![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mn benen. ergens anders lijkt me wel wat pijnlijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 24-07-2010 7:52] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Katjang Pedis nootjes en Grolsch Lentebok biertjahs. ![]() |
|
Veel te dure schoenen, maar ze lopen wel enorm lekker ![]() ![]() |
|
Paradise Lost - Gothic (vinyl) Paradise Lost - Shades of God (vinyl) Samen voor 25 euro, mag ik niet klagen, Shades of God wisselt meestal al voor veel hogere bedragen van eigenaar... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Kratje Jupiler en nog wat andere boodschappen. ![]() |
|
![]() ![]() mmmmm.. ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
- Schapdragers voor extra plank in de kledingkast. - 2 grote witte badhanddoeken. - Glorix WC-eend. - WC-blokjes navulling in de smaak lavendel. - Luchtverfrisser in de smaak lavendel. - Palmolive handzeeppompje "aquarium". ![]() |
|
quote: Moet je wel lavendel lusten. Maar goed, 6 flessen dikke bleek. Daaaaag onkruid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Lavendel is goed. ![]() |
|
quote: Dat laatste, dat kan niet hoor! Had ook lavendel moeten zijn, voor de eenheid. ![]() |
|
Black Jew, ik heb hem besteld! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-07-2010 21:06] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ziet er wel gaaf uit, komen nou die samples zelf ook allemaal uit dat ene apparaatje? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Daar gaat het niet om, die samples stop je er zelf in met een SD of je gebruikt hem in een effectloop Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ah okay, ik geef graag toe dat ik de ballen verstand van zulke meuk heb, maar ik vroeg me af of je dus dat apparaat vol kon stouwen met eigen sampletjes en dan daarmee kon gaan stoeien ofdat je dan eerst nog allerlei andere apparatuur eraan moest hangen. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
kan allebei dus ![]() En het is ook nog eens een midicontroller! Andere apparaten of computers bedienen dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Gaaf, gaaf ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote:ah die drink ik ook altijd. En heel ontopic afgelopen week ook weer een nieuwe daarvan gekocht. En kahlua. En melk. White Russians ftw ![]() ![]() |
|
quote: LOL. Heb ook nog drank voor FRNK meegenomen. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
wow sweet hoe dat dan? ![]() ![]() : whiterussian: ![]() |
|
Blood of Kingu - Sun in the house of the scorpion Candlemass - King of the grey islands nieuwe pratchett kaartje voor John Garcia plays Kyuss veel bier en knetters. ![]() |
|
quote: Ik las mindcontroller. :') ![]() |
|
quote: H.E.L.D ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: met de juiste interface gewoon mogelkijk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |