![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan heb je denk ik mazzel gehad bij de douane. Als je spullen via het internet in de US koopt kan je zomaar met invoerrechten om de oren geslagen worden, en dan krijg je de Nederlandse BTW-heffing er ook bij. En die betaal je ook over die invoerrechten. Ga je nog wel elders even vertellen hoe het was, dat vind ik wel interessant! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: En om het nog leuker te maken wordt dat alles geheven over én de artikelen zelf én de verzendkosten én de kosten van een evt. verzekering mbt de verzending. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: En dat moet je vertellen aan iemand die voor de belastingdienst heeft gewerkt ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Je mag p.p. € 430,00 aan goederen invoeren. Wordt volgens mij geen rekening gehouden met al dan niet betaalde BTW, of het zijn gewoon lakse mensen. Er waren überhaupt geen douanebeambten aanwezig, kon zo doorhobbelen. Het is ook maar een enkele keer dat er mensen tussenuit worden gepikt. Bonnetjes bewaren, stelplicht en bewijslast! ![]() quote: Wie dan? En ja, volgt nog. De aap heeft enig fotomateriaal, dus een fotoverslagje zal nog volgen. (Maarten, je moet echt naar Yosemite!). [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 28-08-2010 22:02] Verrassend triviaal ![]() |
|
Gekocht op Elsrock Monstrosity - Imperial doom Miasma - Changes James Murphy - Convergence Disharmonic orchestra - Expositionsprophylaxe Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Gekocht op Elsrock: - Bioer ![]() |
|
Ik ook een paar biertjes. ![]() ![]() |
|
Op Elsrock voor respectievelijk 5 en 7 euro: ![]() ![]() ![]() Kill your idols / The Nerve agents split ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Dat je die nog niet had trouwens ![]() ![]() |
|
Bier. ![]() |
|
Net voor 60 pleuro zaad voor volgend seizoen besteld. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Anaal Nathrakh - In the Constellation of the Black Widow Khanate - Capture & Release ![]() |
|
quote: Nou, d'r zijn maar 2 albums van Integrity die ik echt goed vind. En dat zijn System overload en Humanity is the devil. Een aangezien ik geen fan ben van mini's had ik Humanity is the devil gewoon een beetje links laten liggen. Maar hij is wel erg vet en ik zag hem gisteren voor 7 euro liggen. Dus ik moest er maar gewoon aan geloven ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ow op die manier. Dacht dat je wel fan was namelijk. Ik vind Those who fear... het beste album. ![]() |
|
Iron Man - I Have Returned Wheel - s/t, LP+7" ![]() While Heaven Wept - Vast Oceans Lachrymose, 2LP ( High Roller Records versie, die van Maniacal Records had ik al) ![]() |
|
Aantal 7'' EP's: Dying Embrace - Misanthrope Defeated Sanity/Imperious Malevolence split Depravity - Remasquerade Slugathor - Fabric Of The Multiverse Runemagick - Ancient Incantation Temperance - Temperance ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Veel ook. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ha leuk, ben benieuwd. Yosemite lijkt me erg mooi ja, maar daar ga ik denk niet zijn volgend jaar. Ander keertje. Is het trouwens niet druk daar? Ik wil in ieder geval beginnen met de GDMBR. En dan zie ik wel hoe ver ik kom ![]() ![]() Geen Californië dus. Wat is het toch een veel te groot land. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Blake Stone: Aliens of Gold Old skool 3-d shooter. Met gratis pixelmisselijkheid! ![]() ![]() |
|
quote: Whoah, dat was best een vet spel! Is trouwens het vervolg op de geniale platformer Halloween Harry. Meen ik. Hmm, nu twijfel ik. Oh nee, Halloween Harry was het vervolg op Bio Menace.Nu weet ik het weer. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 29-08-2010 16:50] ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Ook beiden toffe games ![]() ![]() |
|
quote: Haha, dat spel, met snoepautomaatjes, goede én slechte kerels in dokterpakjes en dat soort toestanden. Vroeger vond ik die gasten in groene (?) pakjes en een blauw petje met een machinegeweer het engst, die konden doen alsof ze dood waren, maar dan stonden ze ineens weer op. ![]() |
|
Zeker. ![]() @ Morri [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 29-08-2010 17:03] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |