|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zal er als ik in Den Bosch kom ook eens binnenlopen. Nog tips qua gerecht? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 29-07-2010 22:32] |
|
quote: Ik ben helemaal wild van de masala chicken met noodles. Met nasi kan ook. Is kipfilet met pittige aromatische kerriesaus uit kashmir. Mmmmmmmm..... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Blasphemy back! Zelf maken vind ik duizend keer lekkerder dan afhaal. Alhoewel moet ik zeggen dat ik een keer Thais heb gehad in Amsterdam die zeer goed te doen was. Zat in een oud brugwachtershuisjes, plaats voor 5 man om te wachten en er stond een mannetje omringt door woks en snijplanken en fornuizen, mooi om te zien. |
|
quote: Ik zat meer te denken aan de YASAI PRAWN of de THAI CURRY BEEF. |
|
quote: Ik heb 1 keer de kongpo beef gehad en die viel me erg tegen. Dus maar terug gekeerd naar degene waarvan ik weet dat ik 'em bruut lekker vind. En zelf maken, zit wat in, maar alleen al met nasi ben ik lang bezig, laat staan met nog extra vlees oid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik probeer kip altijd zo lang mogelijk te mijden... |
|
|
|
quote: Omdat? Of heb je m'n laatste post in het gadverdamme topic bekeken? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-07-2010 22:51] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik vind het gewoon niet lekker. Soms is het smaakloos, soms smaakt het naar vis... |
|
met deze geweldige cult hit: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik heb geen zolderkamer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
BAM! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jij hebt dat bouwbedrijf gekocht ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Donkergrijs 4-rings map Visitekaartmap donker grijs (incl spelfout ) Champagnekleurige nagellak Oranje nagellak (tja, was op thuis) Opbergdoosje voor glitters I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nu eindelijk mn LPtjes binnen! Mount Fuji Doomjazz Corporation - Succubus (oranje 180gr. gelimiteerd tot 100) Kodiak/Nadja Split 12" (clear zwart met blauwe spletter gelimiteerd tot 180) Candlemass - From the 13th Sun Rode dubbel LP. Feest "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
|
|
Op een 1 of andere manier doen die schoenen me denken aan een printplaat..ik heb geen idee waarom |
|
...omdat je geen ballen verstand hebt van techniek? |
|
Zoek je soms herrie?? Huh Huh! (Het komt waarschijnlijk door de kleuren) [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 30-07-2010 22:55] |
|
quote: Weet jij soms waar ik die ballen zou kunnen kopen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die hoef je niet te kopen, die zitten gewoon in je buik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Starcraft 2, wel een gaaf spel, maar ik vond 60 euro eigenlijk best duur voor zo'n digital download. Waarschijnlijk weer gevolg van rare eu taxes etc. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
fIETSJE VOOR BRAM TOCH`````!!!! 6oNGEVEER 6,71!! EN DAT VOOR EEN FIETS!! |
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |