IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : "Aan te raden boeken" topic Vorige pagina | Volgende pagina
mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 10-09-2002 18:37 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

Psychologie voor de praktijk van Jacob Rigter....echt cool hoor.


luuuuuuv is in the air.........


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 10-09-2002 18:43 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Ik ben net bezig aan een dichtbundel van lord byron


true disco chick


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 18:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 18:06 schreef Jurgen het volgende:
Heeft iemand ooit nietschze gelezen? ik ben er eens aan begonnen,maar al snel opgegeven.
Nietzsche is te gek. Ik liep vandaag weer eens de Broese Kemink binnen, straks met payday lekker 'Aldus Sprak Zarathoestra' voor mezelf kopen . Nietzsche, fantastisch... fantastisch..... fantastisch.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 10-09-2002 19:15 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 10 september 2002 18:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Nietzsche is te gek. Ik liep vandaag weer eens de Broese Kemink binnen, straks met payday lekker 'Aldus Sprak Zarathoestra' voor mezelf kopen . Nietzsche, fantastisch... fantastisch..... fantastisch.


Nietzsche is idd brilliant, wat kan ik anders zeggen als: fantastisch... fantastisch..... fantastisch.......


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 10-09-2002 19:21 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Wat ook een prachtige roman is: Het parfum van Patrick Süskind.


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 19:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 19:21 schreef JaneDoe het volgende:
Wat ook een prachtige roman is: Het parfum van Patrick Süskind.
Dat klopt inderdaad ja! Die heb ik nog voor mijn Duitse lijst gelezen. Moet hem weer eens herlezen... echt een krankzinnig verhaal!


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 10-09-2002 19:26 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ja idd heb hem in duits en nederlands gelezen, erg mooi boek. geweldig!


tomtie
Usericon van tomtie
Posted 10-09-2002 19:49 by tomtie Wijzig reactieProfiel van tomtieQuote dit bericht

Ik ben "het parfum" nu net voor de tweede keer aan het lezen. Ook ergens wel misselijkmakend, maar echt een briljant boek. Nog een tip: "Les liaisons dangereuses"
van Choderlos de Laclos en "Wuthering heights" van Emily Bronte.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-09-2002 19:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik vind helemaal niks aan "Het Parfum"... ik snap echt niet wat jullie eraan vinden...?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2002 20:09 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hij zal er al wel tussen staan,maar de Belgarion reeks is zeer aan te raden!

Ik herlees nu zelf de Hobbit.( voor de weet ik hoeveelste keer)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 10-09-2002 22:01 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Wat zeker ook een aanrader is: Erzsébet van Hanna de Heus.

Jawel, het boek gaat dus over de Hongaarse gravin Erzsébet Bathory die baadde in maagdenbloed ter bestrijding opkomende ouderdom.


Don't blush when I rip you open


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-09-2002 22:01 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

kent iemand de donald duck?


No meat is sweater


Lady Duvessa
Usericon van Lady Duvessa
Posted 11-09-2002 12:34 by Lady Duvessa Wijzig reactieProfiel van Lady DuvessaQuote dit berichthttp://www.mjolnir-band.com

Jaaa!!!! Boekkies!!

Iemand wel eens het boek gelezen dat geschreven is door Nick Cave? Het heet "and the ass saw the angel", is ook al vertaald in het Nederlands. Erg onheilspellend boek met wel meesterlijk taalgebruik.


Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 11-09-2002 13:09 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

Tad Williams-Anderland (4 delen)
Dean koontz-verblind (een stuk beter als zijn eerdere boeken)

P.


Wie men liefheeft kastijdt men!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 13:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

OK .. noem eens wat goede dark fantasy titles
Jenje heeft geen boek meer voor in de trein, en dat is niet goed voor zijn medereizigers


Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 11-09-2002 14:33 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 13:40 schreef Jenje het volgende:
OK .. noem eens wat goede dark fantasy titles
Jenje heeft geen boek meer voor in de trein, en dat is niet goed voor zijn medereizigers


Wat heb je gelezen dat je erg aansprak in dat genre?

P.


Wie men liefheeft kastijdt men!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De Dark Matter serie, verschillende auteurs, maar helaas is nummer 5 gecancelled .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 14:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

alles van Jack vance vooral de duivelsprinsen; tschai en cugel-verhalen

de reeks van Robert Jordan (ben je wel effe zoet)


Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 11-09-2002 14:52 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

Ik denk dat de boeken van Bridged Wood wel leuk leesvoer voor jou zijn, veel keltische mythologie, en niet altijd even zachtzinnig.

P.

[edit]typo[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Pagan op 11-09-2002 14:53]


Wie men liefheeft kastijdt men!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 14:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en zijn die in een normale boekehandel te krijgen ?


Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 11-09-2002 15:17 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 14:52 schreef Jenje het volgende:
en zijn die in een normale boekehandel te krijgen ?


*slowchat alert*

kijk eens op www.fantasyfan.nl , ook in de uitverkoop bij De Slegte ligt het een en ander van haar. de betere boekhandels hebbeb ze wel trouwens.

P.


Wie men liefheeft kastijdt men!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-09-2002 15:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:17 schreef Pagan het volgende:
*slowchat alert*

kijk eens op www.fantasyfan.nl , ook in de uitverkoop bij De Slegte ligt het een en ander van haar. de betere boekhandels hebbeb ze wel trouwens.

P.

hmm bedankt voor de tip


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-09-2002 15:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 10 september 2002 20:09 schreef Vampie het volgende:
Hij zal er al wel tussen staan,maar de Belgarion reeks is zeer aan te raden!

The BelgariAD.



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 13-09-2002 21:59 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

fantasy:
-Het Mazalijnze Rijk
-De Poorten van het Dodenhuis
beiden van Steven Ericson, net gelezen: geniaal goede fantasy (zonder dwergen en elven )

-De koudvuur-trilogie, van??? (vergeten)
Er goede fantasy: over een priester-krijger die de duisternis bestrijdt met diezelfde duisternis aan zijn zijde (ja dat leidt tot innerlijke conflicten)
Deel1 heette geloof ik: De opkomst van de duistere zon (Rise of the Black Sun)

-Psyche (Couperus)



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-10-2002 17:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Herman Brusselmans heeft weder een nieuw boek uit. Het heet "Mank" en ik ga het morgen kopuh!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen