![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als die net zo lang duren als deeltje 3 dan zijn we tegen 2020 wel klaar ![]() ![]() |
|
quote:Schilderwerken schijnen af te zijn. Boeiender ![]() |
|
Oh hip, ik ben benieuwd ![]() Hoewel ik het stijltje niet zo top vind komt het meestal wel mooi over ![]() ![]() |
|
Alkerdeel - Speenzalvige Electric Wizard - Dopethrone Mortifera - Maledictiih Sons Of Otis - X -7tr Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Kom je ook in De Venter kijken? Kunnen we van te voren biertje bij mij of Heks doen. Zowel Heks als Burger is bij mij om de hoek. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Als het goed is wel ja, eind oktober is dat, geloof ik? Hoe dan ook, lijkt mij een puik plan ![]() ![]() |
|
quote:Jup ende mooi! ![]() ![]() Nimbus komt als het goed is en Acid/J. ook. Nog even de gebroeders Vazal lokken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Als meneer Barker dan nog leeft, kolere, wat is die afgetakeld zeg. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Gezellig, zal binnenkort ff een kaartje kopen, voordat het ineens uitverkocht is. ![]() ![]() |
|
quote: Schrijft hij btw nog gewoon horrorboeken? Tijden geleden dat ik iets nieuws van hem zag in een boekenzaak. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
80 vakantie uren, rib uit mijn lijf. Volgend jaar nog een keer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
En een externe harde schijf. Geen idee wat, 500 gig. en het doet geloof, hoop, ik wat ik wl. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: vet, dat ziet er uit als een atari game man! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Samsung N150Plus minilaptop, 250 Gb, Windows 7, voor een zacht prijsje. Lang leve BestBuy. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
leuk zo een netbook bedoel je?? [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 28-08-2010 16:06] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Jup. Handig voor colleges en onderweg, weegt helemaal niets. Sowieso is de meeste electronica in de USA goedkoper dan hier. We hebben goed ingeslagen. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: vet. Ik heb ook een netbook. Veel handiger als mijn 17 inch laptop. KUT ding. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik heb mijn 17 inch laatst thee gevoerd. Sindsdien start ie af en toe ineens Windows Media center op. Geeft verder niet, toch een nutteloos programma. Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Niet alleen alectronica: Adobe Creative Suite 5 Master Collection Starting at € 3.301,65 (= $4,213.71) Full from: US $2,574.00 "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Jup. Vriendlief heeft nog een koptelefoon aangeschaft die in Nederland zo 'n € 400,00 kostte en hier voor € 300,00 over de toonbank ging. Daar komt nog bij dat ze in Oregon geen BTW rekenen over goederen of diensten, dus mijn kledingkast is ook weer aardig gevuld. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Cheapo kruidvat cremespoeling Deo (Rexona) klene ontdekkingsreizen (drop) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Marshall MG 100hdfx (top en cabinet) voor E 350,- overgekocht van een vriend. neoplasma malignum ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |