|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit werkte voor mij, bedankt. Heb het net een kwartiertje gespeeld.. zag er erg vet uit. Ik ben normaal niet zo van de gamepjes, maar dit gaat wel even uitgespeeld worden. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-11-2009 17:38] |
|
quote: Hehe, kan ik me voorstellen. Modern Warfare 2 wordt steeds leuker, nu ik een beetje mee kan doen. |
|
Laatst het eerste deel Modern Warfare eens geprobeerd, ik was/ben er niet echt weg van eigenlijk. Ik vind het te veel gescript, te weinig eigen invloed uit kunnen oefenen. Doe mij maar iets als GR Advanced Warfighter 2. Stukken realistischer ook nog en dat is bij mij een pré. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 17-11-2009 16:05] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dan is Operation Flashpoint 2 wel een aanrader. Modern Warfare 2 is natuurlijk enorm over the top. |
|
quote: Haha dan zit je bij Call of Duty ook wel fout ja. Ikzelf hou wel van een beetje scripted actie, maar weinig Call of Duties hebben me tot nu toe kunnen plezieren, vind het allemaal maar een saaie boel, al helemaal die WOII-delen. Allemaal enorm heroisch en propagandistisch opgezet, bah. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Die 2 merken kwam ik ook al op uit. Alleen goed opletten of het een 100hz is, sommige games hebben minimaal 60 nodig ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Flaspoint 2, waanzinnig gewoon. Wil ik lekker hersenloos knallen en vermaak --> Modern warfare of Battlefield:Bad company. Wil ik echt moeite doen en lekker tactish en sneakysneaky doen -->Flaspoint 2, megavet spel. |
|
Dan probeer ik die eens! Hersenloos knallen en vermaak heb ik in 9 van die 10 vallen geen donder aan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Operation Flashpoint en Armed Assault heb ik wel veel gespeeld, maar Operation Flashpoint 2 en ArmA 2 trekt m'n computer helaas niet meer. Bij Call of Duty vind ik de multiplayer ook nog wel leuk. |
|
@mh22: Hehehe, ik heb dat precies andersom. Die skidrow torrent is trouwens niet best, ik krijg helemaal niets binnen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-11-2009 16:26] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Speel je op pc of een console? |
|
Pc. Ik moet het op dit moment helaas nog doen met een 8600 GT, beetje jammer. Op de één of andere manier draaien de spellen die op de laatste Unreal engines lopen wel als een tiet, gelukkig. Volgend jaar, als ik mijn huis en financieën goed op orde heb, schaf ik een nieuwe kaart aan, en eventueel nog meer geheugen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb juist een console gekocht omdat ik geen zin had om iedere keer nieuwe onderdelen te kopen voor mn pc, hehe Maar jammer, anders hadden we potje flaspoint online kunnen doen. |
|
Nee, ik heb het nooit zo gehad op consoles. Ik ben nooit goede vrienden geworden met controllers, hehe. Daarnaast is een pc natuurlijk veel praktischer dus ik hou het fijn bij m'n computer, hehe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vond het in het begin ook maar vaag, maar toen ik de gevoeligheid van de controller bij mn spellen een heel stuk naar beneden toe afstelde ging het ineens veel soepeler, hehe. Plus dat zitten aan die bureaustoel bij je pc vind ik ruk, ik kan nu conmpleet onderuitgezakt hangen, vind ik iig een stuk relaxter. |
|
Hm, lijkt mij iig erg onpraktisch om onderuitgezakt een fps te spelen. Ik zit juist op het puntje van mijn (bureau) stoel. Te stressen. En te tieren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Valt wel mee hoor, als je onderuitgezakt voor een beetje ok flatscreen hangt zie je meer dan genoeg |
|
Dat gaat bij mij niet werken, ik ben zo'n beetje een stuitergamer, meer zoiets, hehehe: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Blijft geniaal "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Left 4 Dead 2 is de bom. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Kom eens een keertje langs wim, dan zal ik het je leren |
|
De laatste tijd weer erg verslaafd aan Assassin's Creed. Man man, wat blijft die gameplay gaaf en die moves van Altaïr zijn ook echt niet te volgen. Kijk ook echt uit naar Assassin's Creed 2! |
|
Ik vond AC na een tijdje wel gaan vervelen. Ik sluit me dan ook aan bij de algemene mening dat in de missies veel te veel herhaling zit. Dat is aan de reviews van AC2 te zien helemaal opgelost dus ik ben erg benieuwd naar AC2. Ik twijfel nog even of ik nog wat tijd in AC1 moet steken om hem uit te spelen zodat ik bij AC2 het verhaal goed kan volgen. |
|
quote: Gewoon wikipedia/fora lezen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |