|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Psychologie voor de praktijk van Jacob Rigter....echt cool hoor. luuuuuuv is in the air......... |
|
Ik ben net bezig aan een dichtbundel van lord byron true disco chick |
|
quote: Nietzsche is idd brilliant, wat kan ik anders zeggen als: fantastisch... fantastisch..... fantastisch....... |
|
Wat ook een prachtige roman is: Het parfum van Patrick Süskind. Don't blush when I rip you open |
|
quote:Dat klopt inderdaad ja! Die heb ik nog voor mijn Duitse lijst gelezen. Moet hem weer eens herlezen... echt een krankzinnig verhaal! |
|
ja idd heb hem in duits en nederlands gelezen, erg mooi boek. geweldig! |
|
Ik ben "het parfum" nu net voor de tweede keer aan het lezen. Ook ergens wel misselijkmakend, maar echt een briljant boek. Nog een tip: "Les liaisons dangereuses" van Choderlos de Laclos en "Wuthering heights" van Emily Bronte. |
|
Ik vind helemaal niks aan "Het Parfum"... ik snap echt niet wat jullie eraan vinden...? |
|
Hij zal er al wel tussen staan,maar de Belgarion reeks is zeer aan te raden! Ik herlees nu zelf de Hobbit.( voor de weet ik hoeveelste keer) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Wat zeker ook een aanrader is: Erzsébet van Hanna de Heus. Jawel, het boek gaat dus over de Hongaarse gravin Erzsébet Bathory die baadde in maagdenbloed ter bestrijding opkomende ouderdom. Don't blush when I rip you open |
|
kent iemand de donald duck? No meat is sweater |
|
Jaaa!!!! Boekkies!! Iemand wel eens het boek gelezen dat geschreven is door Nick Cave? Het heet "and the ass saw the angel", is ook al vertaald in het Nederlands. Erg onheilspellend boek met wel meesterlijk taalgebruik. |
|
Tad Williams-Anderland (4 delen) Dean koontz-verblind (een stuk beter als zijn eerdere boeken) P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
OK .. noem eens wat goede dark fantasy titles Jenje heeft geen boek meer voor in de trein, en dat is niet goed voor zijn medereizigers |
|
quote: Wat heb je gelezen dat je erg aansprak in dat genre? P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
De Dark Matter serie, verschillende auteurs, maar helaas is nummer 5 gecancelled . |
|
alles van Jack vance vooral de duivelsprinsen; tschai en cugel-verhalen de reeks van Robert Jordan (ben je wel effe zoet) |
|
Ik denk dat de boeken van Bridged Wood wel leuk leesvoer voor jou zijn, veel keltische mythologie, en niet altijd even zachtzinnig. P. [edit]typo[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Pagan op 11-09-2002 14:53] Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
en zijn die in een normale boekehandel te krijgen ? |
|
quote: *slowchat alert* kijk eens op www.fantasyfan.nl , ook in de uitverkoop bij De Slegte ligt het een en ander van haar. de betere boekhandels hebbeb ze wel trouwens. P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
quote: hmm bedankt voor de tip Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:The BelgariAD. |
|
fantasy: -Het Mazalijnze Rijk -De Poorten van het Dodenhuis beiden van Steven Ericson, net gelezen: geniaal goede fantasy (zonder dwergen en elven ) -De koudvuur-trilogie, van??? (vergeten) Er goede fantasy: over een priester-krijger die de duisternis bestrijdt met diezelfde duisternis aan zijn zijde (ja dat leidt tot innerlijke conflicten) Deel1 heette geloof ik: De opkomst van de duistere zon (Rise of the Black Sun) -Psyche (Couperus) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Herman Brusselmans heeft weder een nieuw boek uit. Het heet "Mank" en ik ga het morgen kopuh! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |