|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga zelf ook enorm hard op medieval RPG's. Dragon Age: Origin van Bioware schijnt weer donders hard te gaan heerschen. |
|
Fallout 3 moet ik ook nog steeds es aanschaffen idd. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Dan tref je het. Als je de game of the year versie koopt heb je meteen alle dlc erbij. No meat is sweater |
|
En geen tijd meer voor andere dingen. |
|
quote: Probeer eens games van voor 1990. |
|
quote: Godver, wat een heersch game. Nu ook bezig met DOA Extreme 2. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Of "Deus EX" [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-11-2009 19:31] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: gister binnen gekregen, maakt de verwachtingen tot nu toe waar! echt heerlijk weer, was destijds ook geheel verslingerd aan BG1. Bioware pauze systeem met spatie http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Om 0:00 maar even MW2 kopen. :') |
|
Volgens de systeemeisen kan m'n pc die aan, maar ik ben benieuwd of het goed speelbaar is. Maar eens een keer downloaden. |
|
quote: Dat en dat alleen is de reden dat ik 'm voor PC heb gekocht (okay, dat en de top-down view die je op PS3/X360 niet hebt). Mijn computer kan 'm net aan met graphics op laag, wat jammer is, maar het heeft zoveel meer dan op console. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 09-11-2009 15:20] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Voor de puzzelaars onder ons... http://machinarium.net/ De demo is online te spelen in je browser. Ik heb zojuist de full game uitgespeeld...zonder cheats. Behoorlijk pittig maar erg goed. bub |
|
Herverkiezingen, NU! quote: (SN) Het CDA zet ook aan tot geweld. Wie regelt even een verbod? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: haha seriously? nechte fan! hier valt ie morgen op de deurma.. in.. ja.. in de brievenbus. Yay. |
|
quote: Ik vind dat het CDA groot gelijk heeft. De fragiele kinderzieltjes dienen beschermd te worden tegen dit soort wansmaak. Straks gaan kinderen nog denken dat er werkelijk boze meneren zijn die stout zijn en andere mensen pijn doen! Iedereen weet toch dat de terroristen niets meer zijn dan een stel doorgedraaide hippies die mensen omringen met bloemenkransen! Ik steun de actie van het CDA dan ook volledig en zou zelfs een extra duit in het zakje doen dor te zeggen dat nieuwsberichten over geweld niet meer uitgezonden mogen worden voor 8 uur, alsook dat alle krantenberichten er over worden vervangen door hoogwaardige artikelen uit de Bobo! |
|
En de maker van het spel doet het "gratis reclame"- dansje |
|
Prima idee. Dit haalt ook een last van de schouders van de ouders die het al te druk hebben met het negeren van hun kinderen. No meat is sweater |
|
quote: Tja, diverse landen proberen zulke games al enige jaren te verbieden. Vooral als er weer eens een schietpartij is op een school. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Dan mag ik aannemen dat de verkoop van dit soort games astronomische hoogtes halen in Afrika en Arabië? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Euh, waarom zou je dat aannemen? Meeste schietpartijen op scholen waar we van horen vinden plaats in de VS. Of bedoel je dat ze daar zo ontzettend terroristisch geworden zijn door die games? Boeiender |
|
Ja, Terrorisme begon toen Wolfenstein 3D uitkwam. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ah, ik dacht toen Doom uitkwam toch? De 2e wereldoorlog begon toch na Wolfenstein 3D? Boeiender |
|
quote:Die games hebben (zover ik weet) nog nooit een schietpartij op een school verhaald. En hoeveel van de Afrikaanse landen waar het 24-7-12-365 oorlog is hebben nog scholen..? Daar doet de "schoolgaande" jeugd niet veel anders dan wild om zich heenknallen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ah ja, dat is waar ook. Hitler was boos omdat alle nazi's en dergelijke er zo blokkerig uitzagen. Toen brak de pleuris uit. En Grey, ik denk dat het gaat om "aanzetten tot geweld" in het algemeen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |