|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geen Jood of Christen? Hehe nee idd, Volcano is ook een fantastisch album. Eigenlijk is Now Diabolical hun enige album waar ik nog steeds niet al te veel mee kan. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Oh ja hoor, ik zeg dat heus wel. Sterker nog: ik vind dat het hele genre 'film' fucking, maar dan ook echt fúcking overgewaardeerd wordt. Maar om terug te komen op dit verhaal: het is een mooi geschreven stuk tekst met een aanzienlijke kern van waarheid in zich. Ik heb alleen wat moeite met de stellige bewering van de auteur dat de hele wereld zich waar het muziek betreft heeft overgegeven aan comsumeren in fastfood-style. Om maar een tegenwerping te noemen: downloadweblogs en -fora zijn voor velen (in ieder geval in mijn omgeving) een geweldig vertrekpunt om nieuwe muziek te leren kennen, waar vervolgens met grote aandacht naar geluisterd wordt voor men besluit om er wel of niet zijn/haar zuurverdiende centen aan uit te geven. Toegegeven: het is absoluut heel romantisch/nostalgisch om te hebben betaald voor tien platen waarvan er slechts ééntje (deels) boven het maaiveld uitsteekt. Ondanks dat ik 'slechts' van de lichting der tachtiger jaren ben, is mij dat (gelukkig) ook niet onbekend, aangezien ik uit een milieu kom van slow starters op computergebied en ik zeker voor mijn twintigste levensjaar een rek vol miskopen gedaan heb. De mogelijkheden zijn er nu echter om dergelijke dingen te voorkomen, en daar maak ik, en velen met mij, met graagte gebruik van. Het bestaan van de downloadcultuur opzich is natuurlijk niet te ontkennen, maar laten we s.v.p. ook notie nemen van een benadering zoals deze. (Stelletje ouwe sokken... ) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 10-07-2010 9:07] |
|
quote: Bathory is qua BM achterhaald ja, maar de latere 'viking' releases kunnen nog zo concurreren met de huidige releases wat mij betreft. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Mag ik dan het volgende stellen: verklaar? |
|
quote: Nee. Hij is beter. |
|
Heeft Satyricon, op Mother North na, dan uberhaupt echt goede nummers gemaakt? |
|
quote: TECHNO IS BEGONNEN!!! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Ik vind de nieuwere platen, vanaf Rebel dus veel gaver dan het oude werk. Maar kwestie van smaak. |
|
Alle platen van Satyricon, behalve Rebel & Nero, zijn erg gaaf inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ketter! |
|
quote:Ik zou zeggen beter. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Daar zullen het er meerderen wel met eens zijn. Vooral bij de aardschok. Daar wordt Armored Saint nog altijd opgehemeld terwijl dat altijd een saaie,doorsnee,metalband is geweest. Als verzamelaar ooit de albums gehad. Ze zijn nu allemaal de deur uit. En de betere Anthrax platen waren toch met Belladonna,niet met bush. (familie van? ) quote: Niet mee eens. Sterker nog;"Left Hand Path" is het ENIGE goede Entombed album. Vroeger was alle metal beter. |
|
Bij de komende 2 NL Shows van Entombed zal de band met Victor Brandt een nieuwe / tweede gitarist bij zich hebben!!! 11 September - Baroeg Open Air - Rotterdam 12 September - Atak - Enschede Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Da's toch geen taboe? Ofwel? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik zou voor de grap het boek Swedish Death Metal eens aanschaffen (dure grap trouwens). Dan kun je zien hoe een "mindere" plaat als Left Hand Path invloed heeft gehad op alleen al de scene in Zweden (band register van 900 bands). Bijna iedere zweedse metal band schijnt wel geinspireerd te zijn door deze plaat. Over de overige Lp's van Entombed wordt vrijwel niet meer gesproken (clandestine misschien nog). Lars Ulrich misschien qua techniek niet al te goed, maar hij heeft wel Master of Puppets en Ride the Lightning ingespeeld...knalt 25 jaar later bij menigeen nog steeds door de luidspeakers. En zo staan er nog wel meer knulligheden in dit topic. Zijn gewoon feiten, heerst verder geen taboe over. |
|
Er is sowieso weinig mis met Lars Ulrich natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
X Factor is Maidens beste Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wel scenepoints voor het ontopic zijn. Dat wel. Boeiender |
|
quote:Foei. Behoorlijk beperkte drummer. Om dat te verdoezelen gaat hij dan allemaal rare fills met vooral de bekkens maken. Waardoor je nooit echt lekker in een nummer van Metallica komt te zitten, het leidt overbodig af. Hierdoor vind ik het maar zenuwemuziek. De enige Metallica-plaat waarbij ik het niet storend vind is St. Anger, omdat de rest van de band daar ook allemaal van die rare dingen speelt. Het potten en pannen-geluid van Lars op die cd maakt het dan ineens weer wel interessant. Geloof het of niet, maar ik vind St. Anger het beste Metallica-album. Doordat die plaat zo rommelig en druk is, wat ik wel kan waarderen, stoort het drumwerk van Lars ineens ook niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het is een vierkante houthakker maar dat vind ik op de eerste 3 platen niet storend. |
|
quote:Nee wij zijn van het subtiele drumwerk. Mijn bijnaam was, naast "bouvier" natuurlijk, ook altijd "holthakkertjen" toen ik bij Pullie speelde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik hoor het niet, maar goed ik luister ook alleen maar naar ...And Justice For All & The Black Album, aangezien de rest, op enkele nummers na, waardeloos is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh en die nieuwe, die is ook wel tof. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op St. Anger en Reload na is alles goed te doen. Ontopic: Load is een super plaat! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |