|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoelde 'je nickname' in het algemeen. |
|
quote: Het is mij ooit gelukt dat het halve forum een dikke snickel als avatar had. |
|
quote: Is dat een Chinese chocoladereep gevuld met pinda's? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ligt eraan waar hij vandaan komt en wat hij heeft gegeten. |
|
Maarrem, heeft het mod-overleg nog iets opgeleverd m.b.t. de kwestie naamsverandering? |
|
Wij kunnnen geen naamsveranderingen doorvoeren. Als je het echt wil kan je paul mailen. Maar je moet wel een goede reden hebben om dit te doen. (p.s) probeer een donatie van 50 euro, dan lukt het zeker. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Of je maakt gewoon een nieuwe account aan en laat je oude verwijderen of blokkeren. Staan je posts wel weer op nul, maar ach, bij een nieuwe identiteit hoort een volledig nieuwe start. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat is ook weer zo marcel frisse start ftw Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
aangezien dhr. Mutilator zonder bericht en zonder overleg zelf maar besloten heeft mijn Herrie profiel te bannen van dit forum, het volgende: graag mijn herrie account terug en dan sluit mijn grindbashers profiel maar (redenen staan al vermeld in departure topic). 't is ook wat he, met die dubbelaccounts (ook al wordt 1 account specifiek voor grindbashers gebruikt). maar bedankt alvast voor de medewerking! |
|
Wat een gedoe om die dubbel accounts ook altijd. Grindbashers en herrie zijn toch gewoon 2 verschillende 'personen' die toevallig vanaf 1 ip-adres posten. Ik ga er maar voor het gemak vanuit dat de controle hierop voor een groot deel middels je ip gaat en de mods niet afgaan op wat vage vermoedens dat persoon x ook wel eens persoon y zou kunnen zijn? (De praktijk zal echter wel omgekeerd zijn vrees ik) Dan heeft Tegenpartij ook een probleem (2 accounts op 1 ip) en ik al helemaal (XXL, vriendin papillonneke en dochter XXS hebben een account die allemaal vanaf mijn ip zouden kunnen posten.) [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-07-2010 13:35] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Daar is al overleg over geweest hoor! Bij gebleken dubbelaccount gaat de oudste op slot. Oud nieuws. quote:Owkeu... quote:Of, nóg erger, al die aanmeldmails! Je hebt er zelfs twéé gehad, dat moet teveel leeswerk zijn geweest naar ik begrijp. quote:Nou en... quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Pfffff. Herrie, laat je vriendin of moeder gewoon een Grindbashers account aanmaken en mail haar wat ze onder die account op ZM moet copy/pasten. Dan ben je wettelijk ingedekt tegen dit soort gemiep. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Klopt, of je doet gewoon lekker alles onder je eigen naam zoals iedereen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Is dat ook ergens na te lezen? Ik zie bij de help en de voorwaarden voor aanmelden er niets over staan, en je kunt imho moeilijk van mensen verwachten dat ze dit soort zaken maar gewoon allemaal onthouden. |
|
Achteraf gestelde voorwaarden voor gebruik zijn sowieso ongeldig Als herrie hier een rechtszaak van maakt zal hij winnen en mag hij gewoon twee accounts gebruiken. Geen idee waarom je dat zou willen, maar dat geeft wel aan dat die houding van dat het allemaal wel te lezen is en dat de regels duidelijk en correct zijn gewoon niet waar is Gewoon even in de voorwaarden bij aanmelden zetten dus. Maar voor iedereen die er al zit gelden die dus alsnog niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Goed punt op zich, maar 1 username per persoon heeft natuurlijk ook met common sense te maken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En waarom niet? Als een instelling zijn voorwaarden verandert heb je meestal 2 opties: 1. Accepteren 2. Niet accepteren en overeenkomst beeindigen. |
|
quote:Op zich kan ik me prima voorstellen dat als je iets doet in de organisatie van een festival of bij een concertzaal zit je dit graag onder een account van dit festival/deze zaal post, dat komt een stuk professioneler over en daarbij is het ook makkelijker om dit over te laten nemen op het moment dat iemand je taken overneemt. |
|
Professioneel overkomen is inderdaad voorstelbaar, maar het overzichtelijke aspect van 1 persoon=1 nickname weegt op een forum toch zwaarder. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat is ook wel duidelijk. Het gaat nu om het punt dat iemand privé en "zakelijk" hier gescheiden wil houden. Ik zie niet in waarom het overzicht dan verstoord zou worden. Iemand post privé onder zijn eigen account en het bedrijf/organisatie/band post onder een andere account. Dat zijn naar mijn idee toch twee "verschillende" personen? |
|
Tellen rechtspersonen hier ook als afzonderlijke personen? |
|
Oh gaaf! Dus nu ik mod ben mag ik drie accounts? - zelf privé - mod privé - zelf zakelijk Pfoe! Naja, niet op dit forum in elk geval. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat klopt, maar een instelling is verplicht eerst die nieuwe voorwaarden aan je voor te leggen als ze willen dat die voorwaarden ook voor jou gelden. Ik weet niet zeker of het dan altijd alleen de optie 1 en 2 zijn, maar denk voor dit soort dingen in ieder geval wel. Maar in dit geval ligt het anders, hè, de voorwaarden veranderen niet maar blijken na het accepteren van de voorwaarden opeens aangevuld te worden. Dat maakt dan niet meer uit, die aanvullende voorwaarden hoef je niets mee te doen, je hebt immers al met de gestelde voorwaarden ingestemd. Als je wat jij schetst voor elkaar wil krijgen moet je ten eerste de voorwaarden daadwerkelijk aanpassen en dan iedereen die al een account heeft voorleggen dat ze veranderd zijn en dat ze er weer mee in mogen/moeten stemmen Overigens vind ik het wel een prima regel, ZM is bedoeld als hangplek voor metalliefhebbers ofwel natuurlijke personen. Niet een hangplek voor metalliefhebbers, bands, festivalorganisatoren en bedrijven Daarom ook prima dat de mods het zo doen en ik denk ook dat iedereen het wel snapt en sowieso niemand zo debiel is hier een rechtszaak over te beginnen, maar ze moeten niet pretenderen dat dat uit de regels volgt, want die kloppen -wettelijk- gezien gewoon niet. Net als dat je prima promo's mag verkopen volgens de wet, dat dat hier verboden wordt is denk ik prima aanvechtbaar aangezien allerlei vergelijkbare activiteiten wél mogen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
,? [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 13-07-2010 15:41] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |