![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Psies, 30 euries kwijt voor 8 mesjes. Naja, hoort erbij. Boeiender ![]() |
|
quote: Klopt helemaal, maar ze hebben technieken ontworpen die dus de plasma's zuiniger maken. Boeiender ![]() |
|
Doe als ik. Gewoon 1x per week je baardgroei met een tondeuse van 2 tientjes terugsnoeien naar 1 mm. Heb je gelijk geen verzorgende smeersels meer nodig voor je schrale huid. Toegegeven, niet iedereen kan zich deze manier werktechnisch (Omgang met klanten enzo) veroorloven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Hehe, dat werktechnische zit mij dus in de weg. ![]() Boeiender ![]() |
|
Er zijn nu ook scheerapparaten met ingebouwd plasmascherm die toch zuinig zijn, dan los je alles in een keer op. ![]() |
|
quote: Heb zelf een LED besteld, de chauffeur is onderweg! ![]() ![]() |
|
quote:Ik koop ze altijd in het groot in bij een kennis die vrachtwagenchauffeur is, 10 euro voor 100 mesjes. Hoe hij eraan komt weet ik niet, dat vraag ik ook niet trouwens. Maar in de winkel zijn ze te duur, da's een feit. Vooral omdat ik ze na drie keer scheren meestal al weg kan flikkeren, rotzooi is het, van welk merk en hoe duur ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Fusion of Fusion Power? Beetje zoeken op internet en je hebt 8 Fusion mesjes voor een eurootje of 20. Je doet trouwens best lang met die mesjes vind ik. ![]() |
|
quote: Maar hebben die ook een geïntegreerd iPod docking system? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kejje dr ook mee bellen Tijdens het scheren het liefst ,,,,,, ![]() |
|
quote: Alleen als je hem op een bepaalde manier vasthoudt want anders heb je geen ontvangst en moet je weer een apart hoesje gebruiken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Hehehe, even opgezocht, die plasma doet 90watt, en een LED-LCD die 2 inch kleiner is doet 84watt... Boeiender ![]() |
|
quote:Maar dan wel tegelijkertijd een boek downloaden. Mooi man, allemaal op 1 cm van je oor en oog ![]() |
|
quote: Maar die LED is dunner, is fijner bij het scheren. NB: Nog op huizenjacht? ![]() |
|
quote: Hehe, maar ik heb een dikke huid.... quote: Ja, al wat dingen bekeken in Zwolle en omgeving. De pest is dat Aukje doordeweeks nooit kan, en dat op zaterdag bezichtigen op een rare manier niet gewenst is. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ja, vaag is dat. Had ik ook last van, vooral toen ik in de winter aan het kijken was, dan kun je ook niet even rond 17.00 ofzo omdat het dan al donker wordt. Van sommige mensen verwacht je bijna dat ze hun huis niet willen verkopen.. ![]() |
|
quote: Ja, vond het ook vrij apart. Boeiender ![]() |
|
quote: Het scheelt dat ik tegenwoordig een baardje heb. Voorheen deed ik zo'n 3 weken met een mesje, nu is het bijna 2 maanden ![]() ![]() |
|
@ FA: Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Sja, ach.... pffffffffffff... Scheert wel okay overigens, dat dan weer wel. Boeiender ![]() |
|
quote:Het schijnt dat de strijkijzers met deze optie toch een minder groot succes waren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Bikini-topje Verrekijker Treinkaartjes IJsjes ![]() |
|
quote: ![]() Je gaat in de duinen liggen en dan laat je MH22 je begluren?? ![]() |
|
quote: Mag het hopen voor wat het kost ![]() Houd het nog bij Mach 3 hier. Mach 3 turbo wel eens geprobeerd, maar na 2 á 3 keer scheren was die beschermlaag of whatever weg en schuurden die mesjes flink m'n gezicht. ![]() |
|
quote: Joah, heb ook net even gekeken op internet, maar het scheelt al met al niet zoveel, als je de bezorgkosten er ook bij rekent. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |