|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
666 * 2m3 = 1332m3 moet best ergens te vinden zijn. |
|
F.A. niet, Nark! |
|
666bokaj |
|
Bij dezen doe ik graag de groetjes aan iederen die me gemist heeft !!! |
|
quote: jammerlijke woordkeuze weer... fijne heteroman! |
|
hahahaha |
|
ik wil mijn nickname niet veranderen, heb wel een andere vraag: willen jullie mijn herrie account afsluiten / dichtgooien? dank! vrijwiligge ban zeg maar... doe maar voor 21354666 dagen. dank u. [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 03-11-2010 9:49] |
|
Waarum? |
|
meerdere redenen. dus mods: gaat uw gang! |
|
|
|
Volgens mij doen ze dat niet op verzoek, hoewel ik dat niet zeker weet. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
dan kan ik het wel in de hand gaan werken...., maar daar héb ik ook geen zin in. dan maar nooit meer inloggen.... |
|
Een ban uit Zelfbescherming? |
|
quote: Easypeasy: wachtwoord veranderen, maar dan wel random op de toetsen rammen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: thx! ga het nu doen! vaarwel! gvd geen idee hoe dat moet, kak. [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 03-11-2010 10:30] |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_profiel.php Bovenin nieuw password invoeren, oogjes dicht en rammen maar. Onderin huidige password invoeren. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Je kunt er toch ook gewoon voor kiezen niet meer te posten, of denk ik nu te simpel? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Voor sommige mensen is die zelfdiscipline nu eenmaal wat nmoeilijker, zie Hypnos. |
|
Jammer, ik begon net een beetje op te warmen aan Herrie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, ik vind het ook jammer. Maar bij gebrek aan permban kan hij zo terug komen, natuurlijk! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Over nicknames gesproken, hier moest ik om lachen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=13430 Wat heeft deze gast in twee posts sowieso gedaan om een permban te krijgen? :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zal wrs een Krieg of Mental geweest zijn. Ik gok de eerste |
|
Kan mijn nickname veranderd worden naar Eufonie? Wordt eens tijd voor verandering denk ik zo I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Klinkt behoorlijk homoseksueel. Just saying. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |