|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind voor mij Stuitertje wel leuk.. Maar ik weiger te veranderen..ik vind het mega irritant Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:L-a-i-n-e-d-i-l N-a-l-e-a-n-o-r quote:Ik neem aan dat je het desbetreffende topic over de verwarring tussen Ellesar/Elessar hebt gelezen? Dat is iets heel anders dan het "voor de gein" veranderen [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 04-08-2003 21:56] |
|
quote: ...uitzonderingen daargelaten... Bruce Banner |
|
quote: Het spijt om dit te zeggen maar ook ik kan je naam nooit goed onthouden/uitspreken. Meestal vervormt het in mijn hoofd naar iets in de trant van "Lalilelor" ofzo. |
|
Overigens de meesten mijn nick ook zelden goed tikken. |
|
quote: ...call me Lain... en iets anders, kleine aanpassingen vind ik ook wel kunnen (valorian bijvoorbeeld) of als jij ineens alleen maar Marduk zou willen heten for whatever reason. Bruce Banner |
|
quote: Zal ik onthouden. Overigens: mijn nick veranderen in Marduk lijkt me eerder half werk omdat ik dan niet tevreden ben. Marduk is allang niet meer mijn favo band en er loopt ook een Freduk hier rond. het kleine beetje originaliteit dat erin zat is dan ook weg en om nou een compleet nieuwe te nemen zet alle ZMers op het verkeerde been. |
|
ik ben nog steeds content met Beli Mawr (de hoofdletters mogen er wel aan aangepast worden, valt niet zo op. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: quote: Dank je. |
|
quote: neuh.. elessar en ellesar of gondor.. vind ik een heel verschil.. |
|
Ja hoor, dat staat beter Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: No meat is sweater |
|
Ik wil dat mij nick Soundwave word!!! Of iets anders kwa transformers... [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 13-08-2003 22:52] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: quote: |
|
[] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 14-08-2003 13:20] |
|
quote: Serial Experiments Lain? Zenial |
|
quote: yeah!! Geweldige serie! |
|
nickname veranderen???!!! euhm... I'll stick with 'Obscenum' na 1,5jaar heb ik nu sinds 4 maand terug internet, het was effe zoeken naar ne leuke nickname dus blijf ik bij 'Obscenum' vroeger had ik als nickname Nocturnus, nadien, Amor-Tis en later nog Gorefafa (mja... fafa omdat dat men bijnaam is ) |
|
Voor mij zou Zenial666 wel stoer zijn!!! Zenial |
|
quote: Of ZeNiAl666! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:dat gaan we voor je regelen |
|
Nee nee nee, ik wil *~666|_ZeNiAl_|666~* Zenial |
|
True ende evoooool! |
|
quote:praat eens met vargen die wil het er af hebben |