|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
of poppunk "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
skatepunk/punkrock Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
En Me First & the Gimme Gimmes. |
|
quote: Alle muziek is toch gewoon (trillende) lucht? Verder is Sunn o))) ongeveer de saaiste band die ik ken. |
|
Tokio Hotel kicks Slayer's ass |
|
Heel veel bands kicken Slayer's ass... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: nee. nog wel een taboe: God Hates Us All en Diabolus In Musica zijn de beste Slayeralbums. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Verder: Beginplaten van Anathema zijn lachwekkend qua niveau Sisters of Mercy hebben echte jankplaten uitgebracht Mortiis is saaaai Cannibas hoort niet thuis in de metalscene! de eerste Hammerfall plaat was leuk leder is lekker in de kelder van iedere 25+'er black metal fan liggen er spikes en ijzeren riemen signature |
|
Dit topic begint kansloos te worden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja. Slayer is samen met onder meer Metallica en Iron Maiden de meest overgewaardeerde band in het genre. Edit; en ja, dat zeg ik als groot Maiden-fan. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 23-06-2010 15:38] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Gekke Belg |
|
signature |
|
quote: Overgewaardeerd mee eens, maar Slayer schopt nog steeds veel kont. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: net als Manowar, AC/DC, Judas Priest, Hatebreed, Machine Head, Primal Fear, Gamma Ray, Kataklysm, ... signature |
|
quote: Onzin, grote bands zijn niet voor niets grote bands. Dat betekent dat ze iets goed doen, en dat ze daardoor veel mensen aanspreken. Bareuh... |
|
- De Iron Maiden platen met Blaze bevallen me erg goed - Metallica's Load is een erg lekker plaatje om naar te luisteren - Power metal is regelrecht gay, maar verdomd heerlijk. - Opeth klinkt lekker, maar is verre van zo enorm origineel als veel fans zeggen aangezien elke plaat weer precies hetzelfde is. - De 1986 Transformers soundtrack staat vol met commerciële bijna hair metal, maar het is 1 van de tofste platen van de '80s. - Linkin Park heeft behoorlijk fijn spul uitgebracht (jammer dat ze te snel gingen herhalen though) - Limp Bizkit's Significant Other is een super schijf - De vorige 2 bands gooi ik in een metal taboes topic. - Dio heeft veel betekend voor de metal (meer dan ik er van kan merken aangezien het voor mijn tijd plaatsvond), jammer dat ie de laatste 2 decennia niks bijzonders gedaan heeft. - Stormwarrior's Stormwarrior is een veel toffere plaat dan Helloween's Walls of Jericho, ook al is het een behoorlijk kopie - Mensen die zeiken over 'true' zijn zelf de grootste posers met hun krampachtig volgen van de 'regels'. Die regels zijn er namelijk niet. - Mensen die zitten te janken op drinkhoorns, kilts en andere folkmeuk moeten eens wat meer gaan huilen, misschien dat het dan iemand een zorg zal zijn :') - Als een liedje een solo nodig heeft om tof te zijn is het een kutliedje. - Heerlijk om naar concerten te gaan zonder die sigarettenrook. |
|
Niet bijster veel bij te dragen, maar je hart luchten kan prettig zijn: -Opeth is kut. Pretentieus gewauwel. -Metallica is radiovriendelijke rock met een metalrandje, zodat je oma het ook trekt. -Iron Maiden is eurovisie songfestivalmuziek met een beetje overdrive (Fear of the Dark, kom op!) -Gothenburg death is kut. -Elk nummer van Motorhead lijkt op Ace of Spades. Of omgekeerd. -Niet Arise, maar Chaos AD is het beste album van Sepultura. Oh ja, qua muziek buiten de metal is U2 natuurlijk het allerkutste wat de mensheid is overkomen de laatste 30(!) jaar. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Op Opeth na ben ik het met je eens .. |
|
Zo komen we toch een heel end! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
- Ongefundeerde meningen zijn niet leuk. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Amen. Bruce Banner |
|
Thrash zonder solo's is leuker. Je moeder. |
|
quote: Bareuh... |
|
Toetsen in metalbands zijn gay maar toch doe ik het. Waarom? Omdat ik het leuk vind. De Iron Maiden platen met Blaze Bayley zijn zo slecht nog niet. Kerry King is overgewaardeerd. Bands met BC Rich gitaren neem ik niet serieus. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |