|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En toen ging opeens iedereen weer on topic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
mag silence2 gebanned worden, zonder dat dit ten koste gaat van "mijn" herrie account... was een eenmalige enorm goede grap! |
|
LOL Boeiender |
|
|
|
Ja, toe, mag dat? Ik vind het een beetje eng. |
|
Ik ook. Ik trek dat soort dingen niet. |
|
quote: Nou, ik heb er toevallig vanavond een foto van gezien, en ik zou het ook niet trekken..... Boeiender |
|
heb net een foto gefotoshopped van Silence met konijnenoren... rrrrrrrrrrrrrrrrr! |
|
|
|
|
|
quote: Wees niet bang, Herrie kan goddomme hier nog geen foto posten, laat staan photoshoppen. Boeiender |
|
|
|
En nu las ik net ook nog the rabbit i.p.v. grim, het gaat niet goed! |
|
nee, inmiddels heb ik me de skills eigen gemaakt om een tekening van en over jou te scannen, hehe, de stap naar een plaatsing op zm is nabij! |
|
zeg herrie, voor een mooi bedrag kan ik Silence ook gewoon voor je klonen. Alleen maar wat haartjes nodig! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: grindbashers@planet.nl |
|
Moettie niet per ongeluk snorhaar van Chris inleveren. |
|
quote: Boeiender |
|
nee, die gast wast zijn haar zo weinig, dat ie al dreads heeft... dat zie je niet op de foto die Silence geplaats heeft, maar vooral op plekken waar geen daglicht komt... |
|
quote: Daar neemt herrie vast ook genoegen mee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: neen. |
|
quote: Hehe *typt wijselijk niets* Boeiender |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |