|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Toevallig van de week Edge of Thorns gehaald. Hij is wel leuk, maar ik vind de zang behoorlijk tegenvallen. |
|
Edge Of Thorns is erg goed (net als Handful Of Rain), maar ik zweer bij Hall Of The Mountain King. Bareuh... |
|
Het blijft over het paard getilde ouwelullenherrie |
|
Er zitten dan ook een hoop over het paard getilde ouwe lullen op dit forum [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 25-06-2010 12:50] |
|
Tss, niet zo onaardig over Ulk |
|
quote:The Mountain King, is dat de vriend van Jon? Jon moet haast wel zelf de mountain zijn, godskristus wat een gevaarte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jon is de Mountain King. Bareuh... |
|
Nou vind ik Pantera al niet heel boeiend, maar wat is het met die Dimebag worship, voorbeeld: een willekeurige video op youtube van een band enigzins gelieerd aan Pantera en de shitstorm begint weer. |
|
- Franse brakke militante black metal is gaaf. |
|
De nieuwste Peste Noire? |
|
Hell Militia? signature |
|
Nee geen Peste Noire, ook goed, maar heel anders. Kristallnacht, Blessed In Sin, Osculum Infame, maar vooral Seigneur Voland. |
|
quote:Belachelelijk indd. Wat overrated kneus was dat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De thrashy (begin)periode van Blind Guardian is NIET beter dan het latere epische materiaal wat ze gebracht hebben. Haters gonna hate. Bruce Banner |
|
I Hatez youz! |
|
Ok. Ik was altijd van mening dat alles van Blind Guardian kut was. Oud en nieuw. Gelukkig nieuwjaar! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ondanks dat ik weet dat jij een prima gast bent, toch krijg je deze even snoeihard voor de kiezen: Bruce Banner |
|
@ Teegje: Wat!? Je bent nog erger dan Lain! [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 25-06-2010 20:08] |
|
*googled Dickwad* |
|
quote: Gelukkig weet ik niet wat een dickwad is, al doet het platje me wel iets vermoeden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: [Dikke Amerikaanse commercial-stem] "De Tegenpartij - nog erger dan Lain" [/Dikke Amerikaanse commercial-stem] Bruce Banner |
|
quote: En? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote: Het is niet positief. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |