![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: lul! mooi weer he? ![]() |
|
quote:Moet ik daar geen toestemming voor geven!? ![]() |
|
Zolang je kloon niet uit de kelder vlucht is er niets aan de hand. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: hoezo? ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zou graag drie zessen achter mijn naam willen. Kan dat? ![]() |
|
quote:Held! ![]() |
|
als je zonder problemen Silence2 kunt aanmaken, dan toch ook wel bokaj666 ? ![]() ![]() |
|
quote:Hmmm. ![]() |
|
quote:Die problemen komen nog wel! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:666bokaj ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Boeiender ![]() |
|
665 Herrie klonen........... Zou dat niet lachen zijn bij een GB optreden. Een goeie omzet gegarandeert ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
En die kunnen met z'n allen misschien dan net een basgitaar met 4 snaren bespelen. ![]() |
|
quote: Denk het niet eerlijk gezegd. ![]() Boeiender ![]() |
|
Of dat er 666 basgitaren door de zaal geslingerd worden........ Spektakel verzekert ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote:Lees eerst eens goed. ![]() ![]() |
|
Joh. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ken jij zo'n grote zaal? ![]() ![]() |
|
Staan jullie niet op het in too the grave fesival dan ter vervanging van Waldrock genoeg plek dacht ik ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
666 x 110 kg = 73260 kg. 666 x 8 liter bier = 5329 liter. 666 x 90 decibel = 59940 decibel. 666 x 10 vegabouten = 6666 bouten. zie daar maar eens een toko voor te regelen! ![]() ![]() ![]() |
|
Voor het eerst ben ik sprakeloos Herrie.......................... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |