|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ooit met vrienden een bandje begonnen, en aangezien ik altijd best aardig ben geweest in schrijven, nam ik ook het teksten schrijven voor mijn rekening. Een aantal teksten van mij staan op mijn siteje. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 14-06-2001 21:48] |
|
ok er is hier voor iets misgegaan en aangezien ik een rund ben in HTML weet ik niet wat .. |
|
Hier volgt er eentje uit '96 : In het troebele obsidiaan van je blik las ik opeens de scherpe randen het ondoordringbare het onverzoenlijke in die zwarte spiegel die je me voorhield wij beiden er ons innerlijk aan verwond dodelijk het zwaard in tweepersoonsbed rijt uiteen- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Vroeger schreef ik gedichten om gevoelens van mij af te schrijven. Nu ben ik gelukkig en schrijf ik eigenlijk niet meer. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
Ik heb wel wat schrijfseltjes thuisliggen... moet eerlijk zeggen dat het me best moeite kost die met anderen te delen, dat doe ik dan ook bepaald niet vaak. Ik zal eens kijken of ik iets heb dat het daglicht kan verdragen. Dead things grow from deep inside... |
|
Dat had ik in het begin ook, maar dan schrijf je nog vrij duidelijk Ik schrijf nu wat langer en dan kun je veel meer je eigen bedoeling ermee erin verbergen. En kunnen mensen hun eigen bedoeling eruit halen. |
|
omdat dit het enige gedicht is dat ik uit mn hoofd weet..typ ik dit maar even: ik was 10 jaar...3 jaar geleden... shit ik kan er neit op komen... nou ja.. euhmzz da tkomt later dan maar ff ofzo Ik vergiet als zeef hebben |
|
Ik ben meestal niet erg tevreden over mijn werk, het is wel zoals ik het bedoeld had, maar als ik het lees klinkt het op de één of andere manier stom... woorden kunnen nooit het gevoel uitdrukken wat erachter zit. Maar goed, hier wat brouwseltjes van mijn kant; Van vorig jaar; Make it stop My love Black as your hatred My endless craving Our pain Supposed life Free me of sight It blinds me I give you my infected heart Take it It already feels dead So hollowed out Empty You don't love me Never have My head on your shoulder Stroke my hair What else do I have Then this illusion Despair Your name Carved in my poisonous flesh Bleed with me I want to live Please love me Hurt me Make it stop Een oude... ; I'm pretty and I'm ugly I'm dishonest and I'm fair I am nowhere but I'm always there I live but I've never been alive I know myself but who the fuck am I I love myself but I really wanna die I scream but you can't hear me I am always around but you can't come near me I'm afraid of my feelings I live to feel Because when I dream everything is for real I can love you and also hate you I care for you but I don't care I'm afraid of my fears I cry without tears My eyes are fine but I can't see I am blind You look so good to me *Kruipt ergens in een holletje* Dead things grow from deep inside... |
|
SHIIIIIIIT ik vin het mooi, Shera, ik ga toch maar eventjes boven mijn schriffie pakken... Ik vergiet als zeef hebben |
|
Mooi,mooi,MOOI!!Je hoeft je niet te schamen! Hier is er eentje in het Engels(schrijf in het Nederlands,het Engels en zelfs in het Frans): DANCE MACABRE(1991) I notice their meaningless faces staring in a black hole their almost unseen shadows pass me slowly by their irritating torments their dead eyes their dark mirrors and decadent ornaments each of them is standing all alone in the crowd so am I and then happens this I utter a long cry but the sky won't burst... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ok, ik schrijf toch die ouwe (eerste) nog maar eens op... het begin.. mijn steuntje om verder teschrijven.. maar vergeet niet.. ik was 10 jaar: De boom is niet meer zo vol De wind is langsgekomen heeft alle bladeren meegenomen Door de grond kruipt nog steeds die mol zonder zorgen in de vroege, vroege morgen. *november Water Water golft, over iedereen heen het golft zich tussen ons door soms samen, soms alleen af en toe is het water je voor een steen, is in het water ook maar alleen Honger in Paradijs Paradijs, Het smlet op mn tong, als een hapje aardbeienijs. Jouw zoen, Zucht mn neus in, Net zoals, een zoet likeurtje zou doen. Dat hijsje trekt door mijn longen net als zo'n raketijsje. Soms zelfs gelukkig van een hap van die ranzige pap... Ik wou dat ik een spiegel had voor jou. (ongelofelijk voor mij, hoe 3 zinnetjes zoveel voor me kunnen betekenen, het gaat over mn vader...) ik overal en nergens niet in steden ik, -nee,alles- overal toe in staat ziet niet. ik dacht ik dicht iets ik dichtbij iets ik ben dichter ik ben dichterbij de -harde- werkelijkheid. sterke stroomschokjes richting mn vingertoppen elektrische, harde schokken in mn hoofd mijn ogen verdoofd mn neus smaakt zoet- ik geloof dat ik naar de elektricien moet... loop ik ahlf slapend half dronken (rararara wat is de uitkomst daarvan) kan geeneens mer recht piesen moet kiezen of ik ga slapen of mezelf nog langer kwel ik moet gapen dus ik ga slapen. (whahahah dit si toch té erg??? ) droevig huis droevige muziek droevige stemmen droevige t.v droevig vogelgekwetter komt door mijn raam naar binnen ik kijk door mijn raam naar buiten naar de droevige sloten droevig en rustig wilde droevige bloemen droevige roos klapt dicht voor de dag ook al doen rozen dat niet droevige, wilde roos. met uitzicht op een zomerse aarde droevige bladeren, die lichtjes dansen in de wind. Ik ben een droevig kind. alleen er is wel maar is alleen maar stil alleen. 'k schreeuw 'k krijs 'weet me niet te uiten- tranen stromen wel naar buiten. nou ja... dit is wel allemaal troep.. maar misschien maak je er iets uit op.. ik meot nog wel veel leren, en ik denk, ik ben never goed genoeg om er écht mee te kunnen doen... ik dicht, omdat ik mn gevoelens gewoon ZO heel moeilijk kan laten zien... mijn emoties kan je niet op mn gezicht lezen, geloof ik. en agh,,, ik oop stiekem ook dat iemand zichzelf er ergens in voelt, omdat ík me zo aleen voel... Ik vergiet als zeef hebben |
|
Is iets van-JD is bijvoorbeeld niet zo handig wanneer hij iets moet schrijven,hij is een veel betere spreker dan ik(uit me makkelijker door teksten te schrijven). Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Tjemig ... knap hoor ... ga zo door zou ik zeggen. |
|
ik weet niet of hij het leuk gaat vinden, maar ik zal volgende week ergens ff een songtext van mijn zanger posten, die zijn ook best bizar |
|
Voor beide dames... mijn respect! Madeline, ik vinnut echt knap dat je in het Nederlands zo kan schrijven, dat lukt mij dus echt niet, laat staan Frans. En Doornroosje, niet zeggen dat het troep is, ik vind het erg mooi, en je moet vooral niet stoppen! Ik weet precies hoe het is als je je niet uit kunt drukken, en dan moet je gewoon schrijven. Dead things grow from deep inside... |
|
ik schreef, en nu nog, verhalen van hoogstens een blad, zo heb ik er een paar thuis liggen, maar mijn beste, wat ik vind, ligt bij een vriendin van mij.die verhalen gaan over mezelf, maar ik speel er niet in mee(snapt get).tis allemaal filosofisch en deprimerend dat mensen het gewoon achterlijk gezeik gaan vinden, daarom ook laat ik het alleen maar lezen door mensen die me echt nauw aan het hart liggen voor mij lucht het op dat schrijven, en telkens sta ik versteld van mijzelf. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
NOU EN?????????????????????????????????? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Maandenlang heb ik niets geschreven, tot 2 weken terug; ik werd overvallen door inspiratie: With a tear and a whisper She walked away from the times of bliss To much fear to kiss her I mournt that day for what it is The fall of Eden means nothing compared to what I destroyed. A beautifull dream but I was awake So fragile it seemed and so it did break The pieces I couldn't gather Dispite of the pain This way seemed so much better But now I'm like rain Forever falling Crying For the death of bliss The farewell to Heaven Mourning that day for what it is..... Dit is de eerste keer dat meer dan 10 mensen iets van m'n werk kunnen lezen.... (ik vind dus het ook moeilijk om het te laten lezen) Ik hoop dat iemand er iets in ziet (en dat er geen spelfouten inzitten). ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Echt mooi hoor... Wacht-even kijken of ik er nog eentje weet- GVD,zal mijn bundel moeten raadplegen. Tussendoor nog even dit:welke auteurs en/of dichters hebben jullie beïnvloed? Hier volgen mijn literaire helden: -Edgar Allan Poe -H.P.Lovecraft -Mary Shelley en haar man,P.B.Shelley -William Blake -S.T.Coleridge -Vondel -John Milton ... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: *Deeply impressed* Doet me zoveel denken aan een situatie van niet al te lang geleden... Ennuh, om effe flauw te doen... "to" staat voor "naar" of "te" als er een werkwoord achter staat ( "te doen/to do" ), en als het is "té veel" of "té erg" ofzow moet het zijn "too much", net als met "ook" ( "you too" ) Dussss, toch een spelfoutje. (Boeiuh.....) Maar, echt erg mooi!!! [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 16-06-2001 17:41] Dead things grow from deep inside... |
|
Eens even rustig de tijd genomen om bovenstaande te lezen: ik ben onder de indruk, vind dit allemaal heel knap No regrets and no remorse... |
|
Stortvloed Donker en hol een stortvloed van woede vliegt naar me toe en maakt een noodlanding in mn hoofd ik schreeuw het uit van een... vol verdriet met woede zwart en hol vurige vlammen maken een cirkel om me heen- je kan er neit door ROT OP!!!!! alsjeblieft, watverval, van tranen... *stil* Ik vergiet als zeef hebben |
|
Mooi,, Ik kan echt niet schrijven........ Als ik een mooi gedicht of novel kan schrijven dan kan cowboy joe schieten met bananen... Ik probeer wel eens wat te schrijven als ik ongelukkig ben of ergens mee zit kan ik het mooi wegschrijven, maar eigenlijk komt dat niet zo vaak meer voor. |
|
Heb er nog eentje voor jullie opgespoord uit '96: Titel:"Come or to die with"(dubbelzinnig) je geluidloze snik je bevroren tranen de ijspegel in mijn schoot smolt- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik ben altijd nog bezig met het schrijven van een fantasy verhaal, omdaar bij een soort gothic-opera op te voeren, een storyteller afgewisseld met muziekstukken. Alleen het verhaal wil me niet lukken, ik vind het steeds te veel op iets anders lijken, en dan flikker ik het weer helemaal weg. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |