|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoezo dat? quote: Koop een game guide en begin dan opnieuw. Op die manier haal je alles uit de game. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Of gewoon goed verkennen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Met sommige bobbleheads heb je maar 1 kans om ze te pakken. En als je iemand afschiet kun je bepaalde quests niet meer doen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
Die heb ik ook veel geraadpleegd. Staat veel in maar sosm werkt een boek op schoot toch prettiger. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hehe, ik had het geprint! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-12-2009 13:04] |
|
quote: Tsja, het is maar de vraag hoeveel dat uitmaakt natuurlijk Voor mij hoort het erbij dat je bepaalde dingen niet meer kan als je bepaalde andere dingen doet. Dan moet je de keer erna maar uitvogelen hoe het beter moet, dan haal je pas echt alles uit het spel Zelf heb ik ook -na het eerst een keer uitgespeeld te hebben- wel wat dingen opgezocht online, hoor En dan proberen het te vinden vanuit vage beschrijving (NE tov dit en dit punt), dat is wel het leukste. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb ook eerst alles gedaan zonder boek, maar als je achteraf leest wat je allemaal aan sidequests mist. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Eerst maar eens op eigen kracht het spel uitspelen. Ik vermaak me nu nog prima met urenlang rondzwalken en sidequests doen. |
|
quote: Vandaar ook dat ik achteraf wel eens wat dingen opgezocht heb Ik vind het echter ook heerlijk om gewoon te gaan kijken hoe een gebied eruit ziet. Die sidequests vind je dan wel een keer. De echt bijzondere dingen heb ik -denk ik- wel grotendeels gehad. Moet alleen nog wat van de Vaults aflopen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah, Fallout 3! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Een beetje vent gaat natuurlijk voor keuze #3. Nog steeds rustig aan het overwegen de GotY editie aan te schaffen zodat ik alle expansions er meteen bij heb. Alleen jammer dat ik middenin een nieuwe game zit waar ik voor evil ben gegaan. Aka goodbye Megaton! |
|
Geef de kerk wat caps en je bent zo weer good. |
|
Gatver, ze heeft vieze sokken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En een mat om je voeten op te vegen. Mag ik btw even opmerken dat ik lange niet alle mappen van mw2 even gaaf vind? Sommige speel ik zo snel mogelijk om er maar vanaf te zijn. Zo super halleluja vind ik de game eigenlijk niet. Hebben meer mensen dit? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind hem zwaar overrated. De campaign is te kort en de multiplayer is nou ook weer niet zo geweldig als men beweerd. Wil je muilperen? |
|
Ik had deze game ook al gehyped genoemd. Op IGN lees ik ook al dat gamers erop terugkomen. Positiefst vind ik dat de sfeer van de campaign levels zeer sterk is neergezet, met veel variatie. Waarschijnlijk ook de reden dat die zo kort duurt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Beste FPS'er die ik ooit heb gespeeld. |
|
Mijns inziens is MW2 een prima vervolg op MW. Alle tekortkomingen die nu genoemd worden (ik laat multiplayer even buiten beschouwing) golden voor MW ook al, dus 'dat had je kunnen weten'. Daarnaast is de sfeer en de epicness van de levels wat opgeschroefd. Immersie is ook sterker, zeker de laatste scène; zo fanatiek button bashen gebeurt me niet vaak De game is zeker uitgebreid gemarket door de maker, maar ik zie niet in wat zij zouden hebben bijgedragen aan een eventuele hype. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iemand al deze game gespeeld of iets over gehoord? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kan beter, maar als je van stealth games houdt is hij wel vermakelijk! Wil je muilperen? |
|
quote: Ik denk dat voor mij de "verrassing" eraf was. Ik speel nooit oorlogsfps'ers (naast mortyr en wolfenstein, maar dat is toch een ander slag games) en probeerde voor de gein mw1. Ik had niet verwacht dat ik dat spel zo leuk zou vinden, maar dus wel. Ik heb het zeer recentelijk gespeeld en dan is mw2 wel meer van hetzelfde. En ik had gewoon wat meer verwacht. Ik zeg niet dat het een slecht spel is, maar sommige missies vind ik gewoon wat minder, waarschijnlijk omdat ik ze zo ongeveer al gezien had. Die missie in de sneeuw in dat kamp, die vond ik dan weer geweldig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vermoed dat er voor MW2 nog enkele uitbreidingen komen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Die sneeuw-missies waren dan ook veruit het vetst. Ik zit momenteel wel een beetje te zoeken naar iets waar ik aan kan beginnen en wat nog een tijdje leuk blijft. Iemand nog tips? Is Fable II bijvoorbeeld nog een beetje interessant voor iemand die RPG's in general wat minder vindt (met Mass Effect kon ik bijvoorbeeld he-le-maal niks)? Wat ik erover gelezen heb sprak me namelijk wel aan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |