|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Leuke spellen, maar werkelijk immens overschat. Een goedkope deal, dat dan weer wel. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Morgen beginnen aan Metro 2033 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wat is het verschil tussen Half Life 2 en episode 1? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: |
|
quote:Ga je zeker plezier aan beleven. Heerlijke sfeer, doet zeker denken aan (volledig lineaire) vorm van S.T.A.L.K.E.R I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Top! Half Life 2 vond ik een zeer geslaagde game. Waarschijnlijk ga ik die box aanschaffen, ik moet iets rechtlijnigs hebben naast Farcry 2. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Half-Life vind ik zelf nog altijd een van de beste gameseries die ooit gemaakt zijn.. het aantal keren dat ik de volledige serie (Half-Life 1 t/m Half-Life 2 Episode 2) heb uitgespeeld is bijna niet meer op twee handen te tellen I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Team Fortress 2 en HL2 overschat? :| Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Leuk spel, jammer dat 't maar 9 uur gameplay is. Gaat dan ook vooral om de sfeer/storyline. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:in het begin nog wel, maar ik werd die racelevels een beetje beu. Vooral dat level voor die grote brug ergens. Dat hadden ze er best uit mogen laten wat mij betreft. |
|
Daar ben ik wel volledig mee eens. Het volledige level "Highway 17" mochten ze wel schrappen. Echter, het eerste gedeelte behoord zeker tot enkele van de beste gameplay momenten binnen het shooter genre mijns inziens. Half-Life 1 blijft redelijk consistent in kwaliteit, maar Half-Life 2 heeft meer uitschieters naar boven en naar beneden. Dom dat ik deze thread nooit eerder gezien heb I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Donders, nu de Orange Box zo vaak genoemd wordt moet ik hem straks wel weer effe installeren om Portal te spelen |
|
TF2 blijft ook leuk door de constante updates. Oh, en: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
TF2 is geweldig ja. Sowieso is die hele Orange Box dubbel en dwars het geld waard, zelfs toen 'ie nog 50+ euro was. Ik heb dit weekend de PSP weer eens afgestoft voor Patapon en Dissidia: Final Fantasy. Blijft ook leuk op zijn tijd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Op de Xbox 360 helaas een stuk minder, omdat er vooral matches worden gespeeld met enorm lijpe instellingen (wat betreft snelheid, zwaartekracht, et cetera). |
|
Je moet shooters ook gewoon aan de PC overlaten . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Hehe, daar verschillen de meningen over, maar ik snap je. |
|
quote: Hm, apart. Op de PS3 vermaak ik me er in ieder geval kostelijk mee. Kan me van dat soort matches ook niets herinneren trouwens. Hoe dan ook, shooters op console gaat anno tweeduizendtegenwoordig heel best imo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
|
quote:Shooters op consoles zijn tof sinds Goldeneye:007. Dat is idd dik meer dan 10 jaar geleden. |
|
Van het weekend Mass Effect 2 uitgespeeld. Tjonge, wat een trip, beste spel in jaren. Ik kan niet wachten tot het derde en laatste deel . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Gaat niet alleen om gameplay, maar ook om de mod-community, map-making community etc. Zeker bij TF2 kan je duidelijk zien dat deze factoren erg veel toevoegen aan de game! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Goed man! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-04-2010 10:17] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |