|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
euh... signature |
|
Omdat het hier toch over Enslaved ging, ook een statement: Mardraum is veruit hun beste plaat. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Vervelend bandje is dat. Beetje meeliften op het succes van 'orthodoxe black metal' met Watain-achtig artwork en een verplichte albumtitel in Latijn, en als dat niet meer interessant genoeg is, wordt dat imago doodleuk gedropt en gaan ze maar een soort progressieve 'post'-black metal maken. Ja, doei. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Bijna helemaal mee eens: Monumension en Below The Lights sluiten daar wat mij betreft naadloos bij aan. |
|
Brenoritvrezorkre is gaaf I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: vinnek ook O laudate dinges vind ik eigenlijk nog de beste omdat ze nog het meeste eigen gezicht weergaven signature |
|
Load en Re-Load zijn geen slechte albums! Zo! |
|
Het zijn de favoriete albums van een gast uit mijn klas. Dat vond ik toch wel vreemd. |
|
hoi klasgenoot? stiekem bekoekeloer ik je bijna wekelijks [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 31-12-2010 12:48] |
|
quote: I'm in your closet, watchin' your cds signature |
|
quote:Boeiend. Manifesting the Raging Beast is gewoon echt een heel sterk album en MuatS luistert verdom goed weg. Ook de post-/sludge/math-stukjes. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bullshit, Manifesting The Raging Beast is geniaal. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zeker en vast. Dat Glorior Belli zogezegd teert op het succes van Watain en consoorten? Tja, Watain boeit me dan weer voor geen meter, terwijl ik de drie platen van Glorior Belli zeer de moeite vind. Faustian Spirit of the Earth |
|
Met hun twee laatste platen geven ze een eigen gezicht aan hun stijl, wat niet gezegd kan worden van de eerste. Of kennen jullie nog zoveel bands in hetzelfde vaarwater? |
|
Bringer of Blood van Six Feet Under is hun beste album na Haunted signature |
|
quote: Na Haunted komt helemaal niets meer... |
|
Six Feet Under is enorm kut en Barnes is een waardeloze grunter! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: +1 ... Werkelijk... ... zo fuckin' saai... Als iedereen in de wereld ooit naar metal zou gaan luisteren dan zou Six Feet Under de muziek zijn die je zacht op de achtergrond in de lift hoort... |
|
Barnes was helemaal op zijn plaats op de eerste cannibal corpse platen. Wát een grunter! Heerlijk. SFU, te saai voor woorden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote: 13 is hun beste album en SFU is twintig maal interessanter dan Cannibal Corpse ten tijde van Barnes. Eigenlijk zelfs interessanter dan alles van Cannibal Corpse, Kill uitgezonderd. Volgens mij is dat drie keer ontopic. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Revenge of the zombie nog gedaan met een bandje jaren terug, supercool en tering hard nummer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |