![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben van mening dat iedereen gewoon zijn nick moet houden ![]() Ook meerdere usernames voor 1 persoon vind ik onzin ![]() |
|
Ik schrok me kapot vanmorgen! Maar iig bedankt hoor. Die andere [vroegere] Slechtheid-account was ik eigenlijk helemaal vergeten. ![]() ![]() |
|
altijd is panda weer de lul ![]() ![]() |
|
hej panda, artiestennaam? wat voor een kunstje ga je doen dan? ![]() hijs idd altijd de lul jah ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ja, het feit dat Panda steeds afgezeken wordt getuigt van twee dingen. De indruk die Panda heeft achtergelaten, en het niveau van de mensen die hem voortdurend afzeiken. Ik ben ook tegen het wijzigen van nicks, maar in een enkel geval is een uitzondering niet verkeerd. Zeker in geval van ".". Voor degenen die het oude topic hierover nog wil lezen: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=334 [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 15-04-2002 18:54] Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
ff iets zeggen, Lord Abortion gaat weldra sterven, en hierbij bedoel ik de naam. Ik heb een nieuwe account aangemaakt met een andere naam die "Black Dragon" is. Waarom mijn naam verandert is: -Eerst en vooral ben ik geen lord -En ik ben zeker geen Lord van abortusz(ben er practisch tegen, dus jah een goeie nick was het niet) het is nog ff w88 op de bevestiging van de registratie en LA is ermee weg en BD begint ermee. Dit was dus gewoon maar om te vertellen dat ik niet weg ben (anders zullen jullie mij teveel missen ![]() As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
gebruik dan een tijdje dezelfde icon ... met onderschrift dat je LA bent. Ik ben opzich niet voor het feit dat mensen zich meerdere keren registreren. Maar ik kan het ook niet voorkomen. ![]() |
|
mijn icoon blijft, dat ga ik zeker niet veranderen, maar voor mezelf vond ik Lord Abortion ietsje grof, misschien niet volgens jullie, maar voor mij wel, naja persoonlijke zaak (niet dat ik direct met abortus te maken had) Bedankt voor je begrip alvast. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
Ach ik kijk al nergens meer van op. Ik zag vandaag nog een Jezus Christus voorbij komen. ![]() |
|
jezus christus??? bedoel je dit in een nickname? As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
quote:hehe LOL, ik ging er ook al ff bij nadenken ![]() ![]() |
|
lol zou het misschien mogelijk zijn om mijn post te veranderen zodat ik weer in het topic van UT kan komen? dan weet ik wat er allemaal gaande is. merci alvast A field of crystal tears, the downfall of heaven.Snow softly falls, frozen tears from above.This bitter loss...an angel's funeral. ![]() |
|
quote:Ik wil je posts wel veranderen maar dan wordt je nooit member ![]() en anders moet je gewoon rajackar mailen misschien wil hij het pw wel vertellen.. ![]() |
|
nu iemand anders het ook alweer deed ga ik toch maar weer es schaapjes gedrag vertonen en eindelijk me nickname veranderen (zat al heel lang te twijfelen of ik het zou doen ) dus hoi weer iedereen ![]() ![]() |
|
WIe ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hi Aga! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: godver blijf je bezig? ![]() vanaf volgende week: lainedinges lamaarzittor heet Golandrinel Ilhamirion NOT!!!!!!!!! Bruce Banner ![]() |
|
quote: dit was laatste keer schat ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm... mocht paul in een nickname-verander-bui zijn, dan zou ik het niet erg vinden als de '666' achter mijn naam opeens kwijt is .. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
quote:Het is aangepast. Dit soort wijzigingen wil ik nog wel doen. Compleet andere namen begin ik niet aan. ![]() |
|
Mag ik Voice Of Doom 333 heten? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Laat mij maar gewoon Ajakkes heten. Deze naam heb ik al sinds ik ook maar iets van internet hoorde en das toch al weer een tijd geleden. TotZiens ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |