|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Stevig balen, daar gaat één van m'n favoriete bands... Ben ik even blij dat ik ze destijds nog live heb kunnen zien. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik niet, en daar baal ik dus echt heel erg van... |
|
quote: Same here. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jammer, maargoed ik vond vooral het oude werk erg interessant Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
The Sham Mirrors en Sideshow Symphonies zijn ook goed. Ik heb de My Angel ep hier ook nog liggen op de True Kings Of Norway-democompliatie... |
|
Ik vind die 'The Sham Mirrors' behoorlijk gay. Ook 'La Masquerade Infernale' doet niet zoveel met me. Is het dan alsnog aan te raden die eerste CD van ze te checken? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nee, in jouw geval niet. |
|
Hmm zonde, maarja ze hebben wat mooie cd'tjes afgeleverd Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Gvd, dat is zonde |
|
het zijn ook een stelletje hippies |
|
quote:Jawel hoor. Aspera Hiems Symfonia is een totaal andere plaat dan de rest van hun materiaal. Wat mij betreft nog steeds hun beste plaat. Maar geen garantie dat je het geweldig vindt natuurlijk.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Laten we die in ere houden! *tear* |
|
quote: Die 2 zijn juist geweldig... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
en geld waard. |
|
quote: Die 2? Uhm...? Je kan ze juist overal kopen. Ik zoek nog wel eerder werk... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Als je die Aspera Hiems Symphonia dubbelcd van mij koopt (euhm... zo eens als ik heb, niet die van mij dus hehe), dan heb je al hun oude werk Zenial |
|
quote: Die heb ik net gekocht in Zweden,.....denk ik :p Is ie blauw ook? Ofzo? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
nou ja, de blauwe My Angel 7//, de c.d. is inderdaad nog makkelijk te verkrijgen. |
|
quote: Blauw Zenial |
|
quote:Nee die bedoel ik niet. Sham mirrors en Sideshow syphonies zijn makkelijk te krijgen. Die heb ik beide. En laatst,..uhm... ja iets met Angel gekocht.. Aspera hiems symponia constellation my angel... Hmm dan heb ik in principe alles? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jaaaaa die On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wel een andere cover, een re-release waarschijnlijk of iets heel nieuws. Op het origineel staat een Nosferatu in blauwe druk. De nummers zijn My Angel en Morax release 1991. |
|
Ik heb dus deze: Daar staat-ie ook op. |
|
Ik heb deze, gewoon het origineel (digipack). Is die niet meer te verkrijgen dan? spelfout weggehaald... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |