![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het bewijs daarvan staat nog steeds in twee kasten hier ....... ![]() |
|
quote: Maar die zijn morgen toch weg? ![]() ![]() |
|
quote:Zaterdag, eindelijk, is er weer een kamer leeg | ![]() ![]() |
|
quote: Oja, morgen is het nog geen zaterdag.. ![]() ![]() Gekocht, niks behalve tig rekeningen betaald. ![]() |
|
quote: heb ik ook last van de laatste tijd ![]() ![]() |
|
Een frisgroene WC-bril. Nu maar hopen dat 'ie past. ![]() ![]() |
|
Niet geprobeerd in de winkel? Beetje dom, hè? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nee, dan had ik de hele pot mee moeten slepen. En het was een impulsaankoop, dus sja... ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mijn nageltjes wel. Roze vandaag ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() Was vroeger mijn lievelingshapje na een paar biertjes. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-07-2010 22:56] ![]() |
|
3 x 250kohm potmeters 2 x condensators Midas Dekkers - De Larf Douglas R Hofstadter - Ik ben een vreemde lus Poster met anatomie van de hersenen. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
4 kaartjes castlefest, wel weer zin in. ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Waarom denk ik nou dat je op je zolderkamer gaat experimenteren om dode materie weer tot leven te wekken? Overigens is mijn buit een spindel van 25 DVD+R's en €10 beltegoed (enkel en alleen voor het behouden van het nummer). Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Wasmachinetrillingsdempers (mooi woord voor galgje) voor onder de gitaarversterker. Net even op acceptabel (voor omwonenden) volume uitgetest, en er stond in ieder geval niet direct politie voor de deur. ![]() ![]() |
|
![]() Verzamelaar met daarop ook een nieuw nummer en bekende Anekdoten nummers in een andere uitvoering. mocht het nog onbekend zijn: http://www.myspace.com/anekdoten <--- geniale prog. (vind ik dan) ![]() bub ![]() |
|
quote: Prima te doen, totdat je het echte spul gegeten hebt, dan valt dit ietwat tegen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Welk echte spul? ![]() |
|
quote: http://www.woktogo.nl/ Helemaal wild van. Gaan we speciaal voor naar Utrecht toe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Hm, niet in Zwolle. ![]() ![]() |
|
quote:Volgens mij heb ik daar ook eens noodles gehad, zo speciaal vond ik het nou ook weer niet. ![]() |
|
quote: Jawel toch, schuin tegenover de Febo. Of heet die anders? ![]() |
|
quote: Blasphemy! Ik vind wokrestaurants bijvoorbeeld dan weer klote, moet je weer aan een tafel zitten en je gedragen en dat soort dingen. Wok to go is lekker fastfood, bestellen, krijgen en oprotten. Helemaal ik. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Zoveel zijn er niet. Ook hier in veenendaal niet. maar ach, 25 minuten rijden en hup. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |