|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Derhalve: gaaf! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Overigens valt me op dat ook dit topic wordt gebruikt om te laten zien hoeveel men wel niet van metal af weet en hoe intellectueel en non-conformistisch men wel niet is. |
|
quote:Hehehe. Sommigen proberen dat in élk topique. Gevalletje dikke phail. |
|
quote:Volgens mij kan ik met jou bieren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Darkthrone, Mayhem, VON en Beherit zijn ongeinspireerde bagger. Watain is matig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mastodon suckt muziek is een tijdsverdrijf, een net iets meer te relativeren vorm van vluchtgedrag dan religie maar ach, we zijn allemaal achterlijk , de ene al iets meer dan de ander signature |
|
Slayer's beste cd is een popmetalplaat (God Hates Us All) Six Feet Under's beste plaat is een popdeath metal plaat (Bringer of Blood) Black metal bands kunnen geen nummers schrijven death metal bands zijn als slechte beeldhouwers, ze beuken teveel tot er niets meer van overblijft signature |
|
Metal taboes? Gaaf. - De gemiddelde metalhead denkt meer open-minded te zijn dan de gemiddelde Nederlander, maar is in praktijk vaak juist bekrompener in zijn denkwijze. - Kleine metalkroegen zijn een vergaarbak van stinkende alcoholisten, klagende emo's en puberale depressievelingen. De enige die beter wordt van dergelijke ellende staat aan de andere kant van de bar |
|
Metal an sich is gewoon kut. |
|
Owja: Er bestaat betere muziek buiten 'metal' dan binnen de 'metalscene'. De eerste vier CoF platen zijn best ok. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Het mooie aan metal vind ik net het kunnen toegeven dat men narrow minded is leve de zelfbewuste narrow minded muziekliefhebber die die zich verfijnt ten treure toe in zijn keldertje en daarnaast is het gewoon herrie wie wil nu een lieflijk liedje horen in deze gore stinkmaatschappij vol stress en frustratie signature |
|
quote:Jij. Elke dag. |
|
aaaaaaaarhg als ik een lieflijk liedje wil horen dan leg ik wel A-ha op of Cockney Rebel signature |
|
quote:Bedoel je dan t/m Midian, of tel je Vempire mee als volledig album en bedoel je alles t/m Cruelty? |
|
oja, de laatste Dissection is BOOORING en ik begin het zwaar op mijn zenuwen te krijgen van al die akoestische black metal bandjes. haal die plug uit jullie poepgaatje en steek hem terug in de stekker aub. signature |
|
quote:Het is pas een taboe als je het omgekeerde beweert, want dat gaat tegen de mening van de meesten in. Maar hoewel tegenvaller in vergelijking tot de eerdere albums vind ik het een lekkere metalschijf. |
|
quote: Hehe. Ik kan me niet herinneren ook maar één noot van Megadeth gehoord te hebben. Zelfde geldt volgens mij voor Exodus, en van Anthrax en Testament heb ik misschien ooit één of twee nummers gehoord. Zooi interesseert mij eigenlijk helemaal niets. Oh ja: Iron Maiden, waardeloze rommel (oké, liveopnames vind ik wel vet, op studioalbums klinkt het gewoon tam). Ik heb "The Number of the Beast" zelfs weggegeven, omdat ik zulke rotzooi liever helemaal niet in de collectie heb staan. |
|
+666. Veel verplichte kost is zum kotzen. |
|
folk metal :') viking metal :') mensen die dat serieus nemen en dan ook nog hun 'spiritualiteit' erop baseren/af spitsen :') x 100 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Eens! Heeft grind eigenlijk niet meer wortels in de punk dan de metal? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Alle harde/agressieve muziek heeft meer wortels in punk dan metal. Metal was daarvoor weliswaar duister maar eerder bluesy dan agressief. Daar zijn punk/hardcorebands als Black Flag & Co mee op de proppen gekomen... |
|
De invloed van punk/hardcore in rock annex metal wordt sowieso zwaar onderschat, evenals de invloed van hippiecultuur (zomer festivals). |
|
quote: Zo waar. Mensen met drinkhoorns zitten in een verkeerde scene, die moeten lekker rolplaying gaan doen ofzo. Boeiender |
|
- Sikjes maken je niet meer metal.... Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |