|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
roverrandom van tolkien. |
|
All ages I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
the Blind Watchmaker van Richard Dawkins. Nogal oud boek (schijnbaar), mijn favoriete boekhandel moest hem uit de oude doos trekken. Het boek legt de "meaning of live" uit. Ik moet zeggen dat alleen de inleiding mij al kippevel gaf. quote: Dikke aanrader. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dolende zielen van Poppy Z brite begeerlijk kadaver poppy z brite Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Net weer een Pratchett gelezen: "Heksen in de Lucht". En ik was in de veronderstelling dat ik 'm al gelezen had, maar dat bleek niet zo te zijn. Een aangename verrassing, dus! Om nog maar even bij Pratchett te blijven: "Pluk de Strot" vond ik ook ontzettend goed! Er zijn nou al zo veel titels van Terry Pratchett genoemd die aangeraden worden, dat het mij een veilige conclusie lijkt dat bijna alles van TP een aanrader is! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: TP heerscht Ik vind Wacht! Wacht! één van zijn beste boeken. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Lees Pratchett maar eens in het engels, duizend keer beter |
|
quote: Ah vandaar dat mijn zus het boek nog niet terug heeft gekregen Maar ik wil hem ook graag eens lezen dus..... How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
De duivel en het meisje - Paulo Coelho ( moet nog 3 bladzijdes ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik lees nu Krondorvan Raymond e. Feist. Erg goede boek! Reden waarom ik hem zo goed vind is dat ik , de computerspel Betrayel at krondor in mijn top 3 beste rpgs heb geplaatst... |
|
Celine - Reis naar het eind van de nacht Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
20,000 Leauges under the sea - Jules Verne There is no religion higher than Truth! |
|
"The Mars Trilogy" van kim Stanley Robinson Bruce Banner |
|
kwam een goed boek tegen : "aan de dood ontsnapt" van schrader uit 1954 .... allemaal korte verhalen met een ranzige ziekte als onderwerp wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Inderdaad geniaal!! Deel 2 heet trouwens De Poorten van het Dodenhuis / The Deadhouse Gates. Ik wacht al een jaar op de vertaling van 3 en 4 (resp. Rain of Ice en The House of Chains) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
DE BIJBEL, snap dat nu toch eens!! Dit slaat nergens op. |
|
quote:Als je van sprookjesboeken houdt... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik ben te lui om de hele topic door te lezen, dus weet niet of deze al genoemd is: "Ghost Rider" van Neil Peart [ja, da's de drummer van Rush] En verder lees ik te weinig "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Icoon van Frederick Forsyth gaat over rusland en de kgb en een mogelijke staatsgreep signature |
|
ben momenteel Het geheim van Eberwein aan 't lezen van Boudewijn Buch. Goed boek, alleen niet mijn favoriet van 'm. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hard bezig in 2001 van Arthur C. Clarke. Goed boek. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik heb deel 3 in 't Engels nu, zag ook 4 liggen, die volgt binnenkort Deel 3 heet overigens Memories of Ice. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik moet dus nog steeds een keer deel 1 aanschaffen in het engels. Deel twee staat bij mij in de kast en was inderdaad goed. |
|
Dolende zielen van Poppy Z Brite is inderdaad een geweldig boek, en zeer ZEER neerslachtig verteld... absolute aanrader! Verder alles van Tolkien, Feist.... "De boeken der zieners" & "De boeken van de nar" van Robin Hobb zijn ook heerlijke weg-lezers. "Heugenis,smart en het sterrenzwaard" van Tad Williams is ook erg goed. Evenals de "poort des doods" cyclus van Weis & Hickman. Verder is er nog een boek getiteld "anus mundi" dit boek is geschreven door Kielar Wieslaw en gaat over een poolse politieke gevangene die 5 jaar Auswitsch heeft overleefd en de manier waarop. Dit is echt een gruwelijk indrukwekkend boek.... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 04-10-2003 14:59] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |