IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : nickname veranderen Vorige pagina | Volgende pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-05-2009 21:23 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik bedoelde 'je nickname' in het algemeen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-05-2009 21:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oooooow!



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


R.
Usericon van R.
Posted 18-05-2009 21:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 21:22 schreef Snark het volgende:
dat zou een vette functie zijn, de nicknames van anderen kunnen wijzigen...




Het is mij ooit gelukt dat het halve forum een dikke snickel als avatar had.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-05-2009 21:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 21:38 schreef R. het volgende:
Het is mij ooit gelukt dat het halve forum een dikke snickel als avatar had.

Is dat een Chinese chocoladereep gevuld met pinda's?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


R.
Usericon van R.
Posted 18-05-2009 21:40 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ligt eraan waar hij vandaan komt en wat hij heeft gegeten.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-06-2009 22:46 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Maarrem, heeft het mod-overleg nog iets opgeleverd m.b.t. de kwestie naamsverandering?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-06-2009 6:26 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Wij kunnnen geen naamsveranderingen doorvoeren.
Als je het echt wil kan je paul mailen.
Maar je moet wel een goede reden hebben om dit te doen.

(p.s) probeer een donatie van 50 euro, dan lukt het zeker.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-06-2009 7:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Of je maakt gewoon een nieuwe account aan en laat je oude verwijderen of blokkeren.

Staan je posts wel weer op nul, maar ach, bij een nieuwe identiteit hoort een volledig nieuwe start.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-06-2009 7:52 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Dat is ook weer zo marcel

frisse start ftw


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 13-07-2010 12:57 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

aangezien dhr. Mutilator zonder bericht en zonder overleg zelf maar besloten heeft mijn Herrie profiel te bannen van dit forum, het volgende:

graag mijn herrie account terug en dan sluit mijn grindbashers profiel maar (redenen staan al vermeld in departure topic).

't is ook wat he, met die dubbelaccounts (ook al wordt 1 account specifiek voor grindbashers gebruikt).

maar bedankt alvast voor de medewerking!



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-07-2010 13:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat een gedoe om die dubbel accounts ook altijd.

Grindbashers en herrie zijn toch gewoon 2 verschillende 'personen' die toevallig vanaf 1 ip-adres posten.

Ik ga er maar voor het gemak vanuit dat de controle hierop voor een groot deel middels je ip gaat en de mods niet afgaan op wat vage vermoedens dat persoon x ook wel eens persoon y zou kunnen zijn? (De praktijk zal echter wel omgekeerd zijn vrees ik)

Dan heeft Tegenpartij ook een probleem (2 accounts op 1 ip) en ik al helemaal (XXL, vriendin papillonneke en dochter XXS hebben een account die allemaal vanaf mijn ip zouden kunnen posten.)







[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-07-2010 13:35]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-07-2010 13:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 12:57 schreef GRINDBASHERS het volgende:
aangezien dhr. Mutilator zonder bericht en zonder overleg zelf maar besloten heeft mijn Herrie profiel te bannen van dit forum,
Daar is al overleg over geweest hoor! Bij gebleken dubbelaccount gaat de oudste op slot. Oud nieuws.
quote:
het volgende:

graag mijn herrie account terug en dan sluit mijn grindbashers profiel maar (redenen staan al vermeld in departure topic).
Owkeu...
quote:

't is ook wat he, met die dubbelaccounts
Of, nóg erger, al die aanmeldmails! Je hebt er zelfs twéé gehad, dat moet teveel leeswerk zijn geweest naar ik begrijp.
quote:
(ook al wordt 1 account specifiek voor grindbashers gebruikt).
Nou en...
quote:


maar bedankt alvast voor de medewerking!




What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-07-2010 13:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Pfffff.

Herrie, laat je vriendin of moeder gewoon een Grindbashers account aanmaken en mail haar wat ze onder die account op ZM moet copy/pasten.

Dan ben je wettelijk ingedekt tegen dit soort gemiep.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-07-2010 13:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Klopt, of je doet gewoon lekker alles onder je eigen naam zoals iedereen!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 13-07-2010 14:00 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 13 juli 2010 13:36 schreef Greycloak het volgende:
Daar is al overleg over geweest hoor! Bij gebleken dubbelaccount gaat de oudste op slot. Oud nieuws.
Is dat ook ergens na te lezen? Ik zie bij de help en de voorwaarden voor aanmelden er niets over staan, en je kunt imho moeilijk van mensen verwachten dat ze dit soort zaken maar gewoon allemaal onthouden.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2010 14:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Achteraf gestelde voorwaarden voor gebruik zijn sowieso ongeldig Als herrie hier een rechtszaak van maakt zal hij winnen en mag hij gewoon twee accounts gebruiken. Geen idee waarom je dat zou willen, maar dat geeft wel aan dat die houding van dat het allemaal wel te lezen is en dat de regels duidelijk en correct zijn gewoon niet waar is

Gewoon even in de voorwaarden bij aanmelden zetten dus. Maar voor iedereen die er al zit gelden die dus alsnog niet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-07-2010 14:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juli 2010 14:00 schreef Hades het volgende:
Is dat ook ergens na te lezen? Ik zie bij de help en de voorwaarden voor aanmelden er niets over staan, en je kunt imho moeilijk van mensen verwachten dat ze dit soort zaken maar gewoon allemaal onthouden.


Goed punt op zich, maar 1 username per persoon heeft natuurlijk ook met common sense te maken


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-07-2010 14:21 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 14:17 schreef ZelThoR het volgende:
Gewoon even in de voorwaarden bij aanmelden zetten dus. Maar voor iedereen die er al zit gelden die dus alsnog niet

En waarom niet?

Als een instelling zijn voorwaarden verandert heb je meestal 2 opties:

1. Accepteren
2. Niet accepteren en overeenkomst beeindigen.


 


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 13-07-2010 14:26 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 13 juli 2010 14:18 schreef Mutilator het volgende:
Goed punt op zich, maar 1 username per persoon heeft natuurlijk ook met common sense te maken
Op zich kan ik me prima voorstellen dat als je iets doet in de organisatie van een festival of bij een concertzaal zit je dit graag onder een account van dit festival/deze zaal post, dat komt een stuk professioneler over en daarbij is het ook makkelijker om dit over te laten nemen op het moment dat iemand je taken overneemt.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-07-2010 14:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Professioneel overkomen is inderdaad voorstelbaar, maar het overzichtelijke aspect van 1 persoon=1 nickname weegt op een forum toch zwaarder.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


immortality
Usericon van immortality
Posted 13-07-2010 14:42 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

Dat is ook wel duidelijk. Het gaat nu om het punt dat iemand privé en "zakelijk" hier gescheiden wil houden. Ik zie niet in waarom het overzicht dan verstoord zou worden. Iemand post privé onder zijn eigen account en het bedrijf/organisatie/band post onder een andere account. Dat zijn naar mijn idee toch twee "verschillende" personen?


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 13-07-2010 14:45 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Tellen rechtspersonen hier ook als afzonderlijke personen?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-07-2010 14:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh gaaf! Dus nu ik mod ben mag ik drie accounts?

- zelf privé
- mod privé
- zelf zakelijk

Pfoe!

Naja, niet op dit forum in elk geval.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2010 15:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 14:21 schreef Forever After het volgende:
En waarom niet?

Als een instelling zijn voorwaarden verandert heb je meestal 2 opties:

1. Accepteren
2. Niet accepteren en overeenkomst beeindigen.

Dat klopt, maar een instelling is verplicht eerst die nieuwe voorwaarden aan je voor te leggen als ze willen dat die voorwaarden ook voor jou gelden. Ik weet niet zeker of het dan altijd alleen de optie 1 en 2 zijn, maar denk voor dit soort dingen in ieder geval wel.

Maar in dit geval ligt het anders, hè, de voorwaarden veranderen niet maar blijken na het accepteren van de voorwaarden opeens aangevuld te worden. Dat maakt dan niet meer uit, die aanvullende voorwaarden hoef je niets mee te doen, je hebt immers al met de gestelde voorwaarden ingestemd.

Als je wat jij schetst voor elkaar wil krijgen moet je ten eerste de voorwaarden daadwerkelijk aanpassen en dan iedereen die al een account heeft voorleggen dat ze veranderd zijn en dat ze er weer mee in mogen/moeten stemmen

Overigens vind ik het wel een prima regel, ZM is bedoeld als hangplek voor metalliefhebbers ofwel natuurlijke personen. Niet een hangplek voor metalliefhebbers, bands, festivalorganisatoren en bedrijven Daarom ook prima dat de mods het zo doen en ik denk ook dat iedereen het wel snapt en sowieso niemand zo debiel is hier een rechtszaak over te beginnen, maar ze moeten niet pretenderen dat dat uit de regels volgt, want die kloppen -wettelijk- gezien gewoon niet.

Net als dat je prima promo's mag verkopen volgens de wet, dat dat hier verboden wordt is denk ik prima aanvechtbaar aangezien allerlei vergelijkbare activiteiten wél mogen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 13-07-2010 15:34 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

,?

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 13-07-2010 15:41]


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen