|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een gelul hehe. Hoi N00bs! Je moeder. |
|
Pasta! Uit vorige topic |
|
Je vergeet dat het voor vrouwen verplicht is een sexii foto te plaatsen. Je moeder. |
|
quote: Aangepast, voor jou Karnivoortje Welkom nieuwelingen! |
|
Van welke sekse de nieuwe kandidaten zijn mag wat mij betreft ook wel in de vragenlijst. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En hoe metal je bent in 1 zin? Beetje kinderachtig, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Sommigen kunnen dat heel mooi verwoorden. Maar eh.. een lijstje invullen.. kom op zeg, dat doe je toch niet? |
|
Is een uitreksel uit het bevolkingsregister ook nodig? |
|
O, is het cynisch bedoeld. Dat had ik helemaal niet door. De meesten vullen het lijstje gewoon in. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja netjes, volgzaam en braaf van ze. Lieve nieuwkomertjes. Maar waar blijven de nieuwen? |
|
quote: Ach, met een lijstje invullen is niet zoveel mis mee. Ik zou alleen een paar items blanko laten. |
|
geweldig.. magische verwelkomingen voor nieuwelingen :D mayo je bent echt ge wel dig.. En ja ik had t ook wel kunnen voorspellen, anyway.. Ik ga er niet verder op in denk ik maar.. t maakt toch meer los dan ik bedoelde. Ik ben nog vergeten in 1 zin te melden hoe metal ik ben. Bij deze dan maar. Metal is metal vanwege de masterlijke drums, de amzing gitaar rifs, en het gegrunt maakt het bij sommige nummers helemaal af! Lol, dat was wel een lange zin, maar boeiend.. Ik snap jullie boodschap nu, en ik zal wel van me afbijten. Maar nogmaals thnx mayo. Vanwege mij een nieuw topic met deze naam echt de sjizzle! |
|
|
|
Tijd voor wat te snacken me dunkt? Ik vind de titel iig briljant Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Een beetje van Mayo en een beetje van Magie... |
|
quote: Eigenlijk was dat meer omdat het vorige dicht was doordat het maximum aantal post wederom behaald is. |
|
quote: Niet zo bescheiden, Mayo. Dankzij jou is er een speciaal topic. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Man of vrouw: Man Woonplaats: Ergens op de Veluwe Leeftijd: 25 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Ik ben te metal voor 1 zin. Relatie: Jep Bier of whisky: Bier Thee of koffie: Koffie Favoriete bands: Voornamelijk grind en death, oude thrash kan ik ook zeer waarderen. Hobbies: Gamen Opleiding: HBO Hekel aan: Ik ben zeer vredelievend. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Go jump in a lake, make a fatman happy! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hopsaké daar is dan een nieuweling. Ga echter geen lijstjes invullen. Dat kunnen anderen veel beter |
|
Welkom aiwendil. |
|
quote: Laat me raden; je houdt van fantasy/LOTR en luistert naar saaie viking/pagan bandjes, en je hebt affiniteit met occultisme/hekserij/tarot en dat soort dingen. Enfin; wilkommen in der Hölle [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-12-2009 2:54] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:ik gaf je toch een mooi alternatief? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En ze speelt met vuurwerk. |
|
quote:Verre van dat allemaal. Welkom Deerne! Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |