|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
nog een geluk dat G.I.R.L. zo mannelijk is signature |
|
quote: Klopt, maar is het proberen waard. Punt is, Mythics gebruikte ik vroeger omdat het een niet bestaand woord is (voor zover ik weet) dat wel uit te spreken is en normaliter ervoor zorgt dat ik mij op elke fora (of waar kan ook) kan aanmelden met eenzelfde naam. Echter, tegenwoordig zie ik er weinig heil meer in. Dat Eufonie 'homoseksueel' over komt; ach, dat idee heb ik met wel meer namen op de meeste fora en ik zal heus geen uitzondering vormen me dunkt. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Och, een permban is ook niet permanent, kijk maar naar G.I.R.L. Boeiender |
|
quote:Waarom noem je mij nu? Er zijn er tig die eigenlijk een spermban moeten hebben. Heck, Jaap heeft zelfs zijn oude, gebande account terug. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Klopt hoor, was alleen maar een voorbeeld van de inconsequente modacties. Boeiender |
|
quote: Dat mensen mogen terugkeren is toch niet per se inconsequent? Tuurlijk, de ene persoon mag wel terug en de andere niet, maar dat is niet zo raar aangezien het in die laatste categorie om mental en Orlando gaat en die keer op keer hetzelfde flikken als waar ze voor weggestuurd waren quote: In principe worden er geen nicknames gewijzigd. De enige die het -volgens mij- kan is Paul, maar er is een kleine kans dat hij je verzoek ziet. Je kunt ook een nieuwe nick maken, maar dan sluiten we je oude account. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het is perse inconsequent zoals je het al schetst.... Maar goed, maakt niet uit verder hoor. Boeiender |
|
quote: Ben ik niet met je eens. Een permban is permanent bedoeld maar kan -na overleg- ingetrokken worden, dat is de regel en die wordt consequent toegepast Die afwegingen zijn verder voor zover ik weet op faire wijze gedaan. Voor ik mod was, natuurlijk Verder zat dingen die inconsequent gaan, hoor quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-01-2012 13:36] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Na een ander account aangemaakt te hebben en vervolgens helemaal niet meer te komen hier ben ik toch blij dat deze account niet gedeleted is (wat ik toen vroeg geloof ik..).. eens een BARABAS, altijd iemand die nooit weet wat ie wil.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Wat was je andere account? LAMBIK? |
|
Neen. Een soort verbarabastering van het woord lucifer.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Aansteker? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
Kan Machtig worden gewijzigd naar Aandachtshoer? Dank u. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Wat een volwassen manier om je ongenoegen te uiten met betrekking tot een andere user. Jij ook, Jelle. Normale mensen zeggen gewoon: Jan, je bent een wereldvreende, verzuurde loser. <-- zo werkt het dus. OT: kan Slechtheid unpermbanned worden? Het is toch the OG account. Mag eventueel wel iets tegenover staan als het veel gedoe is. |
|
#Flikkertochopman Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ik zou Nietjan kiezen als nieuwe nickname, als ik jou was. #Flikkertochopman is een beetje raar. |
|
quote: *fixed* Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik waardeer je openheid. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Nee, darm. Slechtheid is het OG account. (Van "." naar Slechtheid, toegegeven, maar dat is toch hetzelfde account). Of niet, forever dying disaster? |
|
Goh, een nieuw lultopic in wording. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Ontopic!" zou wel een leuke nickname zijn. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |