|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bruut vind ik Incantation http://www.youtube.com/watch?v=eOxzAuttAO4 Kut, bijna al die bands die met Morbid Angel riffs origineel proberen te doen Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
'Picnick of love' van Anal Cunt is een geniaal album. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
haha deze was ik vergeten, te gek! |
|
Metallica zuigt nog steeds aan alle kanten... |
|
Alle kanten buiten Ride the Lightning, dat zuigt nog steeds goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Onder het shoarma eten bij hun show in Canix een paar jaar geleden heeft Kyle dit even in geuren en kleuren verteld hahaha. |
|
Mental funeral is het beste album van Autopsy. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Eens Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Metalcore is de nu-metal van na 2008 |
|
Argh Metalcore bestond al eerder en dan nog is het geen nieuwe versie van de nu-metal. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 08-12-2010 22:03] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik dacht dat Integrity een van je favoriete bands was? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik gooi er nog maar eentje in: Deathspell Omega en Enslaved zijn ontzettend overschatte bands. |
|
ik zou zeggen dat ze beiden materiaal uitgebracht hebben dat overschat wordt puur omdat de rest van het materiaal wel sterk is signature |
|
Om even op de titel van het topic te reageren: TOCH WEL! |
|
quote: +1. Je moeder. |
|
ik zat al te wachten signature |
|
Nu ja, Enslaved was nog schattig met Isa en Ruun, maar daarna kon het mij ook niet meer bekoren. Daarvoor ook niet eigenlijk, Vikingligr Veldi buiten beschouwing gelaten. DAT is pas een plaat man! Hij slingert me onmiddellijk weer het verleden in. [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 29-12-2010 23:57] |
|
ik kick op Frost, uit nostalgie. en dan Monomuminmensionnion en zeker Below The Lights, omdat ik toen zelf in een verknipte fase zat die erna zijn idd schattig (isa en ruun), de Vertabraeae kon ik niets mee, veel te zachtaardig (net als KoK) de laatste is om de een of andere reden ook psychisch ingetrokken en nog steeds indrukwekkend... geen idee waarom signature |
|
quote: Nee. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: bijna een nieuwe signature |
|
quote:Check de jaarlijst van die dwaas. Recht uit coc-magazine. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: http://www.coc.nl signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |