![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mwoah, ik denk dat ik ook wel bij ben. Het zou tenslotte niet de eerste keer zijn. ![]() ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Goed man! ![]() In dat geval heb wel een vermoeden wie je bent. ![]() ![]() |
|
Katjang Pedis, blikjes cola en druiven. ![]() |
|
quote: In dat geval vermoed ik dat jouw vermoeden correct is. Vanochtend nog wat aquarium spullen gekocht: Colombo NO2 test Colombo NO3 test Superfish luchtpomp 2 grote planten En nu wachten tot de zon niet meer op die kant van het huis staat en dan maar bezig met groot aquarium onderhoud. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Marcus Heitz - De Dwergen Autolader voor den telefoon Nieuw hoesje voor den telefoon ![]() |
|
Vreten voor op/bij de BBQ morgen. ![]() |
|
![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
HJ Primator [ ![]() ![]() |
|
Knalrood zomerjurkje ![]() en aardbeien uit de diepvries ![]() ![]() |
|
Gister een lekker koud kriekje en een fantastische maaltijd met groene asperges en varkenshaas bij een italiaans restaurantje met een lekker ijsje als toetje. ![]() ![]() |
|
net de nieuwe van hangman's chair en een shirt erbij ![]() |
|
Nette jurk (ja een jurk ![]() Een parasol voor op balkon Fotoboek van de vakantie laten maken ![]() |
|
Foto! (van die jurk dan he) ![]() |
|
quote: Shit man, was al een foto aan het maken van mijn nieuwe parasol! Euhh.. in augustus komt er vast wel ergens wat foto's. ![]() |
|
Vinyl: God Dethroned - Bloody Blasphemy Unleashed - Viking Raids Bareuh... ![]() |
|
Vinyl? Dat leg je toch op de grond? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Klopt. Bareuh... ![]() |
|
En dan flink aantrappen zeker? Hier hebben we de 14 augustus weer een vinyavond, ben al druk bezig met lijstjes... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Goed te passuh over de metalmarket op Fortarock: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Hoe is die nieuwe Limbonic Art, XnegativeX? Zelf gekocht: ![]() ![]() ![]() En een Neuk! shirt. GA MAAR DOOD! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Nog maar heel kort even een stukje van geluisterd. Hij klinkt wel anders als zijn voorgangers. Rauwer vooral. Er lijken redelijk wat Sarcoma Inc. invloeden in te zijn geslopen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote:Morfeus zit er niet meer in toch? Ik verwacht hem wat meer thrasherig. Binnenkort ook maar even scoren. ![]() |
|
quote: Staat een Review op The Pit. Als je duits kan lezen. ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |