![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Devourment merch.Veel. Evil Dick ![]() |
|
voor iemand die uit a'dam naar r'dam gegaan? ![]() ![]() |
|
Edithoer, die post was een beetje asociaal. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-08-2010 23:27] Evil Dick ![]() |
|
quote: ik kon me al niet voorstellen dat jij dik geworden was ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Een lekkere fles Weduwe Joustra ![]() ![]() |
|
quote: Valt wel mee, toch? Blauw met wit is doodnormaal, en paars, tja, ik meen ergens opgepikt te hebben dat paars de kleur van het najaar wordt, wat waarschijnlijk inhoudt dat wijven het succesvol vinden. ![]() |
|
Alweer paars? Ik bedoel, Kwelgeest heeft liever een bruin (over)hemd. ![]() ![]() |
|
quote: Of was dat vorig jaar? Ik weet het eigenlijk niet. ![]() |
|
quote: Echt een ridder van de bruine orde he. ![]() |
|
quote: Vorig jaar was paars, geloof ik. ![]() ![]() |
|
Ik had 3 jaar geleden al een paars hemd, zelfde kleur als die Rotzak gekocht heeft. Wat een trendsetter ik. ![]() |
|
quote: ![]() Heb een paarse v-hals gekocht onlangs, en een grijze ruitjesbroek met paarse tinten voor erbij. Binnenkort maar eens kijken of golf wat is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dan ga ik mee. Ik draag momenteel een dunne trui met v hals en een polo eronder. Ik kan zo het gooi in ![]() ![]() |
|
Een subway en drie koekjes met m&m's, omdat ik het nodig heb. ![]() |
|
Ach met jouw postuur kan je dat prima hebben dat scheelt. ![]() |
|
Akai m600/800 stereo set.Damn wat een geluid ![]() A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. ![]() |
|
Op vinyl nieuw besteld, afgerekend en onderweg: Alice In Chains - MTV Unplugged (2-lp) Anathema - We're here because we're here (2-lp) The Gathering - Mandylion (bruin vinyl gelimiteerd tot 500 stuks) The Gathering - Nighttime Birds (clear vinyl gelimiteerd tot 500 stuks) Katatonia - Night Is The New Day En 2de hands gekocht: Fates Warning - Awaken The Guardian Fates Warning - Night On Brocken Riot - Born In America Riot - Restless Breed Alice In Chains - Them Bones/We Die young 7" [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 23-08-2010 16:50] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Besteld: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Geen geld meer voor nieuwe cd's. ![]() ![]() |
|
V/A "Chronicles of Doom(Weird Truth Productions)" - DVD Ataraxie(Fra) / Imindain(UK) "Bethlehem Bastarde(Weird Truth Productions)" - CD ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Poppers Cowboyhoed Retourtje Groningen Abattoir, abattoir, mon dieu quelle horreur ![]() |
|
quote: Hm, wilde plannen? :') ![]() |
|
quote:Ach, er mogen een paar kilo af, hoor. 'kSport bijna niet meer en houd toch echt wel van mijn versnaperingen. ![]() Maar corpulent ben ik niet en een slimfit pas ik wel. ![]() quote:Hehe, mijn trollposts doen het zo af en toe vrij goed. ![]() Die streepjes valt indd wel mee. 'kZal'm zelf niet snel dragen. Ik doelde dan ook op de paarse. ![]() Donderdag eens mij slimfit bruinhemd uit de mottenballen trekken. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Huiskamer-feest bij Gerald. Abattoir, abattoir, mon dieu quelle horreur ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |