IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : "Aan te raden boeken" topic Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-04-2002 20:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Gewoon, z'n boeken lezen (vooral de eindes dan, natuurlijk).

Troep! Pulp!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-04-2002 21:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 20:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Gewoon, z'n boeken lezen (vooral de eindes dan, natuurlijk).

Troep! Pulp!


Ik heb toch vrij veel gelezen van Stephen King en ik vind zijn boeken varieren van pulp tot briljant. Misschien niet diepzining maar een goed stephen king boek is toch speciaal. Wat pas goedkope pulp is zijn schrijvers zoals Dean Koontz etc.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-04-2002 21:09]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-04-2002 21:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dean Koontz doesn't even enter the equation Ach heb je bv. het einde van The Stand gelezen? Christelijker kan niet, weet je. En al z'n boeken lopen goed af, eendimensionale karakters... ik heb bijna al z'n boeken tot zeven, acht jaar geleden gelezen.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 05-04-2002 21:10 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Toen ik dertien was kickte ik op Stephen King. Zegt op zich ook wel iets over de schrijver. Ik moet er nu echt nix meer van hebben.
De drakenrijders van Pern is een hele mooie serie; mag je zeker De Poort des Doods van Weiss & Hickman niet missen. Steeeeeeengoed.
En Anne Rice heerrst!


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-04-2002 21:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2002 0:06 schreef Dargull het volgende:
Asimov

Aanrader: de Foundation-trilogie van deze schrijver.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 05-04-2002 21:13 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 21:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Ach heb je bv. het einde van The Stand gelezen? Christelijker kan niet, weet je. En al z'n boeken lopen goed af...

Dat komt doordat die vent hoogstwaarschijnlijk zwaar christelijk is. Ik heb gehoord dat 70% van de Amerikanen naar de kerk gaat.
IIIIIIIEEEEEEEEEK !
Daarom lopen de meeste horrorfilms goed af. Ik blijf maar wachten tot die vampier die vampierdoder afmaakt en lang en gelukkig verder leeft... héél lang.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 05-04-2002 21:21 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Alles van Brusselmans



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-04-2002 21:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 21:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Dean Koontz doesn't even enter the equation Ach heb je bv. het einde van The Stand gelezen? Christelijker kan niet, weet je. En al z'n boeken lopen goed af, eendimensionale karakters... ik heb bijna al z'n boeken tot zeven, acht jaar geleden gelezen.


ja, das waar. maar ik herinner me nog dat ik echt nachten wakker bleef om "it" te lezen toen ik het voor het eerst las.

overigens, een echt braakballenboekenserie is die "aardkinderenserie" waar binnenkort een nieuw deel van verschijnt.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-04-2002 21:48 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Schande mensen, waarom ben ik R.R. Martin hier nog niet tegen gekomen?!?!?!

SCHANDALIG!



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-04-2002 21:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 april 2002 21:21 schreef Markam het volgende:
Alles van Brusselmans

inderdaad
Bloemen op mijn graf
Het mooie kotsende meisje
die twee zijn gewoon supergrappig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-04-2002 21:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 21:48 schreef Lord Morgoth het volgende:
Schande mensen, waarom ben ik R.R. Martin hier nog niet tegen gekomen?!?!?!

SCHANDALIG!




okay, ik schaam me dood, maar wie is R.R. Martin en wat voor soort boeken schrijft hij/zij?


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-04-2002 22:00 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Fantasy


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-04-2002 22:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

GEORGE R.R. Martin. En hij's wel uh, OK. Want fantasy is ruk


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-04-2002 22:20 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

uhm.. ja...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-04-2002 22:58 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

John Saul raad ik aan. Hij kan echt verschrikkelijke enge verhalen vertellen.


the only pleasure is pain


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-04-2002 13:41 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

De hele "Wheel of Time" serie van Robert Jordan.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2002 14:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2002 15:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Zo'n boek zorgt juist voor achtergrond, als je het mij vraagt... tof ook dat het 3 lagen heeft.
- spannend verhaal
- verwijzingen naar allerhande occulte zaken
- filosofische laag van semiotiek, betekenisleer en linguïstiek




mijn versie heeft nog een extra laag:

een stoflaag

(sorry, kon het niet laten)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-04-2002 14:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 14:20 schreef attila_de_hun het volgende:
mijn versie heeft nog een extra laag:

een stoflaag

(sorry, kon het niet laten)



Touché!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-04-2002 16:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Stephen king - rosy
Dean koontz- Deur naar december.

sigmund freud en andere psychologische boeken


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 06-04-2002 16:25 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

BomberJack - Clifferd Cremer


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 06-04-2002 16:40 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Joost Zwagerman - Vals Licht
Yvonne Keuls - De moeder van David S.
En een fantasy boekenreeks van de schrijver waarvan ik de naam kwijt ben.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 07-04-2002 0:40 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 16:40 schreef Sjaan het volgende:
Joost Zwagerman - Vals Licht


Daar vond ik dus echt geen doorkomen aan


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 07-04-2002 0:55 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

is al eens gezegd: brusselmans, kan ik hartelijk om lachen om die vent.

meer diepzinnige boeken ken ik niet zo uit mijn hoofd, komt waarschijnlijk ook omdat we ze op school niet lezen, oooo wat is school toch goed.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-09-2002 13:04 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik lees op het moment The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
GE-NI-AAL dat boek!!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-09-2002 13:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ilias van Homerus.



Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen