|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd erg kewle foto's!!!! Arcturus |
|
is die Sverd niet die gast die ook op covenant - nexus polaris mee doet? |
|
Oh ik wou dat ik ze een keertje live zou kunnen zien LAI LAI HEI |
|
Ik heb ze gezien op Hole in the Sky. Heel surrealistisch allemaal. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Wat? Heb je de ultieme masters of masters gezien? Ik moet het doen met een paar foto's en een heel klein stukje vage video. Heb trouwens het originele Arcturus shirt vorig jaar op Wacken opgesneupt. Wel 30 euro of zo maar was eerlijk gezegd pas bij honderd gaan twijfelen. Ik hoop echt dat ze nog eens deze kanten op komen zweven, helaas zonder Garm dan maar goed. Ze zijn wel bezig met live-shows en dat is fijn natuurlijk. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
De officiele arcturus website, www.adastraenter.com, is trouwens veranderd. Er staat nu een echte site, van een of andere dude van het jester board.. Ziet er allemaal vrij goed uit. |
|
quote: Fijn... heel fijn. Daar ga ik de komende tijd een boel digitale bedevaartstochtjes heen ondernemen. Er staat in ieder geval een boel, en ziet er inderdaad strak uit. Dat andere geval was een blamage. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Tsja... er was vooral weinig.. nu is er vrij veel.. niet veel meer overigens dan ik op mijn site www.arcturus.tk had staan, maar wel wat betere design en hopelijk update die gast vaker dan ik..lol.. |
|
wel leuk dan dat jouw site ook bij de images en links vermeld staat |
|
quote: www.arcturus.tk heb ik ook al vaak bekeken, is ook heel compleet, inderdaad! Daarom vond ik het ook jammer dat juist de officiele site zo ontzettend werd verwaarloosd. Hebben de heren al plannen om te gaan toeren, of om de nieuwe man achter de microfoon op plaat vast te leggen? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Geen idee.. heb nagenoeg nooit contact gehad met Arcturus leden. Sverd heeft me een keer gemaild, en Tore Moren een keer.. Sverd schreef toen wel iets van plannen, maar niets concreets.. heb je dus weinig aan |
|
quote: Het viel me op dat er op de officiele site het volgende stond: Official Arcturus email: to come... Jammer dat Garm er niet meer bij zit, maar als ze nu naar Nederland komen kan het me ook niks meer boeien! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Ik heb op het afgelopen Inferno festival in Oslo wel opgevangen dat er plannen waren om meerdere optredens in Europa te doen met dezelfde zanger welke ook de 2 festival optredens dit jaar heeft gezongen.Er werd zelfs al voor gerepeteerd. Zou heel mooi zijn aangezien Arcturus een geweldige band is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Inderdaad. Volgens mij trouwens ook wel worden aangenomen dat Oyvind Haeageland (die nieuwe zanger) ondertussen een vast lid is van Arcturus. Zit die trouwens nog in Spiral Architect? |
|
quote: Nou dat gaat de goede kant op, maar je weet nooit hoe het loopt. Het tweede kan ik slechts onderstrepen! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Ook op inferno geweest? hmmm heb ik net weer ff gemist over Arcturus...maar tering, wat een magistrale band... wat wil je met zo'n absurd goeie line up... |
|
Geweldig, Arcturus. En ze weten zichzelf telkens weer anders te overtreffen. My Angel, Aspera, La Maquerade, en the sham mirrors, ze lijken allemaal niet op elkaar qua muziek maar wel qua stijl. Ik moet wel zeggen dat ik La Masuerade Infernal het geniaalste werk van hun vind. Ben benieuwd wat ze er Live van waarmaken, helaas zonder Garm. |
|
quote:Zekers,ik ga al naar inferno sinds het prille begin.Ruig festival hoewel de eerste keer wel het gaafste was. En dat berichtje van Arcturus,dat heb ik van insiders... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik heb die CD van Winds ook, maar die zang hield voor mij ergens het midden tussen crap en 'kon het niet volgen'. Doet ie vooral Garm na of puur een eigen interpretatie? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Idd, helaas zonder Garm, want de zang stoorde me toch een beetje. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jahahaha! Ik hoop dat Arcturus naar NL of Belgie komt! Dat is nog een van de weinige bands die ik live echt wil zien, maar nog nooit gezien heb (en die nog steeds bestaan dan, ik wil ook At The Gates of Edge of Sanity met Dan Swano zien, maar ja... Dat zal een beetje erg moeilijk gaan denk ik....)! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: edge heeft wel net crimson 2 gemaakt.. maar ja kans ik klein... Arcturus... lijkt me ook wel wat live... als ze een beetje strak kunnen spelen live... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hehe, ik zag net dat Øyvind Hægeland van, Spiral Architect, de nieuwe zanger is. Die kerel is echt goed en zal me dunkt wel passen binnen Arcturus. Hij was ook degene die het Spiral Architect enigzins beluisterbaar maakte voor niet-techneuten. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Tja, op de een of andere manier doet Garm dat vaker, ook toen Borknagar Live ging spelen was ie weg... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |