|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ontopic en niet slowchatten stelletje wannabees! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 15-08-2003 13:02] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik wil mijn nick veranderen in Aarszoon None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Lainedil Naleanor klinkt vrouwelijk Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Heb je hem ook horen zingen dan??? Zenial |
|
quote: *stikt van het lachen* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Het schijnt dat je bij Valerion de "666" hebt weggehaald. Kan je dat ij mij ook doen ? |
|
quote: haha... dude, born again christian? |
|
Sabbat: "...born again christians, are born again fools"...gheghe Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: OK, da's niet grappig ofzo hé !! Nee, ben het gewoon moe... |
|
ik zie't al voor me... campske Conservatief Nationalist Christen |
|
quote: XdoodX |
|
hehehe |
|
quote: mwahahahahahhaha Sorry Campske! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: U bent vergeven, mijn kind ... |
|
quote:Kon je dat niet eerder bedenken? |
|
anders haal je'm bij hem weg.. plak je'm bij jou achter. Fire666 staat mooi toch? |
|
quote: Jawel, maar ik dacht dat dat niet kon zonder een nieuwe "account" aan te maken. |
|
Uiteraard voordat je dit account aanmaakte. Maar goed 666 weghalen voor één keer kan nog wel, en nu we gaan het niet toevoegen !! Na aanpassen heb je wel een nieuwe login naam! [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 08-10-2003 13:13] |
|
quote: Tja, je denkt verzin maar snel een login voor dat kut-forum, k kom hier toch geen drie keer. En dan blijkt dat je er 10 maanden erna nog komt, sta je daar met je kut-login... Annywhom: bedankt mijnheer vuur |
|
Kom er nu even niet an toe, stuur maar een keer een mailtje |
|
hmmm ja, wil mijn nickname eigenlijk ook wel veranderen in PITBITCH. Maar aangezien de meesten toch wel weten dat ik dat ben is het niet nodig Om het aantal posts hoef ik het iig geval niet te laten |
|
n00bies mogen hun nick niet veranderen this user is dead |
|
quote: ah vandaar dat we Claw hier nooit meer zien |
|
quote: you're not worthy to see his posts this user is dead |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |