|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
is grappje en dat moet kunnen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
maar rajackar is moderator, en je weet wat ze zeggen over moderators : .... ach je weet wel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Rajackar is een ORGANISATOR geen MOD een geintje moet idd kunen maar nu weer on topic |
|
festival organisators über alles oja head ik al gezegd dat Goden uit de Kosmos geweeeeeldig is? bij deze [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 03-04-2002 23:46] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
C.G Jung krishnamurti bhagavat gita |
|
Arthur C. Clark, Asimov, Xenophon, Machiavelli. |
|
Tad Williams - The Dragonbonechair en de opvolgende 3 boeken erg lekker geschreven Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Friederich Nietzsche - de Antichrist Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Roald Dahl - Mijn oom Oswald [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-04-2002 1:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ALLES (!!!) van Stephen King. Clive Barker - Cabal James Herbert - Doom Nog veel meer waar ik de titels zo niet meer van weet. Dead things grow from deep inside... |
|
Jack Vance - De duivelsprinsen Jack Vance - De ogen van de overwereld Jack Vance - Cugel gewroken Raymond E. Feist Magiër en alle opvolgende delen |
|
quote: Nou ik heb met moeite het eerste deel uitgelezen! Dan geef ik toch de voorkeur aan schrijvers als Edding, Goodkind of Feist |
|
quote: daar heb ik ook veel van gelezen ook leuk, maar ik persoonlijk hou weer meer van de schrijfstijl van Tad Williams haha weer es een verschil van smaak waarschijnlijk Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Hey heb net de talisman uit en ben nu in the black house bezig.. Idd erg goeie boeken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
De serie over de drakenrijders van Pern, van Ann McCaffrey(?) die is ook heel goed "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
De ontdekking van de hemel - harry mulisch Ik ben geen fan van mulisch, maar dat boek is gewoon Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Houden jullie van Stephen King... ik vind het een vies christelijk schrijvertje. Leest allen Nietzsche! En als leesboeken (met een filosofische achtergrond) kan ik de Dune chronicles van Frank Herbert aanraden.... erg tof! (deel 1 is wel het beste, samen met deel 4 'God-Emperor of Dune' moet ik zeggen). En Umberto Eco heerst ook, vooral 'De Slinger van Foucault'. |
|
idd De Slinger van Foucault is heerschend |
|
Die heb ik wel twee keer moeten lezen. ALs je weinig achtergrond hebt in die zaken is het een zware dobber... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Zo'n boek zorgt juist voor achtergrond, als je het mij vraagt... tof ook dat het 3 lagen heeft. - spannend verhaal - verwijzingen naar allerhande occulte zaken - filosofische laag van semiotiek, betekenisleer en linguïstiek Heersch! Eco Als je gefrustreerd student bent (zoals ik) dan is 'Onder Professoren' van W.F. Hermans een echte topper, trouwens. |
|
Voor de niet philosofen onder ons, maar de politicia onder ons, leest allen Niccolo Machiavelli! (ok hij was politiek philosoof maar toch...) |
|
Nietzsche - Herwaardering Van Alle Waarden en natuurlijk alles van H.P. Lovecraft 11.45: restate my assumptions |
|
Goden uit de Kosmos van A.F. Alford en voor de rest alles van Zetchin en von Daniken Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: dit vraagt uiteraard om een uitleg! verder vandaag aangeschaft: "een schitterend brein" [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-04-2002 21:06] |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |