IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : nickname veranderen Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-01-2012 12:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nog een geluk dat G.I.R.L. zo mannelijk is


signature


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 03-01-2012 12:35 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Je weet waar het voor staat he.

Nee, maar ehm, Mythics? Normaalgesproken is een nicknamechange een nono, lees de eerdere pagina's maar eens door. Heb je vast gedaan trouwens.
Kleine wijzigingen zoals een spelfout of een 666 weghalen kon nog net.

Waarom vertel juist ik dit? Ik kwam hier binnen als "."
Daarna heeft Paul dat omgezet naar Slechtheid op mijn verzoek omdat "." gewoon een vage nickname is. Zonder de aanhalingstekens trouwens.

Dusssss.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 03-01-2012 12:39 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2012 12:35 schreef G.I.R.L. het volgende:
Je weet waar het voor staat he.

Nee, maar ehm, Mythics? Normaalgesproken is een nicknamechange een nono, lees de eerdere pagina's maar eens door. Heb je vast gedaan trouwens.
Kleine wijzigingen zoals een spelfout of een 666 weghalen kon nog net.

Waarom vertel juist ik dit? Ik kwam hier binnen als "."
Daarna heeft Paul dat omgezet naar Slechtheid op mijn verzoek omdat "." gewoon een vage nickname is. Zonder de aanhalingstekens trouwens.

Dusssss.


Klopt, maar is het proberen waard. Punt is, Mythics gebruikte ik vroeger omdat het een niet bestaand woord is (voor zover ik weet) dat wel uit te spreken is en normaliter ervoor zorgt dat ik mij op elke fora (of waar kan ook) kan aanmelden met eenzelfde naam. Echter, tegenwoordig zie ik er weinig heil meer in.

Dat Eufonie 'homoseksueel' over komt; ach, dat idee heb ik met wel meer namen op de meeste fora en ik zal heus geen uitzondering vormen me dunkt.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-01-2012 12:39 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 december 2010 14:01 schreef Sonic Titan het volgende:
Over nicknames gesproken, hier moest ik om lachen:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=13430

Wat heeft deze gast in twee posts sowieso gedaan om een permban te krijgen? :')


Och, een permban is ook niet permanent, kijk maar naar G.I.R.L.


Boeiender


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 03-01-2012 12:46 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 3 januari 2012 12:39 schreef MR. N het volgende:
Och, een permban is ook niet permanent, kijk maar naar G.I.R.L.
Waarom noem je mij nu? Er zijn er tig die eigenlijk een spermban moeten hebben.
Heck, Jaap heeft zelfs zijn oude, gebande account terug.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-01-2012 12:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 januari 2012 12:46 schreef G.I.R.L. het volgende:
Waarom noem je mij nu? Er zijn er tig die eigenlijk een spermban moeten hebben.
Heck, Jaap heeft zelfs zijn oude, gebande account terug.


Klopt hoor, was alleen maar een voorbeeld van de inconsequente modacties.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-01-2012 13:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2012 12:52 schreef MR. N het volgende:
Klopt hoor, was alleen maar een voorbeeld van de inconsequente modacties.

Dat mensen mogen terugkeren is toch niet per se inconsequent? Tuurlijk, de ene persoon mag wel terug en de andere niet, maar dat is niet zo raar aangezien het in die laatste categorie om mental en Orlando gaat en die keer op keer hetzelfde flikken als waar ze voor weggestuurd waren
quote:
Op 3 januari 2012 12:26 schreef Mythics het volgende:
Kan mijn nickname veranderd worden naar Eufonie? Wordt eens tijd voor verandering denk ik zo

In principe worden er geen nicknames gewijzigd. De enige die het -volgens mij- kan is Paul, maar er is een kleine kans dat hij je verzoek ziet.

Je kunt ook een nieuwe nick maken, maar dan sluiten we je oude account.


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-01-2012 13:15 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 januari 2012 13:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat mensen mogen terugkeren is toch niet per se inconsequent? Tuurlijk, de ene persoon mag wel terug en de andere niet, maar dat is niet zo raar aangezien het in die laatste categorie om mental en Orlando gaat en die keer op keer hetzelfde flikken als waar ze voor weggestuurd waren



Het is perse inconsequent zoals je het al schetst....

Maar goed, maakt niet uit verder hoor.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-01-2012 13:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2012 13:15 schreef MR. N het volgende:
Het is perse inconsequent zoals je het al schetst....

Ben ik niet met je eens. Een permban is permanent bedoeld maar kan -na overleg- ingetrokken worden, dat is de regel en die wordt consequent toegepast Die afwegingen zijn verder voor zover ik weet op faire wijze gedaan. Voor ik mod was, natuurlijk

Verder zat dingen die inconsequent gaan, hoor
quote:
Maar goed, maakt niet uit verder hoor.



[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-01-2012 13:36]


I wish I was a butterfly


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-01-2012 21:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Na een ander account aangemaakt te hebben en vervolgens helemaal niet meer te komen hier ben ik toch blij dat deze account niet gedeleted is (wat ik toen vroeg geloof ik..)..

eens een BARABAS, altijd iemand die nooit weet wat ie wil..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-01-2012 21:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Wat was je andere account? LAMBIK?


 


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-01-2012 21:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Neen. Een soort verbarabastering van het woord lucifer..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2012 23:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2012 21:43 schreef BARABAS het volgende:
Neen. Een soort verbarabastering van het woord lucifer..
Aansteker?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-01-2012 8:05 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2012 23:33 schreef bastianus het volgende:
Aansteker?



 


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-05-2021 13:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Kan Machtig worden gewijzigd naar Aandachtshoer?

Dank u.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-05-2021 14:21 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2021 13:59 schreef Natural Disaster het volgende:
Kan Machtig worden gewijzigd naar Aandachtshoer?

Dank u.






I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-05-2021 17:05 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2021 13:59 schreef Natural Disaster het volgende:
Kan Machtig worden gewijzigd naar Aandachtshoer?

Dank u.


Wat een volwassen manier om je ongenoegen te uiten met betrekking tot een andere user. Jij ook, Jelle.

Normale mensen zeggen gewoon: Jan, je bent een wereldvreende, verzuurde loser. <-- zo werkt het dus.

OT: kan Slechtheid unpermbanned worden? Het is toch the OG account. Mag eventueel wel iets tegenover staan als het veel gedoe is.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-05-2021 17:12 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

#Flikkertochopman



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-05-2021 17:18 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2021 17:12 schreef Natural Disaster het volgende:
#Flikkertochopman


Ik zou Nietjan kiezen als nieuwe nickname, als ik jou was. #Flikkertochopman is een beetje raar.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-05-2021 17:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 26 mei 2021 17:05 schreef Slegthyd het volgende:
OT: kan G.I.R.L unpermbanned worden? Het is toch the OG account. Mag eventueel wel iets tegenover staan als het veel gedoe is.


*fixed*



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 26-05-2021 17:27 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2021 13:59 schreef Natural Disaster het volgende:
Kan Natural Disaster worden gewijzigd naar seriemastrubator?

Dank u.




Ik waardeer je openheid.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-05-2021 17:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-05-2021 17:29 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2021 17:24 schreef Natural Disaster het volgende:
*fixed*


Nee, darm. Slechtheid is het OG account. (Van "." naar Slechtheid, toegegeven, maar dat is toch hetzelfde account). Of niet, forever dying disaster?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-05-2021 17:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Goh, een nieuw lultopic in wording.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-05-2021 17:36 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

"Ontopic!" zou wel een leuke nickname zijn.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen