IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : nickname veranderen Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 15-05-2009 12:56 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik zou wel 'vunzige tovenaar' willen heten, maar om nou zo'n heel nieuw profiel aan te maken


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2009 13:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2009 12:56 schreef R. het volgende:
Ik zou wel 'vunzige tovenaar' willen heten, maar om nou zo'n heel nieuw profiel aan te maken

Lijkt me voor die nickname anders behoorlijk de moeite waard. Ik kan me daar sowieso veel leuke dingen bij voorstellen, vooral als hij zichzelf onzichtbaar kan toveren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


R.
Usericon van R.
Posted 15-05-2009 13:32 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Dan maar zo, hehe.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-05-2009 13:46 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Waarom niet dan? R. is nou niet bepaald je eerste nick. Nou doe ikzelf niet bepaald moeilijk om m'n nick te veranderen, hehe. Hoewel ik deze denk ik wel hou, want hij heerscht. Hard.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snark
Usericon van Snark
Posted 15-05-2009 13:49 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik zou eigenlijk elke week een andere nicknaam willen hebben, nu moet ik t doen met m'n schamele 13 werkende accounts


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-05-2009 13:51 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Werkend? Die van mij zijn allemaal gekilled, tijdje terug. Best jammer. Altijd leuk om hier en der en her en daar verwarring te zaaien.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-05-2009 14:00 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2009 13:49 schreef Snark het volgende:
ik zou eigenlijk elke week een andere nicknaam willen hebben, nu moet ik t doen met m'n schamele 13 werkende accounts


Je maakt daar anders niet veel gebruik van.


R.
Usericon van R.
Posted 15-05-2009 14:08 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2009 13:46 schreef De Tegenpartij het volgende:
Waarom niet dan? R. is nou niet bepaald je eerste nick. Nou doe ikzelf niet bepaald moeilijk om m'n nick te veranderen, hehe. Hoewel ik deze denk ik wel hou, want hij heerscht. Hard.


Mwa, ik heb geen idee waarom ik het zou moeten veranderen. Vunzige Tovenaar is wel leuk enzo, maar de grap is er snel vanaf. Daarnaast heb ik geen trek om 50 posts te behalen voordat ik mijn geile kop kan posten in het foto topic.


Snark
Usericon van Snark
Posted 15-05-2009 15:12 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2009 14:00 schreef Lionheart het volgende:
Je maakt daar anders niet veel gebruik van.


jij gaat ervan uit dat je mij onder een andere naam herkend...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-05-2009 15:13 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-05-2009 10:53 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Maarrem, is er anno 2009 nog steeds geen mogelijkheid om je nick te veranderen met behoud van aantal posts enzovoorts?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2009 11:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dan moet je een envelop naar robbemans sturen met 5 euro erin, en een uitgebreide motivatie waarom je dat zou willen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 18-05-2009 11:06 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik heb laatst Jelle geregisteerd maar aangezien ik daarmee niet in de lekkere wijven-topic kan vind ik het wel goed zo.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


R.
Usericon van R.
Posted 18-05-2009 11:10 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Je zou wel verwachten dat mods, naast mensen op hun vingertjes tikken na, wel een zo een dienst kunnen verlenen.

Of zeg ik nou iets heel geks?


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2009 11:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vraag al jaren om een hoofdletter S, doen ze alleen voor de echte pijpsletjes


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-05-2009 12:01 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 11:10 schreef R. het volgende:
Je zou wel verwachten dat mods, naast mensen op hun vingertjes tikken na, wel een zo een dienst kunnen verlenen.

Of zeg ik nou iets heel geks?


Mods kunnen zoiets helemaal niet. Alleen de admins kunnen dat.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-05-2009 12:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heette, uhm, 8 jaar geleden .

Idd ".".


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-05-2009 12:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 10:53 schreef Hexegot het volgende:
Maarrem, is er anno 2009 nog steeds geen mogelijkheid om je nick te veranderen met behoud van aantal posts enzovoorts?
Anno 2009 zijn er nog steeds users die niet goed over hun nick nadenken voor ze eentje aannemen.
Zo kan je het ook zien. Verder wat Illu al aangeeft; mods hebben andere rechten dan admins.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-05-2009 12:43 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 12:29 schreef Greycloak het volgende:
Anno 2009 zijn er nog steeds users die niet goed over hun nick nadenken voor ze eentje aannemen.
Zo kan je het ook zien.

Ik heb daarentegen ruim zes jaar naar volle tevredenheid met min huidige nick ingelogd voor het bij me opkwam om überhaupt te vragen of het mogelijk is om 'm te veranderen.
Zo kan je het ook zien.

quote:
Verder wat Illu al aangeeft; mods hebben andere rechten dan admins.

Kan een admin hier dan niet even een sluitend antwoord posten, anno 2009?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-05-2009 12:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 12:43 schreef Hexegot het volgende:
Ik heb daarentegen ruim zes jaar naar volle tevredenheid met min huidige nick ingelogd voor het bij me opkwam om überhaupt te vragen of het mogelijk is om 'm te veranderen.
Zo kan je het ook zien.


Kan een admin hier dan niet even een sluitend antwoord posten, anno 2009?
Robbie is net terug uit Noorwegen, anders mail je hem even.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-05-2009 12:57 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 12:50 schreef Greycloak het volgende:

Robbie is net terug uit Noorwegen, anders mail je hem even.



Snark
Usericon van Snark
Posted 18-05-2009 13:05 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 12:29 schreef Greycloak het volgende:
Anno 2009 zijn er nog steeds users die niet goed over hun nick nadenken voor ze eentje aannemen.



gelukig win jij keer op keer de " stomste opmerking van een moderater" award...


ps,

ik had het op zich ook wel prettig gevonden als vikkingpus een beetje beter opgelet had en niet mn aaaarco account had gesloten als dubbelaccount van mn snark account. Daarentegen ben ik blij dat ik de meeste andere accounts gewoon nog heb.




R.
Usericon van R.
Posted 18-05-2009 13:09 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Snark, de luis in de pels van de moderators

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-05-2009 13:09]


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 18-05-2009 13:41 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Op zich zou ik de nickname kunnen veranderen in de database, de nick veranderd dan ook in alle posts van die betreffende user.
Nadeel is dat de topics aangemaakt door die nick dus niet veranderen.
Voorbeeld: Nick Kinkhoest maakt topic aan genaamd anusvandaal.
Ik verander de nick Kinkhoest in roggelkuchje en dat gebeurt ook in alle posts, alleen het topic anusvandaal blijft aangemaakt door Kinkhoest, die veranderd dus niet mee en moet dus handmatig aangepast worden, wat weer bijna onbegonnen werk is als die user +- 10000 topics heeft aangemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 18-05-2009 13:41]


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-05-2009 13:42 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 13:41 schreef robbemans het volgende:
+- 10000 topics heeft aangemaakt.


Hypnos, nooit je nickname veranderen!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen