IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Arcturus Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-12-2002 21:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 21:22 schreef Valorian666 het volgende:
Ziet die Aspera 2-lp er een beetje goed uit? Insert?

Nee,uitgebracht door Displeased en ziet er uit alsof ze snel wat geld willen verdienen.Geen apart tekst/info vel.
'Tis dat ik fan vanaf het eerste uur ben dat ik deze wel MOET hebben maar verder is 'ie het geld niet waard.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 13-12-2002 22:58 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Er staat ook nog een foto van Skoll in de cd Fimbulwinter - Servants of sorcery ... misschien is dat ook iets leuks voor op de site!

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-02-2003 17:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

[quote]Op 13 december 2002 22:58 schreef Gangrad het volgende:
Er staat ook nog een foto van Skoll in de cd Fimbulwinter - Servants of sorcery ... misschien is dat ook iets leuks voor op de site![/q uote]

Thanks.. ik zal eens kijken..

Mijn site ( http://www.arcturus.tk ) is weer geupdate.. .. heb er ook wat meer info opgezet over live-gigs.. Arcturus blijkt dus ooit EEN keer live te hebben gespeeld, en er bestaat nog een opname van! (helaas zullen we deze wel nooit te horen krijgen)

En in de lente gaan ze voor het eerste 'weer' live spelen, op een Noors festival .. misschien een mini tour..

anyway, zie mijn site en sign het guestbook als je wilt.

Hub de Gallier
Posted 01-02-2003 18:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 17:58 schreef Valorian666 het volgende:
Op 13 december 2002 22:58 schreef Gangrad het volgende:
Er staat ook nog een foto van Skoll in de cd Fimbulwinter - Servants of sorcery ... misschien is dat ook iets leuks voor op de site![/q uote]

Thanks.. ik zal eens kijken..

Mijn site ( http://www.arcturus.tk ) is weer geupdate.. .. heb er ook wat meer info opgezet over live-gigs.. Arcturus blijkt dus ooit EEN keer live te hebben gespeeld, en er bestaat nog een opname van! (helaas zullen we deze wel nooit te horen krijgen)

En in de lente gaan ze voor het eerste 'weer' live spelen, op een Noors festival .. misschien een mini tour..

anyway, zie mijn site en sign het guestbook als je wilt.

Welk noors festival want ik ga naar minimaal 2 noorse festivals dit jaar

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 01-02-2003 20:52 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 1 februari 2003 18:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
Welk noors festival want ik ga naar minimaal 2 noorse festivals dit jaar

Ik weet het niet precies.. die info komt van een Noorse site, en aangezien jouw Noorse waarschijnlijk beter is dan de mijne -> www.heavymetal.no

NB: dit was valorian666 dus.. sta nog ingelogd op carnagath's comp.

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 01-02-2003 20:58]

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 01-02-2003 23:27 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

Arcturus is goeie muziek... website ziet er goed uit, handig.... 't staat in mijn bookmarks

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-02-2003 2:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 23:27 schreef Meulen35 het volgende:
Arcturus is goeie muziek... website ziet er goed uit, handig.... 't staat in mijn bookmarks

ja.. alleen de design is nog steeds bagger.,,, maarja.. ik heb die site opgezet omdat er zo weinig info over arcturus, met name het oude arcturus, te vinden was..
\
misschien maak ik er nog wel een keer een flashy design site van,,maar eigenlijk vind ik dat teveel moeite want zo goed vind ik de laatste zooi van arcturus ook weer niet, en voor de band hoef ik het ook niet te doen daar ze nog nooit wat hebben laten horen over de site (terwijl het de bestbezochte EN beste (wat info betreft) site is) ..

fuck it..

Hub de Gallier
Posted 02-02-2003 13:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 20:52 schreef Carnagath het volgende:
Ik weet het niet precies.. die info komt van een Noorse site, en aangezien jouw Noorse waarschijnlijk beter is dan de mijne -> www.heavymetal.no

NB: dit was valorian666 dus.. sta nog ingelogd op carnagath's comp.

Bedankt Arcturus spelen inderdaad op het Southern Discomfort festival in Kristiansand(het op 2 na grootste festival in Noorwegen).Hier ga ik dus zeker naar toe

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 02-02-2003 14:02 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 2 februari 2003 13:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bedankt Arcturus spelen inderdaad op het Southern Discomfort festival in Kristiansand(het op 2 na grootste festival in Noorwegen).Hier ga ik dus zeker naar toe

WAT?!?!?! En Garm houd niet van optreden, zeldzaam, erg zeldzaam! Maar effe noorwegen op en neer...ik weet 't niet. Wil wel erg graag!

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 02-02-2003 14:04 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Arcturus rules!!!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-02-2003 14:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 14:02 schreef Grimnir het volgende:
WAT?!?!?! En Garm houd niet van optreden, zeldzaam, erg zeldzaam! Maar effe noorwegen op en neer...ik weet 't niet. Wil wel erg graag!

WIJZIG: Het is dan ook zeker dat Garm NIET mee gaat op tour.. hij houdt inderdaad niet van live optredens...

Geruchten gaan dat Lars Eric Si van Winds misschien gaat zingen, of Simen ..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 02-02-2003 14:24]

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-02-2003 14:59 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Hier een foto van Skoll, mocht je die nog nodig hebben voor de site

Grimnir
Usericon van Grimnir
Posted 02-02-2003 15:26 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 2 februari 2003 14:16 schreef Valorian666 het volgende:
WIJZIG: Het is dan ook zeker dat Garm NIET mee gaat op tour.. hij houdt inderdaad niet van live optredens...

Geruchten gaan dat Lars Eric Si van Winds misschien gaat zingen, of Simen ..

Ongelofelijk, ik wist het wel! Jammer is dat!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-02-2003 15:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 14:59 schreef Gangrad het volgende:
Hier een foto van Skoll, mocht je die nog nodig hebben voor de site

Cool! Heb je die nog op groter formaat?
Welke band(s) speelt Skoll eigenlijk in? (en waar komt die pic vandaan)

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-02-2003 17:59 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik zal het plaatje zeer binnenkort even inscannen, dan heb je een grotere.

En Skoll speelt of speelde in de volgende bands:

Fimbulwinter
Ved Buens Ende
Ulver
Arcturus

Btw, wie wist dat Shagrath eventjes in Ulver heeft gezeten??

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-02-2003 22:35 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Garm Quits ARCTURUS!
In an exclusive interview with BW&BK today, ULVER founder Garm has announced that he has left ARCTURUS. "I no longer sing in Arcturus. We haven't made the decision public yet, it's still somewhat of a secret. I guess you guys will be the first to make it known."
Garm reveals that there are no hard feelings regarding his decision to quit the band, and the move is simply due to time constraints. "I had to choose and down-prioritize a few things. My record label, Jester Records, has 30 CDs in the catalogue and I really want to work with my artists first hand, because I believe in all of them. Arcturus was ok as an offspring project, but the other members have tried to get serious about it now. They want to rehearse three times a week, and I can't commit to that. I'm not happy with this move, but it's something that has to be done."
Garm also reveals that Ulver's next album will be called Utopian Enterprises and will be "filthy. It won't be violent musically, but it will be violent in other ways. We're returning to more conventional song-structures, but we'll still be trying to take the sound of things further."

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 14-02-2003 23:06 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

valorian ik zou de links naar de www.arcturus.cjb.net site maar ff weghalen, das namelijk een beetje vreemde pagina geworden

btw wat is dat voor nieuwe ulver!?

1993-2003 1st decade of the machine

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 14-02-2003 23:11]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-02-2003 9:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 22:35 schreef AgonY het volgende:
Garm Quits ARCTURUS!
In an exclusive interview with BW&BK today, ULVER founder Garm has announced that he has left ARCTURUS. "I no longer sing in Arcturus. We haven't made the decision public yet, it's still somewhat of a secret. I guess you guys will be the first to make it known."
Garm reveals that there are no hard feelings regarding his decision to quit the band, and the move is simply due to time constraints. "I had to choose and down-prioritize a few things. My record label, Jester Records, has 30 CDs in the catalogue and I really want to work with my artists first hand, because I believe in all of them. Arcturus was ok as an offspring project, but the other members have tried to get serious about it now. They want to rehearse three times a week, and I can't commit to that. I'm not happy with this move, but it's something that has to be done."
Garm also reveals that Ulver's next album will be called Utopian Enterprises and will be "filthy. It won't be violent musically, but it will be violent in other ways. We're returning to more conventional song-structures, but we'll still be trying to take the sound of things further."

Ach.. ik ben er niet rouwig om .. garm was gaaf op Aspera en Constellation,, daarna is het bergafwaarts gegaan... arcturus is nooit echt een band geweest, altijd een project wat zo af en toe eens bij elkaar kwam om weer wat te releasen .. het moest of dood of een band worden.. ze hebben gekozen voor het laatste, waarbij ze inderdaad geen persoon als Garm kunnen gebruiken die nog weet ik hoeveel bands en projecten om handen heeft, naast het redelijk functionerende Jester Records..

Markam: ja.. arcturus.cjb.net.. het is nooit echt een site geweest, het was altijd een projectje van ene 'Rain' en de webmaster van neovoid.net (waar ook het jesterrecords board zit) , maar is nooit van de grond gekomen.. Overigens zijn het allemaal arrogante idioten op jesterboard, en Garm zelf ook.. Mijn website blijft ook niet lang meer in de lucht denk ik, i.i.g. niet in deze vorm.. Alles is ondertussen toch al geript en elders te vinden (alhoewel mijn site met +/- 30 verschillende bezoekers per dag waarschijnlijk toch de best bezocht arct. site is) .. ik heb de site destijds uit de grond gestampt omdat er niets te vinden was over (het verleden) van de band, heb alle oude 7" covers e.d. bij elkaar gezocht via tradelijsten van mensen , nu is dat allemaal online en verspreid over weet ik hoeveel 1'en en 0'en op het net, en heb ik het wel weer gezien.. ga wel weer een andere band uitpluizen .. Mysticum ofzo..

Misschien dat ik op de arcturus site voor de liefhebbers nog wat mp3's zet, van Mortem (pre- arcturus) , de demo van Arcturus (1990), en 2 rehearsals van Rodt og Svart (1994) ...

Grimnir
Usericon van Grimnir
Posted 15-02-2003 10:29 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Ik vind dat erg jammer, Garm heeft een hele typerende stem!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-02-2003 12:36 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Jep Garm heeft een vette stem ja; vooral op La Masquerade Infernale vind ik hem erg goed uit de verf komen. Jammer dat ie vertrekt.

Wel goed nieuws over de nieuwe Ulver cd "filthy"

Zouden ze weer een Nattens Madrigal productie er op los laten? ... dat zou vet zijn

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-02-2003 13:29 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Hier zijn de lyrics van 'The Bodkin & the Quietus'.

5. The Bodkin & The Quietus (...To Reach The Stars)

These constellations
gleaming at us from afar
They give rise to frigid memories
in my mind
My stellar memetoes are the brightest
signs that twinkle away

Infinity, the faustian spirit,
disheartened, by all
I will never get up there alone
but still I will always percieve
their company
I honor the farthest fall
His fall, I, I...

In my thirst for knowledge
a new kind of thought arose.
Enriched me.
Their weight will always burden me.
As I then fell into reverie.
My (struggling) heart felt it's end,
I lifted the bodkin.
I fall
the final recourse
and the fall, it made me tired, meltdown
I fly

All remembered
They are the reminders of all
All to us unknown, unknown.

En op deze site staan nog een paar foto's:

http://www.arcturus.rocks.it/

the only pleasure is pain

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-02-2003 15:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2003 13:29 schreef Vampire_girl het volgende:
Hier zijn de lyrics van 'The Bodkin & the Quietus'.

5. The Bodkin & The Quietus (...To Reach The Stars)

These constellations
gleaming at us from afar
They give rise to frigid memories
in my mind
My stellar memetoes are the brightest
signs that twinkle away

Infinity, the faustian spirit,
disheartened, by all
I will never get up there alone
but still I will always percieve
their company
I honor the farthest fall
His fall, I, I...

In my thirst for knowledge
a new kind of thought arose.
Enriched me.
Their weight will always burden me.
As I then fell into reverie.
My (struggling) heart felt it's end,
I lifted the bodkin.
I fall
the final recourse
and the fall, it made me tired, meltdown
I fly

All remembered
They are the reminders of all
All to us unknown, unknown.

En op deze site staan nog een paar foto's:

http://www.arcturus.rocks.it/

Bedankt voor de lyric.

NB: die arcturus site ken ik wel ja.. maar ik heb geen zin om al die pictures te rippen (wat die gast vica versa trouwens wel gedaan heeft, alle my angel / constellation / bootleg /mortem pics op die site komen van mijne ..

Wat ik nog zoek is een foto van Marius, en lyrics van FALL OF MAN!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-02-2003 12:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Woohoo!

Net mijn "Aspera Hiems Symphonia" Picture LP binnengekregen!!

Zenial

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-05-2003 10:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Kewl.. die voorkant is zo ontzettend gaaf.. door Steven O' Malley , die ook de cover van Emperor's Anthems heeft ontworpen (een cover die helaas totaal niet geschikt is om op zo'n klein cd-formaat gebruikt te worden)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-05-2003 19:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Wie heeft Arcturus live gezien, twee weken geleden in Noorwegen, ???

Iemand? Zo ja, hoe was het?? Ik hoorde van mensen op internet dat ze zelfs aspera nummers zongen, kwamen die een beetje goed over met de nieuwe line-up??

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com