|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die is echt mega!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Heb net in twee avonden 'The Alienist' van Caleb Carr verslonden Prachtige psychologische thriller over de jacht naar een gruwelijke serie moordenaar in New York in 1896. Dit doet gewoon Black Sunday, Red Dragon etc. gewoon verbleken. Een mooie combinatie van feit en fictie. Zeker een dikke vette aanrader. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Daar ben ik mee bezig. Moet alleen nog maar de eerste acht delen. |
|
Terry Pratchett Vooral "The Amazing Maurice and His Educated Rodents" vond ik erg goed. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
voor mensen die van fantasy houden: Thanith lee's: Heer der stormen, De witte heks, geboortegraf. ik groet u signature |
|
'k Heb van Tanith Lee ooit 'ns een bewerking van het Sneeuwwitje-verhaal gelezen... White as Snow denk ik dat het heette. 'k Zal 'ns kijken naar die boeken die je aanraadde. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Als je van bewerkingen van sprookjes houdt kan ik je BEAUTY aanraden. Geschreven door Sheris Tepper. Heel mooi in elkaar gewoven verhaal en blijft na meerder keren lezen nog steeds interessant. |
|
Verdorie, da's waar. Sheri S. Tepper staat ook nog op m'n lijst (die wordt nu wel echt lang). (Trouwens, als het je interesseert: Terri Windling heeft enorm veel van dat soort herwerkingen uitgegeven.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: braaaaf Na und? |
|
quote: Ik heb ze allemaal gelezen... op 1 naar dan, de waarheid ofzo moet ik nog gaan lezen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: ooh The Truth die is echt geweldig dat vind ik 1 van de koelste discworld boeken Na und? |
|
quote: Hij schijnt heel ok te zijn, ik lees de boeken wel in het Nederlands (engels kost teveel moeite hoewel ik nu wel in een engels boek begonnen ben) Wat ik een heel gaaf discworld boek vind is 'Wacht! Wacht!' edit: typevauten [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 12-09-2003 11:35] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: juh met die draak soul music en moving pictures zijn ook nog steeds favoriet bij mij Na und? |
|
quote: Die heerscht inderdaad. Ik heb hem een keer van mijn vriendin gekregen. Wel gaaf gezien mijn naam |
|
Gardens of the Moon (In 't Nederlands: Het Malazijnse Rijk) van Steven Erikson, ongelooflijk heersend boek, waarschijnlijk één van de beste fantasy boeken ook, en naar mijn idee stukken complexer, verrassender en diepgaander dan het gemiddelde Feist-boek (om maar een naam te noemen). Goed uitgewerkte karakters, goed uitgewerkte verhaallijnen en een hele gave wereld, waarbij vooral de concepten "goden" en "magie" op een hele aparte manier zijn neergezet. Het enige wat soms een beetje irritant is: het welbekende euvel van veel Fantasy boeken: HEEL ERG VEEL namen die op rap tempo afgevuurd worden, en dat gecombineerd met het feit dat de zo'n beetje alle personages belangrijk zijn, maakt het ook nog eens belangrijk dat je goed weet, wie en hoe wie is. Het vervolg (waar ik zo even de naam niet van weet), is ook ijzersterk. Als je nieuwsgierig bent of het wil worden: http://www.mysale.ca/sales/8740.html http://www.infinityplus.co.uk/nonfiction/gardens.htm <-- vrij goede reviews [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-09-2003 14:36] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben net klaar met deel 5 van de "Rad des Tijds" reeks van Robert Jordan. Het is een erg goed verhaal maar bij bijna alle boeken is het eerst 3-kwart voorbereiding voor het laatste kwart dat wel erg gaaf is...achja, je moet er wat voor over hebben.. Ben nu bezig in de nieuwste Feist: Robbie de Hand, van de legenden van de grote scheuring, mijn god wat een verschil met Jordan..heb 'em in 2 avonden al half uit..maar leest wel lekker weg |
|
Tijdlijn - Micheal Crichton |
|
quote: Mijn all-time favourite blijft toch Hogfather. Maar m'n vader heeft dat boek kwijtgemaakt en daar baal ik best wel van. |
|
quote: Ja, die is echt keigaaf. Ook zijn nieuwste is erg goed. "Prey" heet íe in het engels. |
|
quote: Ik meen me te herinneren dat ik "Pyramids" erg goed vond, zij het wat vaag... en "the Fifth Elephant" is ook erg goed |
|
quote: Shit, nu ik erover nadenk, ik heb hem nooit uitgelezen... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
ik ben De Stelling van de Papegaai van Denis Guedj aan het lezen. Voor iedereen die een beetje geintereseerd is in wiskunde en goede romans, zeker een aanrader. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: the fifth elephant vind ik nou net 1 van de minst leuke maja ach smaken verschillen en al dat soort clichématig geblaat Na und? |
|
Hehe, vroeger las ik altijd Pinkeltje...echt een aanrader voor de jeugd |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |