|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
| Auteur: | 
 | |||

| 
 | 
 quote: lul! mooi weer he?  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Moet ik daar geen toestemming voor geven!?  | |||||||||

| 
 | 
 Zolang je kloon niet uit de kelder vlucht is er niets aan de hand. ♂ <o((((><                        <o((((><     <o((((>< ♀<o(((><       <o(((><  | |||||||||

| 
 | 
 quote: hoezo?      | |||||||||

| 
 | 
 Ik zou graag drie zessen achter mijn naam willen. Kan dat?  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Held!  | |||||||||

| 
 | 
 als je zonder problemen Silence2 kunt aanmaken, dan toch ook wel bokaj666 ?      | |||||||||

| 
 | 
 quote:Hmmm.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Die problemen komen nog wel!  | |||||||||

| 
 | 
        | |||||||||

| 
 | 
 quote:666bokaj  | |||||||||

| 
 | 
  super true!!! en scherp!    | |||||||||

| 
 | 
 quote:  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 665 Herrie klonen........... Zou dat niet lachen zijn bij een GB optreden. Een goeie omzet gegarandeert   Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....  | |||||||||

| 
 | 
 En die kunnen met z'n allen misschien dan net een basgitaar met 4 snaren bespelen.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Denk het niet eerlijk gezegd.   Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 Of dat er 666 basgitaren door de zaal geslingerd worden........ Spektakel verzekert   Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Lees eerst eens goed.    | |||||||||

| 
 | 
 Joh.    Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 quote: ken jij zo'n grote zaal?    | |||||||||

| 
 | 
 Staan jullie niet op het in too the grave fesival dan ter vervanging van Waldrock genoeg plek dacht ik   Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....  | |||||||||

| 
 | 
 666 x 110 kg = 73260 kg. 666 x 8 liter bier = 5329 liter. 666 x 90 decibel = 59940 decibel. 666 x 10 vegabouten = 6666 bouten. zie daar maar eens een toko voor te regelen!      | |||||||||

| 
 | 
 Voor het eerst ben ik sprakeloos Herrie..........................    Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 
|  | Index / Administration |  |  |  |  Vorige pagina | Volgende pagina |  |