|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is dan weer ontegenzeggelijk waar, ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Op de console kan je dan mappacks kopen (DLC etc.). Was helaas vroeger op PC altijd gratis, maarja, nieuwe marktmodellen he. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Deel 2 is teveel EA. Deel 1 was op zeker veel toffer. |
|
quote: User created maps kun je voor Far Cry 2 op console geloof ik wel gratis downloaden, maar zelf heb ik dat nog niet geprobeerd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Combat difficulty kan je zelf omhoog schalen he, als je zin hebt in meer uitdaging. Maar er zijn ook types die "Insanity" nog makkelijk vinden, misschien ben jij er wel zo een . Ja, voor mij het beste spel in jaren. Maar goed, ik speel niet zo heel veel titels, alleen maar grote Bioware/Valve/Blizzard titels eigenlijk. Bij mij draait het bij gamen om beleving, en Mass Effect 2 heeft mij de beste in jaren gegeven . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Eens. Deel 1 vond ik al vet maar deel 2 vond ik nog leuker om te spelen. Werd echt het ME-universum ingezogen! Ben nu bezig hem een 2e keer uit te spelen, tandje moeilijker, en ik speel hem nu zo veel mogelijk "renegade". |
|
quote: In dat geval kan ik je Metro 2033 aanraden. Gameplay is niet speciaal, maar geniale sfeer weet dat spel neer te zetten . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Donders, ik wilde eens voor de grap op de Diablo 2 site kijken of ze daar nog dingen voor doen qua patches... En verhip!! "March 23th, 2010 Diablo II 1.13 Live -- Ladder Reset - Nebu The 1.13 patch for Diablo II is now live! With this patch we have included a number of changes including a new respec system, allowing you to reset your character's stats and skills. To update to 1.13 simply connect to Battle.net, or to download and install manually visit our Diablo II Patch page." De kans om gewoon lekker rond te kutten met specs maakt het best aanlokkelijk deze stokoude game weer eens te installeren |
|
Wat een helden bij Blizzard Diablo II is uit 2000, 2000! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Starcraft hebben ze ook verdomd lang gesupport |
|
quote: Verdomd gaaf. Gisteravond aan begonnen, en ik moest mezelf écht dwingen om te stoppen, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-04-2010 16:55] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Metro 2033 is idd erg geslaagd. Wel wat glitches hier en daar, maar niet storend. Ik ben nu in de armory. Overigens wissel ik het af met Sonic Racing: oftewel Super Mario kart op de PC The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
psx aangeschaft . "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Spel ziet er ook geil uit hè? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hier SC2-key winnen: http://tweakers.net/redactieblogs/66764/tweakers-punt-net-geeft-sc-ii-betakeys-weg-reloaded!.html Je hebt een Tweakers.net account nodig en je volledige naam moet goed ingevuld staan. IK HEB IN IEDER GEVAL GEWONNEN! WAHA! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
M'n broertje heeft er één, dit weekend eens kijken hoe 't is. Hype doet me vrij weinig omdat ik nooit SC1 heb gespeeld. Het valt waarschijnlijk in de categorie overrated spel dat je alleen kan waarderen als je het ergens in je verdrongen jeugd hebt gespeeld. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Nee. Starcraft was/is gewoon echt een goed spel. Blizzard kennende maken ze van SC2 ook gewoon een topspel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben er niet bekend mee. Wat is er zo goed aan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vooral de balans. Blizzard heeft drie compleet verschillend facties nagenoeg perfect uitgebalanceerd. Het verhaal was ook wel redelijk :p Wil je muilperen? |
|
quote: Singleplayer; sterke verhaallijn, sfeer, 3 zeer verschillende rassen en goede missies die voor de tijd ook erg origineel waren. Multiplayer; extreem goede balancing, goede maps, goede competitie en jarenlange support. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Beste RTS ooit, Starcraft. Heerlijke gameplay, kan het iedereen aanraden. Volgens mij kost het inclusief Brood War-expansion (nog grotere aanrader trouwens) iets van zes euro bij Blizzard online. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Rip-off van 40k!!!!11~~ Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Klopte gedeeltelijk wel, ja. Ze hebben er dingen van overgenomen (net zoals dat eigenlijk altijd gaat met mensen die games/boeken/films maken ), maar wel helemaal hun eigen ding ervan geklust. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-04-2010 15:36] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ze wilden oorspronkelijk een 40k game maken maar door GW ging de deal uiteindelijk niet door. Vandaar . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |