|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon, z'n boeken lezen (vooral de eindes dan, natuurlijk). Troep! Pulp! |
|
Dean Koontz doesn't even enter the equation Ach heb je bv. het einde van The Stand gelezen? Christelijker kan niet, weet je. En al z'n boeken lopen goed af, eendimensionale karakters... ik heb bijna al z'n boeken tot zeven, acht jaar geleden gelezen. |
|
Toen ik dertien was kickte ik op Stephen King. Zegt op zich ook wel iets over de schrijver. Ik moet er nu echt nix meer van hebben. De drakenrijders van Pern is een hele mooie serie; mag je zeker De Poort des Doods van Weiss & Hickman niet missen. Steeeeeeengoed. En Anne Rice heerrst! Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
quote: Aanrader: de Foundation-trilogie van deze schrijver. |
|
quote: Dat komt doordat die vent hoogstwaarschijnlijk zwaar christelijk is. Ik heb gehoord dat 70% van de Amerikanen naar de kerk gaat. IIIIIIIEEEEEEEEEK ! Daarom lopen de meeste horrorfilms goed af. Ik blijf maar wachten tot die vampier die vampierdoder afmaakt en lang en gelukkig verder leeft... héél lang. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Alles van Brusselmans |
|
quote: ja, das waar. maar ik herinner me nog dat ik echt nachten wakker bleef om "it" te lezen toen ik het voor het eerst las. overigens, een echt braakballenboekenserie is die "aardkinderenserie" waar binnenkort een nieuw deel van verschijnt. |
|
Schande mensen, waarom ben ik R.R. Martin hier nog niet tegen gekomen?!?!?! SCHANDALIG! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: inderdaad Bloemen op mijn graf Het mooie kotsende meisje die twee zijn gewoon supergrappig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: okay, ik schaam me dood, maar wie is R.R. Martin en wat voor soort boeken schrijft hij/zij? |
|
Fantasy Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
GEORGE R.R. Martin. En hij's wel uh, OK. Want fantasy is ruk |
|
uhm.. ja... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
John Saul raad ik aan. Hij kan echt verschrikkelijke enge verhalen vertellen. the only pleasure is pain |
|
De hele "Wheel of Time" serie van Robert Jordan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: mijn versie heeft nog een extra laag: een stoflaag (sorry, kon het niet laten) |
|
quote: Touché! |
|
Stephen king - rosy Dean koontz- Deur naar december. sigmund freud en andere psychologische boeken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
BomberJack - Clifferd Cremer |
|
Joost Zwagerman - Vals Licht Yvonne Keuls - De moeder van David S. En een fantasy boekenreeks van de schrijver waarvan ik de naam kwijt ben. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Daar vond ik dus echt geen doorkomen aan Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
is al eens gezegd: brusselmans, kan ik hartelijk om lachen om die vent. meer diepzinnige boeken ken ik niet zo uit mijn hoofd, komt waarschijnlijk ook omdat we ze op school niet lezen, oooo wat is school toch goed. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Ik lees op het moment The Hitchhiker's Guide to the Galaxy GE-NI-AAL dat boek!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ilias van Homerus. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |