|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, da's goed. Kan ik die dan van uw site halen want ik heb nog een aantal lyrics tekort van Arcturus. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Valorian, heb je geen Ulver of Ved Buens Ende cd's? Daaruit zou je makkelijk een plaatje van meesterbassist Skoll kunnen scannen. Als ik hier een scanner had had ik het wel even gedaan, helaas... -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
Ved Buens Ende is de max! Jammer dat je er bijna niets over vindt. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ik heb inmiddels al een plaatje van Skoll, maar die is brak (staat nog niet op de site) ,, op welke cd staan een foto van skoll?? (Ik heb alleen de picture lp's (bergtatt, kveldsanger en nattens madrigal) .. (sick trouwens, die heb ik ooit nog besteld bij de LARGE (een jaar of 4 terug) voor 60 piek.. ze hebben er nog een jaar ingestaan daarna ofzo, terwijl er 'limited 1000 stuks' bij stond.. Laatst zag ik ze op ebay, er werd over de $100 geboden.. .. .. .. Zeker rijke amerikaantjes die hun pa's creditkaartje misbruiken.. |
|
VBE behoort tot de top van alles dat ooit uit Noorwegen is gekomen! Op Bergtatt en Nattens Madrigal. Maar misschien zijn dat niet echt representatieve foto's...dan kun je beter Skoll op de Reconstellation-cd foto uitlichten. -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
quote: Ja, die heb ik hier nog.. welke persoon is nou SKoll op die foto>? |
|
Die met de lange jas hahaha! Nee, degene met zonnebril, blond haar en snor. -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
Thx @ Havoque.. Mijn page begint goed te lopen.. (ondanks de vrij primitieve webdesign.. Ik denk dat het vooral komt omdat de content erg goed is (er is simpelweg nog geen andere arcturus site waar alle informatie over de band verzamelt is) .. April: totaal 1012 hits, Mei: tot nu toe 479 hits.. (volgens de stats van www.dot.tk, waar de site bij zit.. , dat is dus toch ruim 30 hits per dag..) Wel vaag.. die stats van dot.tk geven unique hosts (visitors) aan,, wat er dus op neer komt dat mensen die drie keer op een dag komen slechts een keer geteld worden. Het vreemde is dat ik ook een counter op de beginpagina heb staan, maar die registreerd minder users dan de dot.tk stats.. Zal wel komen omdat het een fucked up counter is .. op dit moment doet hij het niet eens.. yuk.. .. En nu maar eens gaan werken aan de design.. |
|
quote:Nou, die counters van servers zelf geven volgens mij nog wel eens een idioot hoog bezoekaantal... |
|
Ja.. dat vond ik ook.. , ze geven wel info ook over waar iedereen vandaan komt.. Het zou kunnen kloppen (die 30 per dag) .. ik heb wel aan alle mailadressen die ik had (heel veel, aangezien ik veel gecopy-paste heb uit andere metal mailinglists die ik ontving en nog had staan) een promo-mail gestuurd, en nog een stuk of 10 grote metalsites/portals een mail gestuurd waarvan de meeste mijn site hebben opgenomen in een linklijst.. Verder heb ik de site in de post-lijst van Arcturus op audiogalaxy gezet, waar zeer veel mensen komen omdat er net een nieuwe cd van ze uit is.. O ja, en ik heb gepost op jester records messageboard, waar ook veel mensen komen.. Maar ik had dus een normale counter neergezet op mijn site, om te kijken of het klopte .. die staat nu geloof ik op 1000 ofzo (dus 2/3 van de dot.tk counter) maar dat ding werkt niet altijd, en registreerd aan de andere kant ook dubbele hits) Ik moet er maar eens iets van net-stats ofzo opzetten |
|
ik heb eergister de nieuwe gehaald... ik vindt um errug goed, geniaal zelfs Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hij is er dan toch eindelijk , min of meer. De rerelease der rereleases, eindelijk dus gewoon de oude tracks weer normaal available: (wel geremastered en geremixt door Garm en Hellhammer). Normaal ben ik niet zo into rereleases, maar aangezien arcturus en limited twee woorden zijn die wat oude albums betreft onlosmakelijk met elkaar verbonden waren, is dit zeker een uitkomst (immers, My Angel = 1100 stuks, rerelease vinyl weer 1100 stuks, Constellation 500 stuks, rerelease weer 500 stuks, Reconstellation zeer limited bootleg, rerelease van Reconstellation weer limited bootleg, originele Aspera (misantrophy) met bonus track (digipack dus) is ook nauwelijks meer te krijgen, .. anyway.. you get the point) Uitgekomen op CANDLELIGHT RECORDS TRACK LISTING To Thou Who Dwellest in the Night Wintry Grey Whence and Whither Goest the Wind Raudt Og Svart The Bodkin & the Quietus Du Nordavind Fall of Man Naar Kulda Tar The Deep is the Skies Cosmojam Raudt og Svart Icebound Streams and Vapours Grey (Same song as track 2, different title) Naar Kulda Tar Du Nordavind My Angel Morax Alleen de vraag wat 'Cosmojam' en 'The Deep is the Skies' voor nummers zijn.. |
|
quote:Bij alle cd-stands op het ozzfest hadden ze hem niet ... die andere moet ik overigens ook hebben |
|
Hmm.. mijn arcturus-site staat inmiddels op plek 36 (wanneer je alleen het woord 'arcturus' intypt) van de google-lijst... (36 van de 70.000 .. niet gek toch?? voor een site die ik daar niet eens zelf heb aangemeld.. ) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 03-06-2002 12:40] |
|
tof voor je schat Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hehehe.. nu jouw site nog even fixen |
|
quote: http://www.zenial.nl/html/vedbuens.htm Graag gedaan Zenial |
|
quote: Oh ja, en van die 35 boven mij zijn er om precies te zijn maar vijf arcturus band sites, de rest gaat voornamelijk over de ster arcturus of bedrijven die zich naar dit hemellichaam hebben vernoemd. |
|
Ik heb de arcturus homepage weer geupdate.. kom allemaal eens langs en laat wat achter in het guestbook.. http://www.arcturus.tk happy happy joy joy.. krijg steeds meer bezoekers en op google sta ik op nr.: 19. indien de zoekterm arcturus is (en van de andere 18 boven mij is slechts een site die over de BAND arcturus gaat, en die heeft niets dan een titelpagina. 1. indien de zoekterm arcturus homepage is!!! |
|
Wederom een update van mijn site (like anyone here cares) , heb nu ook scans van de Mortem (pre- Arcturus grind/death/trash) 7" ep 'Slow Death' online staan. Deze dus: http://www.arcturus.tk .. guestbook entries zijn altijd welkom [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 04-09-2002 17:59] |
|
I do care En ik heb al iets gepost vroeger in uw guestbook Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
|
|
Jazeker De 2LP van "Aspera..." en de 2LP van "The sham...". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ziet die Aspera 2-lp er een beetje goed uit? Insert? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |