|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Arcturus staat 3e in mn last FM playlist, maar nog geen promille luister ik van hun laatste album. Simen haastent heeft echt geniaal gezongen in de eerdere albums en bij dimmu ook geniale stem. Maar hij moet gewoon geen full lengt volzingen. hij heeft een leuke interval stem maar op hele nummers wordt het gewoon irritant. Overigens vind ik het instrumentaal ook wel wat tammer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gewoon wachten tot ze dichterbij aandoen. Zou wel dikke heersch zijn trouwens. |
|
quote: SS is verreweg de beste Arcturus plaat en dat komt m.i. voornamelijk door de geweldige vocalen van Vortex. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik kan het niet laten je geaardheid er nu bij te halen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik begrijp ElitE wel. Mij is het wat te musical-theatraal om het een hele CD vol te houden. Homo's houden van musicals, hè? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hehe, ik dan weer niet zo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mwah, als je ICS Vortex zo vet vindt moet je minstens latent musicalfiel zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Alleen als het een verrassing is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Iemand een kratje bier verdienen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: IDD. Mijn grootste nachtmerrie is toch wel dat ik op een dag wakker wordt en alles als een musical verloopt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hoppa, eensch. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
hmmm... nee LMI , vooral het nummer Alone, de rest hoef ik zo niet signature |
|
quote: Als je van de plaat die je het beste vindt slechts een nummer echt leuk gaaf vindt dan neem ik aan dat je Arcturus sowieso niet zo denderend vindt? Heb Arcturus altijd een gave band gevonden, ook in de tijd dat het nog nauwelijks een band te noemen was maar meer een project. De remasters van Aspera zijn overigens ook erg de moeite waard. |
|
mja, avantgarde metal is niet zo mijn ding Arcturus wordt wel her en der genoemd als een monument, net als Solefald bvb die laatste Arcturus hebbek nog nooit gehoord trouwens, snel es opsnorren signature |
|
De band lijkt bevestigd te zijn voor het Zweedse Inferno Metal Festival (september 2012) en het Poolse Avant-Garde Night (november 2011). Eerder had men ProgPower USA afgezegd voor september, maar nu lijkt de reünie toch een feit. Wiiiiiiiiiii... [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 09-06-2011 14:58] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zijn er al meningen over de nieuwe plaat? Want dan weet ik ook wat ik er van moet vinden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind hem een beetje te synthetisch. Maar goed, dat zal er wel bij horen. |
|
quote: Dat klopt inderdaad. Ik heb na twee keer luisteren nog niet echt een oordeel. Zelfde stijl als SS maar wel een stukje harder. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ben niet bekend met SS (behalve de Duitse versie van 70 jaar geleden). Ik ken verder alleen La Masquerade Infernale, en die was voor zover ik me kan herinneren een stuk minder gelikt. |
|
Sideshow Symphonies was mijn kennismaking met Arcturus, die vond ik erg goed. Wel jammer dat iedere track op die plaat op een ander volume is gemixt. Arcturian ligt inderdaad qua sound dicht bij Sideshow Symphonies, maar dan wat harder. Vooral de eerste helft (tot Game Over) vind ik erg sterk, daarna wordt het minder. De track Crashland springt er boven uit wat mij betreft, de zanglijnen van ICS Vortex op die track zijn echt fantastisch! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-05-2015 19:45] |
|
Altijd zwaar overschat gevonden. Dat eerste nummer op Aspera... is killer, al de rest is filler. En nu gaan we vegen |
|
Echt niet man. Schrijven vet goeie nummers, alleen zijn de albums veel te gelikt gemixt. Vrijdag maar eens live aanzien... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |