|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
- Ripper Owens is een véél betere zanger dan Rob Halford. Bareuh... |
|
Oeh, helemaal mee eens! Al heeft hij niet dezelfde "stage-presence". En ik heb er nog even eentje voor mezelf: - Mensen die heen en weer lopen om drinken te halen terwijl er een band speelt zijn HEUL irritant. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Popmuziek mag dan leuker zijn om naar te luisteren, op death metal concerten komen dan weer meer mooie vrouwen af. Sli-Sla-Slayer! |
|
quote: Ik vind het bij deathmetalconcerten sowieso al moeilijk te zien wie vrouw is en wie man... Bij blackmetal nog een graadje erger trouwens. |
|
Corpsepaint maakt iedereen gelijk. |
|
quote: Dus eigenlijk zijn Blekkies nudisten? Boeiender |
|
quote: Dat is uiteraard de echte reden dat ik mijn lange haar een aantal jaar geleden heb afgeschoren. Op dat soort vergissingen sta je niet te wachten als je lekker met de armen over elkaar naar een band staat te kijken. Sli-Sla-Slayer! |
|
quote: Nah. Boeiender |
|
quote: Ik vind dit al een behoorlijk heftige uitspraak op een metalforum. En ik ben het hier dan ook 100% mee oneens. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Nee, bij nudisten is het verschil tussen man en vrouw makkelijk te zien. |
|
Eindelijk een echt taboe aangeboort dus. Way to go Floris! Boeiender |
|
quote:Een vrouw met jouw grootte zou vrij eng zijn. |
|
quote: Nog een taboe: Metal Heads zien overal de lol van in en happen nooit Sli-Sla-Slayer! |
|
quote:Ja, heftig zeg. |
|
Wordt dat al gezien als happen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Sterker nog, ik vind iedereen die langer dan mij is eng. Serieus. Boeiender |
|
quote:Wil je er over praten? |
|
quote: Nee! Bareuh... |
|
quote: En Floris scoort weer. Boeiender |
|
quote:Nu vind ik jou een beetje eng.. |
|
quote: Dank je Tjeu, dat scoren is op een forum als dit voor een keyboard warrior als ik natuurlijk niet zo moeilijk Sli-Sla-Slayer! |
|
quote: Euh, moet ik hem nu ook eng vinden? Boeiender |
|
quote: Huh? Nee...hoe? Wat?! HEH?!?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: True, haha. - Kale mensen die headbangen zien er sneu uit. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |