|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, moet blijven liggen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kleine beurt, apk en wat minor reparaties/onderhoud. Weer een rib minder maar mooi alles weer in orde op één punt na. Voorveer moet vervangen worden en dan definitief apk keuren. En fucking hel, een Cinquecento als leenauto, wat een crappy klotebak zag. Ik miste die 1.70 lengte, 40cm breedte, 800kg en 101 pk wel hoor. Je moeder. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Zwart spuiten dat ding! OT: Zomer! The Cardigans - Gran Turismo Sugababes - One Touch Bloodhound Gang - Hefty Fine What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Moet ik ook nog eens aanschaffen. OT: TWO - Voyeurs en bier en eten en rookwaar. |
|
Nieuwe fiets voor eega. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Type O Negative - Dead Again Necrophobic - Death To All Electric Wizard - Electric Wizard Electric Wizard - Let Us Prey The Sword - Gods of the Earth Strapping Young Lad - Heavy As A Really Heavy Thing V.A. - Originators of the Northern Darkness: A Tribute To Mayhem Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Goeie! |
|
Snoepgoed: |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
"Perspectives on drug free culture" HAHAAHAHA |
|
wat is daar mis mee?? OT Een Helly Hanson Jas Een Blackberry IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gekregen (niet gekocht) voor mijn verjaardag, lekker nerden: Descent - Well of Darkness uitbreiding Descent - Quest Compendium Red November (spel waarin een stel gnomen hun experimentele nucleaire onderzeeër van allerlei ellende moeten redden) en Sonic Youth - Rather Ripped Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
voor meneer wabla. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dat is voor muntjes, als ik het goed begrijp? |
|
yup hij spaart ze al sinds hij de eerste keer hier op vakantie kwam (2001) en hij had ze altijd in een potje zitten. dit is een beetje overzichtelijker. bijna compleet ook, nog maar 4 muntjes, waarvan hij er 2 bij zn ouders heeft liggen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
MSI G41M4-F mainboard Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Hij heeft aardig wat euro's gekost, maar dat was het waard: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Buskaartje naar Praag,retourtje. =) |
|
quote: Helemaal niets, zolang het maar niet opgelegd is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
VON THRONSTAHL - Re-turn Your Revolt Into Style! 2CD VON THRONSTAHL – Conscriptvm 2CD Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
eindelijk weer pick-up naalden kunnen bestellen... iid, naalden, heb er gelijk 3 besteld en over een paar dagen eindelijk de regurgitate "effortless... etc etc" lp opzetten! |
|
Pick up naalden kun je toch iig overal online kopen, en bij een beetje audio zaak bestellen? Vanmiddag Stan Helsing gekocht, in hetzelfde straatje en zelfde makers als Scary Movie e.d. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |