|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Woord. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Vooral die houtskins zijn zeer scherp gedetailleerd. Sfeer is ijzersterk met die asvlokken door de lucht, radioactiviteit, etc. Geil..sja misschien het gegorgel van een stervend doelwit The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehe. Alles op very high en DX10, loopt als een tiet Ja, die HD4870DK was een zeer puike aankoop Ik heb telkens zo'n gevoel van "en nu kom ik zo aan het eind van het spel", hehe. Ik hoop dat ik er nog láng niet ben. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-04-2010 19:01] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hmm, het einde kwam enigzins plotseling en niet zozeer op een positieve manie helaas Ergo; had meer verwacht. Afgezien daarvan wel een toffe game |
|
Final Fantasy XIII uitgespeeld. Die Game Room valt nogal tegen. |
|
quote:heb de 4850, die is ook erg vet, zeker nu meer en meer games DX10 ondersteunen |
|
Hiero twee keer HD5770 (in CrossFireX dus) !! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Spelen mensen Just Cause 2? Ik vind die grappling hook niet lekker werken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Old Skool winnage, ik zag net dat Abe's Oddysee op PSN is gearriveerd |
|
Heb je een XBox 360 en een Playstation 3? |
|
360, maar ook een psp en daar werken die 'PS1-classics' ook op. FF7 en 8 staan al op een stick en 9 komt ook binnenkort uit. Binnenkort nog een keer Metal Gear Solid 1 en Vagrant Story binnenhalen. |
|
Ah vet, dan is de PSP dus toch nog best tof! |
|
quote: Vet spel he? Ben na deel twee meteen weer aan deel 1 begonnen om andere keuzes te maken en zo ook deel 2 anders te kunnen spelen. Uiteraard nu ook een tandje moeilijker gezet. Ik ben er nog niet over uit welke nou beter is. Deel één had imho wat langere en uitgebreidere missies en ik vond het wapen en skills systeem leuker. Deel 2 is dan weer afwisselender en de combat is veel beter uitgevoerd. Ik vind het in deel 2 vooral jammer dat de locaties zo klein zijn. Vooral de citadel valt tegen in vergelijking met de citadel van deel 1. |
|
quote: Het heeft best wel leuk spul ja, vooral als je van JRPG's houdt http://www.gamefaqs.com/portable/psp/cat_48.html Oh en het ding heeft geen gezeik met regio-codes. |
|
quote: Ik vind vooral de karakters een stuk beter in 2. Dat heb ik sinds Baldur's Gate niet meer gezien, zoiets. OK, die moordlustige robot in KOTOR was ook wel cool. Maar de cast in Mass Effect 2 is echt geniaal . Ik heb deel 1 voorlopig wel even gezien, hoef niet nog een keer met dat karretje over planeten te rijden . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Goede lijst inderdaad! Hoewel er toch ook wel wat geniale RPG's zijn uitgebracht op de DS. Zelf ben ik niet meer zo van de handhelds (tenzij er muziek op wordt gemaakt). |
|
Ach, voor in de trein zijn die handhelds echt geniaal Heel wat uurtjes met de Ace Attorney serie op m'n DS doorgebracht |
|
Dat geloof ik wel, ik val altijd in slaap in de trein. |
|
Red Alert vanavond maar weer eens installeren. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ben nu bezig met RA 2. Ik was ook bezig met deeltje 1, maar een missie bleef steeds maar crashen (Vista), dus liet ik hem effe voor wat het was. |
|
Only skirmish is real. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Overigens ook weer bezig met Condemned: Criminal Origins. Schitterende game van de creepy shooter meesters van Monolith. Alhoewel je redelijk beperkt bent qua schietgerei, het komt erg veel aan op melee combat met bijlen, hamers, stalen pijpen etc. De sfeer is echt geweldig gedaan en je voelt je constant in gevaar. |
|
Mario Kart Wii online, heerlijk karten zonder te hoeven betalen voor een of ander achterlijk abonnement. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Zojuist Metro 2033 uitgespeeld, dat was een vette trip ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |