![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dragon Age gezien bij broer, zag er fakking vet uit. Misschien dat ik 'm voor de PC ga halen áls ik de boel kan trekken that is. ![]() |
|
quote: FIFA 11. ![]() |
|
quote: Dat vind ik de pest aan pc games, je kunt om het half jaar je pc verbouwen als je de nieuwste games wilt spelen. Voordeel is wel dat de games goedkoper zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ach, dat valt best mee. Draai nu alles nog prima op een drie jaar oude PC. Tussendoor alleen grafische kaart wat opgeschroefd voor paar extra tientjes. ![]() Oh, en ben ook wel benieuwd naar Dragon Age. Wacht nog met spelen tot ik meer vrije tijd heb. ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Onzin, speel nu al 3 jaar op een PC die sinds de aankoop niet is verbouwd. Nieuwe spellen (MW2, Dragonage) trekt 'ie nog steeds goed, dus ziet er ook niet naar uit dat ik binnenkort moet upgraden ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: FIFA 07 nog steeds. ![]() |
|
Nu voorzichtig weer aan het beginnen met GTR 2, ook gisteren GTR Evolution en Race 07 via Steam gedownload. ![]() |
|
quote: Extreem fijn, Dragon Age. ![]() ![]() Ralph Von Pluggenstein, weiger je het nog steeds te spelen? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Alle xbox360-bezitters moeten trouwens even verplicht Trials HD aanschaffen, via Xbox Live Arcade. Wát een fokking geniaal spel zeg! Frustrerend en verslavend tegelijk.. Heb de flash-versie hiervan al kapot gespeeld, maar dit gaat er een factor 10 overheen! Geweldige game, 1200 live points. Check: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Hij wordt tegen het einde aan wel té moeilijk en daardoor voor mij te vervelend. Het moet wel leuk blijven. Inderdaad geinig en mogelijk ook tijdelijk verslavend, maar niet per definitie de 1200 points waard. Weet iemand trouwens wanneer de Indie Games in Nederland te downloaden zijn? Daar zouden best eens hele leuke dingen tussen kunnen zitten. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 27-12-2009 23:06] ![]() |
|
Mensen, koop toch gewoon Fallout 3. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ja papa ![]() |
|
Wee het gebeente als je het niet doet! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Fallout heeft zo'n verschrikkelijk sterke [kut] sfeer. ![]() ![]() |
|
quote:Wee je gebeente papa ![]() |
|
quote: Mama? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Wel pittig inderdaad, moet nog 1 level halen geloof ik.. en dan alles nog op platinum zien te krijgen ![]() Nu ook downloadable content voor te krijgen, ook erg vet! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 27-12-2009 23:54] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Killzone 2 is tot nu toe erg gaaf, maar ik mis eeh... een soort van verhaal ofzo. Dat is iets wat ik overigens zowiezo nogal mis bij de games van de afgelopen jaren. Een goed verhaal is niet meer zo vanzelfsprekend als dat het vroeger was. Lees wel: er zijn uiteraard spellen met een goed verhaal. Toch blijf ik een verhaal van het kaliber van een Deus Ex of een System Shock 2 missen. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Godver wat zit Mafia II er toch gaaf uit. Moet maar snel m'n videokaart weer ff updaten... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Nice ![]() Gister ff de Dante's Inferno-demo op de PS3 gedaan.. Is gewoon God of War, maar dan richting Hell. Erg gaaf, hoewel ik niet kan beoordelen of de hele game GoW-niveau is (verhaal, puzzels etc). Speelt wel hetzelfde, speelt erg lekker weg dus. ![]() |
|
Iemand al Brütal legend gespeeld? Echt geweldig vet :p ![]() |
|
http://www.amazon.co.uk/Diablo-III-PC-Mac-DVD/dp/B0030DH9R6/ref=pd_ts_vg_h__58?ie=UTF8&s=videogames Diablo III staat al bij Amazon .. hmm zou dan toch .. ![]() |
|
Waarschijnlijk 2011. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ja, WoW&Diablo en dergelijke games die constant worden uitgesteld zijn altijd al 'bestelbaar' kort nadat ze zijn aangekondigd. Een jaar geleden kon je Duke Nukem Forever zelf nogs pre-orderen. Gistren Rathet&Clank 3 weer eens in de oude vertrouwde PS2 gegooid. Godver, wat blijft het een toffe serie, als ik ooit een PS3 aanschaf zijn de vervolgdelen de eerstvolgende games die ik koop ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |