![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Okeeeee!?!!1 ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 01-08-2010 8:12] ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Voor 2 euro kon ik hem niet laten liggen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Oranje vinyl. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Dat hoor je toch! ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Damn... ![]() Je krijgt nog net geen geld toe... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Kweenie wat dat voor gast was. Geen nederlander iig want hij sprak alleen gebrekkig engels. Leek me een pool ofzo. Had stapels leuke cd's liggen voor weinig. Die 5 gekochte cd's leverden me een totale schade op van wel 15 euro. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Offtopic: XXL je avatar is om zeep. ![]() |
|
Heb al een nieuwe gevonden: ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hot Silc Glide Silicone 100ml 16 euro maar dan hoef je niet steeds te smeren. veel vreten ook nog. En bier. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Ik wou al vragen welke factor het is, maar een nadere speurtocht op het internet leert dat die vraag niet van toepassing is. ![]() ![]() ![]() |
|
Hot Silc Glide Silicone 100ml Hot Silc Glide Silicone is een op silicone gebasseerd glijmiddel. Met een uitzonderlijk hoge kwaliteit is deze Hot Silc Glide Silicone een van de beste glijmiddelen op de markt met zeer langdurig effect. Hot Si..Lees meerrig en/of vettig. Parfumloos, condoom en huidvriendelijk. Een groene klodder op je pemmel tuffen is toch veel goedkoper? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Bruine klodder voor de rokers onder ons. Of eerst zorgen dat het de vrouw een beetje nat is? O, wat zeg ik nu... ![]() |
|
27.95 ?? fuck dat. XXL; dat blijf niet zo lang zitten. ieder zn ding. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ook niet rokers krijgen een bruine klodder als je niet op let met wat ik bedoel. Zo. Nu eerst een bavaria. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik snap het nu. Ik zit niet zo in die materie, sorry. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |