|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom? Is Ihsahn dood, opgesloten, ziek, zwak, misselijk? Radial Cut is m'n favoriete nummer van The Sham Mirrors. De afwisseling tussen de scream van Ihsahn en meer normale zang van Garm geeft 't wat extra sjeu. En oh ja, als 't slaat op 't feit dat Garm niet meer bij Arcturus zit, L.E.Z.E.N. [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 07-01-2005 20:38] |
|
quote: Neen, me dunkt slaat het op het feit dat Ihsahn helemaal niet in Arcturus past. Ok, wat hij deed op The Sham Mirrors was niet slecht, maar hij is ABSOLUUT niet het soort zanger dat Arcturus nodig heeft. Dat weet ik, dat weet Hub en dat weet zo ongeveer iedereen die iets van Arcturus afweet. Vandaar dus: domme opmerking. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Simen zou een goede keuze zijn of anders die kerel van Green Carnation? no text supplied |
|
quote: Simen heeft in het verleden wat dingetjes ingezongen op "La Masquerade Infernale". Hij deed dat niet onverdienstelijk, maar die blijft gewoon lekker bij Dimmu Borgir. Hij heeft al Borknagar verlaten voor hen en hij heeft nog Lamented Souls, dus veel tijd zal er wel niet over schieten. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Tja goeie, weet niet meer wie dat is geweest toendertijd maarre je kunt er een topic openen ofzo? Of ehmzz.. vraag ene hieronimus eens, die was ook nogal fan geloof ik (accountje maken, hieronumus zoeken, pm sturen) |
|
De cd the Sham Mirrors (ofzoiets) Beukt echt kont!! "Sehnsucht" |
|
quote: Wat gay! Tering de crisis, wat een gaye argumentatie. Stelletje theetantes, mijn god.... HOMOOOOOO'S Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Sssshhhtt! Snap je dan niet dat als jij zoiets zegt, dat het dan waarheid wordt... ps: Gaat 't je niet voor de wind. Je loopt hier iedereen homo te noemen in tig topics. Jouw argumentatie is ook wel 's sterker geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 08-01-2005 8:36] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Dat bedoel ik dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Twee topics slechts, op een late vrijdagnacht ook nog. In het licht van de nuchtere ochtend verandert mijn stellingname niet, zij het dat ik het allicht genuanceerder had kunnen formuleren. OK dan: ik vind jullie nog steeds een stel theetantes... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind dat Ihsahn er echt wel bij zou passen hoor. Luister eens naar de laatste 2 albums van Emperor, hij kan echt wel wat met zijn strot hoor, en niet alleen screams en grunts, maar ook cleane zang en hoge uithalen (Zoals hij op IX Equillibrium wel eens laat horen) |
|
quote: Hij kan niet subtiel genoeg zingen. Ik ben wel een Emperor-fan van 't eerste uur, maar ik vind dat Ihsahn niet bij Arcturus zou passen. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 08-01-2005 14:41] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Tuurlijk past hij er niet bij. Arcturus heeft wat 'theatraals' over zich en dat mist Ihsahn. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-01-2005 15:23] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het nadeel van Simen als mogelijke vaste zanger bij Arcturus is dat deze waarschijnlijk nog steeds zoveel doet in zoveel verschillende bands en side-projects (ik heb het niet zo bijgehouden, dus ik kan het mis hebben..) dat Arcturus wederom een 'project' wordt, zoals het eigenlijk altijd geweest is vanaf het moment dat Samoth de band verliet (na het uitbrengen van 'Constellation') tot het moment dat Garm werd ingeruild.. Het heeft een aantal zeer gave albums opgeleverd (Aspera, La Masquerade, The Sham Mirrors), maar van een echte band kan je nauwelijks spreken, meer een project wat jaren stil ligt tot een paar heren weer wat ondernemen.. Voor de die-hard: 27 januari spelen ze in Londen.. (Inferno fest UK) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-01-2005 20:01] |
|
Simen is inderdaad nog steeds bij o.a. Dimmu Borgir en Lamented Souls als vast bandlid... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het is dus toch Simen geworden. Hoe hij nu drie bands gaat combineren weet ik niet, ik hoop alleen dat de wedergeboorte van Lamented Souls nu niet in het gedrang komt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Lamented Souls is de laatste tijd druk bezig geweest met nieuw album en optredens, hopelijk ga ik ze live zien in maart als ik in Oslo ben. Die cd is erg gave doom metal zoals 'ie vroeger in Engeland gemaakt werd. En inderdaad, hopelijk gaat het niet ten koste van Lamented Souls. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
lamented souls een nieuw album, of is dat nog steeds het zelfde album the origins of misery? I Find That I Am Not There... |
|
Nee, er komt een compleet nieuw album. Binnenkort zet ik het interview online op Vampire welke ik met Einar (ook in Infernö, Beyond Dawn enz.) heb gedaan. Hier komt meer info over Lamented Souls Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe is ' La Masquerade Infernale' in vergelijking tot 'Aspera Hiems Symfonia'? Wat zijn de essentiele verschillen? Is de opbouw van de nummers anders en worden er veel andere muziek invloeden gebruikt? Hoe pakt dit uit en hoe is het effect? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Hij is vooral meer "avantgarde". Dat wil zeggen moeilijker behapbaar, zowel qua opbouw als qua muziek. Maar het is een hele sfeervolle plaat. Ik heb persoonlijk de voorkeur voor Aspera en The Sham Mirror. Maar heel veel anderen zweren weer bij La Masquerade. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb iets gelezen over 'trip hop' invloeden/stukje(?). Klopt dit? Het lijkt mij iig een zeer interessante en boeiende plaat als ik het zo allemaal lees. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Gewoon ff een keer luisteren. Als je van apart en eigenzinnig houdt, dan is dit zeker de moeite waard. Dat van dat 'trip hop' zou best kunnen. Ik weet niet precies wanneer je iets trip hop noemt, maar er wordt wel degelijk gebruik gemaakt van elekronische beats 'n shit Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja voor zover ik 'trip hop' ken kwam het op mij over als zeer sfeerische 'muziek' waar je erg lekker op kan spacen en stoned zijn. Een beetje Noise achtig maar dan gestructureerder, epischer en veel langere nummers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |