|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is zeker cool! Zeker omdat Garm eruit is, dat was geloof ik de reden dat ze tot nu toe nooit live gingen, Garm heeft last van plankenkoorts Hey Hub, ken jij Hellhammer trouwens toevallig ook persoonlijk? |
|
quote:Nee,Helhammer ken ik niet persoonlijk. Wat betreft Garm,hij heeft geen tijd om te repeteren en Arcturus repeteert 3 keer per week.Garm heeft het,naar eigen zeggen,te druk met zijn eigen label welke voorrang boven alles krijgt.Vandaar ook dat van Ulver ook niks regelmatigs uitkomt. Ik weet in ieder geval zeker dat Arcturus vaker live gaat spelen. Kan niet wachten om een van de meest innovatieve bands uit dit genre live aan het werk te zien Er staat trouwens een bespreking(in het Noors) van het Arcturus optreden op de noorse heavymetal site [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-05-2003 19:39] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jammer.. die heeft namelijk, naar horen zeggen, nog een opname van een van de weinige Arcturus concerten van half jaren 90 in Noorwegen.. maar die zal wel nooit meer boven water komen.. quote: Tsja.. Garm is idd een druk man.. Arcturus is voor hem altijd een project geweest, en nooit echt een band.. quote: Ik hoop ook in Nederland?? quote: Ja, ik heb ook al ergens een aantal vage foto's gezien van het optreden, met gemaskerde vrouwen enzo Meer: een of ander album van iemand: http://foto.aftenposten.no/show_album.php?aid=147736&palbum=1 .. Kreeg trouwens laatst een mail van iemand die geluid EN video-opnamen heeft gemaakt van twee weken geleden.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-05-2003 20:28] |
|
De meeste bands op Southern Discomfort festival zijn opgenomen(beeld en geluid).Die foto met die gemaskerde vrouwen had ik ook al gezien ja Trouwens,als het zo is dat Helhammer een videoband heeft met een Arcturus optreden dan ga ik eens informeren of ik die ook kan krijgen(heb gelukkig goeie connecties).Zou echt geweldig zijn om die video te hebben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wie doet er live de vocals?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Lars Eric Si (tevens zanger bij Winds) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ken ik (nog) niet, maar er was geloof ik net een winds topic geopend, dus ik zal binnenkort eens gaan luisteren dan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Als je Arcturus goed vind weet ik zeker dat je Winds ook kunt waarderen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik weet niet of het ook video is, maar in ieder geval geluid.. Ik hoorde het van een vriend van Hellhammer (een gast uit amerika, toevallig de eerste persoon waarmee ik ooit een tape-trade had, wat mij een copie van Arcturus - Constellation opleverde ! en tevens de figuur die waarschijnlijk een van de grootste Mayhem verzamelingen thuis heeft aller tijden ) , die zei overigens ook dat de tape bij Hellhammer thuis lag en dat hij daar eigenlijk nooit meer komt (hij woont geloof ik met vriendin/vrouw in een flat ergens ofzo, nogal vaag allemaal) maar als je aan die tape zou kunnen komen,, geweldig.. |
|
quote:Ik zal eens proberen erachter te komen.Ken namelijk enkelen die nauw betrokken zijn bij Mayhem dus wie weet. Maar je weet dus niet of het een video of cd is?Zou namelijk wel makkelijk zijn om te weten hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik zal het eens navragen Hmm... het enige wat ik nu weet is het volgende (uit een mail van die gast gequote): No problem! I do have a single bit of information for you- Arcturus have only played ONE live gig, ever. I am not sure what year it was (1994 or 1995), but there IS a recording of it at Jan Axel's (Hellhammer's) house. I was supposed to get it off of him a couple of years ago, but we're both so busy when I am over there that we never get enough time or remember anything about it when we're together. If I ever get ahold of it, you'll be the first one to know. However, don't have any hopes for it. Jan Axel lives with his wife in an apartment and rarely ever goes to his house.... I've never been there myself. Take care! I know that the place of the gig was a run-down or abandoned sawmill around Oslo. We were riding around in his car at the time he brought it up, and I think it was just mentioned for really no reason, so I didn't think too much of it at the time. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-05-2003 12:24] |
|
Hmmdf... zeer slechte kwaliteit en erg kort, maar voor wie toch interesse heeft: http://neovoid.org/jester/get.asp?M=45557&P=0&T=45557 2 stukjes video van het concert in Noorwegen |
|
quote: hrmpf kheb één geprobeerd, zit geen geluid bij... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ligt aan je computer of je codec of weet ik veel wat, want bij mij zit er wel geluid bij |
|
Ik krijg gewoon nogsteeds kippenvel als ik Aspera hiems symfonia draai. Wat enorm jammer dat de band dit soort muziek niet meer maakt. En ook dat er geen enkele band rondloopt de de sfeer van dit album heeft kunnen benaderen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Gelukkig komt The Sham Mirrors in de buurt,,, hoe vaker ik dat album luister hoe meer parallellen met Aspera ik lijk te horen (en ook met La Masquerade).. Maar inderdaad, de sfeer op Aspera is wordt nagenoeg niet benadert |
|
LOL! Jij komt altijd speciaal voor Arcturus nog weer op ZM of niet? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Lol.. ach.. ik hang hier nog best vaak rond, maar post een stuk minder.. overigens niet heel weinig, maar ik val denk ik minder op omdat ik nagenoeg nooit in onzin-topics post maar arcturus blijft een van mijn favo's ja,, dus als hier iemand iets post dan reageer ik altijd wel heb nu ook mortem (nor) op mp3,, wat later verder zou gaan als arcturus... trash... zoals het bedoeld is |
|
Net mail gehad van Sverd Steiner (mede-oprichter en keyboardplayer in Arcturus).. hij heeft een paar erg gave foto's gestuurd, van o.a. Marius Vold (de zanger ten tijde van "My Angel"), rehearsal foto's van Samoth, Sverd, en Skoll, een foto van het live optreden in 1995, etc.. kewl.. www.arcturus.tk - binnenkort komen die pics er ook op |
|
Leuk dat je een Arcturus site maakt. Behoort absoluut tot m'n favoriete bands, no matter what! A black heart can only find beauty in darkness. |
|
www.arcturus.tk updated o.a. deze foto's: en meer van dit soort ongein Kreeg ze toegestuurd van Sverd (toetsenist sinds den beginne van Arcturus), heb dus een primeur |
|
Gaaf zeg! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
Heerschende foto's!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |