|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat bedoel ik, het is niet alsof je stopt met jezelf aanpassen. |
|
quote:Oja. Denk wel dat dat zo is ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Volgens mij is dat geen taboe hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat kwelgeest nog steeds mensen op de kast kan jagen met die simpele opmerkingen . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Ze zijn gewoon ongelofelijk dom. Silence postte er iets over op de vorige pagina. |
|
quote:En hop. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De basis-trol: zeg iets doms om heftige reacties uit te lokken bij mensen die deze opmerking serieus nemen. Ook wel de klassieke trol genoemd, werkt uitermate goed tegen fanboys en happers. De laatste groep weet vaak wel dat de opmerking niet serieus is, maar reageert, bijna dwangmatig, toch tegen beter weten in. Het enige middel om de klassieke trol te bevechten is het simpelweg negeren van de trol. De happers die de trol denken te bevechten zorgen zo voor het behoud van de trolwaarde van dergelijke posts. Dit wordt ook wel de trol-hap paradox genoemd, of de vicieuze trollercoaster. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-06-2010 11:55] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Of is het ongelovelijk dom? Zie sommigen dat wel eens gebruiken... |
|
quote:Goed zo, alleen vinyl is real. |
|
quote: Ik ook niet, hoor. @ bokaj: Bareuh... |
|
quote: Hahahaha, de vicieuze trollercoaster doet het hem! |
|
Trollen zijn er om het forum levendig te houden toch ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ben Schaep lekker voor. |
|
quote: De mest van ZM! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Mijn happen is mijn trollen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Trollercoaster :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Vanavond pas he, eerst nog werken tot half 4 (half 5 Belgische tijd ) En dan onderweg natuurlijk nog wat SLAYER (!!!!!) CD'tjes draaien Ben het ook wel eens met het eerder aangehaalde Savatage-taboe trouwens. Edge of Thorns is een van de beste metal platen allertijden! [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 24-06-2010 13:41] |
|
Bands mogen van mij wel wat minder interactie met het publiek proberen te krijgen. |
|
Ik vind het trouwens wel gaaf om heel hard SLAYER te roepen bij concerten, vooral bij saaie bands. Ook vanwege de irritatie die het oproept. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mensen die Slayer roepen tijdens concerten zijn kut. |
|
quote:Mooi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja. |
|
quote:Welterusten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dank je. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |