|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmm speel nu Modern warfare 2, maar geen ondersteuning voor de xbox controller? Mooi level design, maar de besturing vind ik maar zozo en de ai van de tegenstander is irritant goed The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Haha, Half Life 2 draait op mijn laptop! Wel een mooi spel. (Laptop uit 2005, dus de nieuwere games doen het hier niet). Boeiender |
|
quote: Ok, ben doordeweeks 's avonds wel te vinden op de Tanks Maps Only servers van de UCS clan. |
|
quote: Wat is er mis met de besturing dan? |
|
quote: Nou aangezien ik lopen met AWDZ oid irritant vind, gebruik ik pijltjestoetsen, maar dan schieten 1 en 2 voor wapens wisselen weer niet op, dus gebruik ik het scrollwiel, maar dat gaat niet soepel. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2009 21:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik speel ook heel veel oudere games, omdat ik ook een vrij oude laptop heb. Gelukkig zijn er een hoop oudere games die ontzettend vet zijn en ik ontdek dan ook elke maand wel weer iets nieuws! Als een engine goed draait ga ik ook altijd opzoek naar meerdere games die op dezelfde engine gebouwd zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-12-2009 20:50] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nog goede tips van voor 2004? Boeiender |
|
Far Cry en Battlefield 1942. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Far cry kon mjin laptop niet aan. Boeiender |
|
No one lives forever. 60's spy game, draaide ook op mijn pentium 3. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehehe, ik heb ook jaren met de pijltjestoetsen gespeeld om precies dezelfde reden, maar ben uiteindelijk overstag gegaan en ik kan je melden, awds (s, ja, voor achteruit) is hetzelfde als met de pijltjestoetsen, maar je hebt het grote voordeel dat je bijv de e toets gebruikt om deuren te openen of een bom te plaatsen ofzo, je de r toets gebruikt om te herladen, de g toets voor een granaat, de c toets om te kruipen en idd de numerieke toetsen om van wapens te wisselen. Zie maar eens knoppen in de buurt te vinden van de pijltjestoetsen om deze functies te kunnen gebruiken. Geloof me, dit werkt zo ongelofelijk veel beter, ik vind het jammer dat ik al die jaren koppig aan de pijltjestoetsen vast gezeten heb. Maak niet dezelfde fout! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat Wim zegt, wsad is veel prettiger dan pijltjestoetsen. Voordeel is ook dat je zit houding een stuk relaxed is, je zit met je armen uit elkaar en als je meerdere uren achter elkaar speelt merk je dat echt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Probeer Quake Live. Browser-based update van Quake 3 |
|
quote: Ok top! Ik ga dat onthouden! In game heet ik Wolvenblut.. Je ziet me wel komen [Dit bericht is gewijzigd door Vrahk op 04-12-2009 10:08] |
|
OpenTTD. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Unreal, Unreal Tournament, Resident Evil 1,2 en 3. |
|
Speel maar 1 spel en dat is nog steeds WoW Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Geen shooters meer spelen op je pc, dan. |
|
quote: Zoals ik al zei moeten ze gewoon de Xbox controller optie toevoegen: echt een gemiste kans bij dit gehypete spel. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-12-2009 13:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: n00b Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat zegt meer over jou dan over hem. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: +1 , bijna uitgespeeld trouwens... En; Mafia (!), Freedom Fighters, Star Wars: Knights of the old republic, The Suffering, SWAT4, Hidden & Dangerous 2, Vietcong, Deus Ex. En ga zo maar door... allemaal met veel plezier (uit)gespeeld op dit krakkemikkige laptopje. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: O. Dit zegt meer over jou dan over mij. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |