|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Helaas geen Quicksave en load op de 360, dus ik liet het maar lekker gaan Overigens vandaag Blazblue gehaald. Gemaakt door de Goden achter de Guilty Gear serie [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 29-03-2010 19:41] |
|
Is S.T.A.L.K.E.R. vet? Zag em in een krantje staan voor 2.98, vergeten waar. |
|
quote:Ja. |
|
Ik ging voor S.T.A.L.K.E.R. als shooter maar kwam met Prey terug. Goede herinneringen aan. Heroes V ook meegenomen maar de eerste ingame beelden schrokken een beetje af. Mercenaries 2 moet ik nog proberen. Sommige games liggen echt voor schandalig lage prijzen in gamesshops. |
|
Farcry 2 gekocht. Mooie game met genoeg schiet gerei voorhanden in het begin van de game. Alleen dat oeverloze heen en weer gejaag met een jeep van locatie naar locatie is een beetje jammer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Die wilde ik ook meenemen maar toch maar laten liggen vanwege systeemeisen. |
|
Het is niet een game die voor iedereen geschikt is, denk dat hij bij velen heel erg snel verveelt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Aye, ik heb hem tijden geleden eens voor de 360 gehaald, maar het boeide me niet bepaald. Volgens mij de enige game voor die Doos die ik wel weer verpatst heb. |
|
quote: Ergens heb je gelijk wat betreft het heen en weer gerij, maar voor de rest is het één van de gaafste, mooist uitgewerkte spellen die ik ken en kan ik me er keer op keer weken intens mee vermaken. Daarnaast zijn de physics en graphics niet te versmaden quote: Je moet inderdaad wat spierballen hebben voor dat spel ja [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 31-03-2010 23:02] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Metro 2033 al uitgespeeld. 9 uur gameplay oid. Stiekem blij dat ik 't niet heb gekocht. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Die ben ik aan het downloaden, ben benieuwd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ben na de reacties hier tov Fallout 3 erg benieuwd geraakt naar Metro2033 Ben ook benieuwd naar mijn eerste game voor een 3d-brilletje [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-04-2010 15:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ow? Zijn die er al of komen die eraan? FPS in 3D, lekker!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die zijn er al een tijdje, veel nieuwe games ondersteunen ze al. Heb je wel het goede beeldscherm en de goede grafische kaart nodig. |
|
Mijn kaart ondersteund iig al 3D. Ff serieus, moet dat dan speciaal spul daarvoor zijn, net als 3d televisie? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gisteren bij de enge meneer begonnen aan Heavy Rain. Begin nog erg langzaam maar wel 'moody'. Hoop dat het nog wat intenser wordt allemaal. |
|
quote: Nou, het hoeft niet speciaal daarvoor te zijn, maar de refresh rate van je beeldscherm moet minstens 100mhz zijn, en het liefst hoger dan dat (denk aan 120mhz). Verder heb je dan alleen nog een 3D-bril nodig. |
|
Ok dan. Weet je misschien een titel? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Thanks!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Welkom, ik zeg doen! |
|
Hm, ik sta er nu pas bij stil dat m'n lcd monitor maximaal 60 aankan. Ff wat anders: http://www.gamert.nl/video/weer_duke_nukem_forever_beelde_1.html Toch jammer, had 'em graag willen spelen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Godver, door zo'n nieuwe PC slaap je te weinig. Mass Effect was vet, Mass Effect 2 is helemaal geniaal. John Shepard is BADASS. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nee man, Gordon Freeman. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |